Het theehuis

01-01-2008 09:51 24105 berichten
Alle reacties Link kopieren

Aaaaah kjoet!
Als het korter dan 6 maanden is zou ik er ook niets aan uit willen geven, dat is toch zonde van het geld.

Foto van behangetje!!!

Hier waairt het ook heel hard, ja.
Loretta is De Mol. Punt.
Ja vette woei man hier.
Pesies Kessie. Ik ga denk ik maar in de leer bij Vish
En vergeet niet Paars op het plafond dan he

*krijgt gewoon nog de rillingen van al dat paars *

Internet heb ik dan weer geen tips voor, oh ehm misschien toch: ik heb alles via casema: internet, vaste foon en digitv. Missschien kan je ook goedkoop tv en internet doen, allebei via de kabel.

Ik dacht dat reuzen oud werden en dwergen niet. Mijn dwergen werden niet oud, maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen

Een van mijn dwergjes is ooit bezwangerd door konijn van jongere zus, waarvan we dachten dat het een vrouwtje was. We lieten ze dus vrolijk samen door de tuin hopsen en toen sprong Lena (zo heette krengerig sneeuwkonijn) van zus ineens bovenop Frodo (zo heette mijn grijze dwerg) en toen was t binnen 3 seconden wam bam thank you mam en meteen hop zwanger ook. Ze kreeg gek genoeg maar één jong, das heel ongebruikelijk, en ik was erbij toen dat werd geboren. Het was, omdat het alles voor zichzelf had in de baarmoeder, helemaal volgroeid en niet eens meer kaal! Ik zag witte flufbal geboren worden en dacht toen aaaaaaa wat lief en toen ehhhh dit klopt toch niet. En toen deed pasgeboren flufbal ook nog bek open en maakte fonetisch vertaald ongeveer dit geluid: Meuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh. Toen ben ik weggerend

Lunchpauze tijd

Nu nog taart van Eow van netvlies zien te krijgen
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Ieks, meen je dat van die haarbal Inad?
Ik vind paars eigenlijk een hele mooie kleur dus ik snap alle ophef niet
Ow Luun, nog bedankt voor je mail met foto`s van meet van november ofzo
Kind wordt wakker dus ik hou op met raaskallen hier

Vanmiddag naar durpstad om nieuwe autostoel op te halen en de Etos leeg te kopen
Durpstad......is dat U?
Loretta is De Mol. Punt.
jij bent eng Kess!
Sulleh we daar mieteh? In the middle
Ik denk dat ik daar wel heen durf te rijden. En het is daar ook best leuk shoppen. Ben er al vaker geweest.
Loretta is De Mol. Punt.
Dan gaan we daar shoppen en dan koffie drinken at my crib . Da`s echt maar 10 minuutjes ofzo van durpstad vandaan
Nou okay, 15 dan
En hoe is het met monsternijn afgelopen Inad?

Ik vind paars ook wel leuk. Vandaar die paarse toog in mijn huis

Maar ja, doet denken aan enge paarse vent van Inad.
Kess gefeliciteerd, bedankt voor het sterretje

Pep wat super!!!!!!!!!! Klinkt zeer oke!! Enne ik ben ook voor de Xenosbamboe rolgordijnen eronder, heb je het superdonker ideaal en kost geen drol. Paarse plafonds aiks. Ik zeg oranje met paars is SUPER haha. Maarre je hebt de sleutel dus al, fijn zeg....GEFELICITEERD!

Arme knijn van Star! Morgen al weg, brrr dan moet ik je missen, hopelijk kom je superopgelucht weer terug

Iedereen weer in het ritme? Inad? Vish? Chica goede nacht gehad?

Ik wat downtjes, Harry weer an het werk..niks aan zo einde van de vakantie blegh.

O ja weet je nog Pep, ik had ook ontstoken oog maar ook niet echt pus, heb foto vast nog wel ergens ...zullen we even vergelijken op NS hoef je ook niet naar dokter als het op elkaar lijkt!
Ow ja, oog kan ik me nog herinneren Maar jij draagt geen lenzen hè?

Geen paars plafond hoor, wel superduperT***en-behang in de slaapkamer
Zo, nu ga ik echt zo weg. Star, jij bent vanavond nog wel online hè? Anders alvast veel succes en voor je het weet ben je weer thuis!
Nee geen lenzen, kwam foto nog tegen staat op NS :-)

Oh je moet echt snel foto's plaatsen Pep, je maakt me supernieuwsgierig! Als je in de buurt had gewoond, had ik met liefde je hele huis (oranje ) geverfd!
Ik ga dus niets verven Dier maar in m`n "echte" huissie ben je straks van harte welkom hoor Dan blijf je een paar dagen logeren en zorg ík wel voor de kleur van de verf

Nu echt weggggggggggg
Klinkt heel gezellig Pep, wie weet succes!!!!!!!
Tony in actie: Brood in zijn neus gepropt. En het is er gewoon niet uit te krijgen. Raar jong. Ik heb peper onder zijn neus gehouden zodat hij moest niezen, maar brood blijft zitten waar het zit. Ik hoop nu maar dat het vanzelf week en nat wordt enzo, en dat het dan vanzelf naar buiten komt. Anders straks maar even langs de dokter. Gek kind.
Loretta is De Mol. Punt.
Had neus honger? Gek kind indeed

Vast nog wel online vanavond.
Dank je wel voor al jullie lieve kaartjes!

Pep, die van jou zat er ook al bij, dus zo achterlijk is dat dorp nog niet eens.
Loretta is De Mol. Punt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven