Het theehuis

01-01-2008 09:51 24105 berichten
Alle reacties Link kopieren

Dan zou het wel moeten kunnen lukken, denk ik!
Loretta is De Mol. Punt.
Lukt niet
Ik heb enorme snaaizin, maar alleen thuis, dus kan niet even naar de pomp...

Ben al zeker 5 x naar de koelkast en consorten gelopen, maar kan niet echt iets vinden waar ik écht zin in heb. Of ik moet nu koekjesbeslag gaan maken. Daar heb ik wel enorme zin in.
Loretta is De Mol. Punt.
Jammer
Loretta is De Mol. Punt.
Ben je zwanger Kess?
Nee, maar zit me net wel te bedenken dat het PMS zou kunnen zijn.

Pre Menstrueel Snacksyndroom. Is alleen een beetje aan de vroege kant.
Loretta is De Mol. Punt.
Kroketten, appelflappen, Milka koeienvlekjes, dat idee.
Loretta is De Mol. Punt.
quote:peppie schreef op 10 januari 2008 @ 22:23:

Jajajajaja, ik wil sanbak hebbuh! Hoefeel moet ie kosseh?Ik ga morgen even in overleg met Lunaman. Als we consensus bereikt hebben, zal je witte rook zien verschijnen en meld ik het hier.
Dan is het vast PES, Pre Ei Syndroom

Truste Diertje, zelfs flauw ben je lekker!

Ik ga zo zachtjes aan me klaarmaken voor de nacht...
quote:Laluna schreef op 10 januari 2008 @ 22:37:

[...]

Ik ga morgen even in overleg met Lunaman. Als we consensus bereikt hebben, zal je witte rook zien verschijnen en meld ik het hier.
Loretta is De Mol. Punt.
Ik heb AMS.

Ben nootjes aan het eten en nu al aan het bedenken wat voor zoets ik zometeen ga eten.

Raketje heeft nog Celebrations-kerstbal liggen, van oma gekregen. Hoe erg is het als ik die plunder? Choclade is toch slecht he voor kinderen van 2,5?
Whoehahaha, consensus

Jij hebt balleh Luun!
Rakt
quote:peppie schreef op 10 januari 2008 @ 22:40:

Rakt Dat roep ik als ik boos op 'm ben.
Weet hij nog dat hij die bal heeft? Gaat hij hem missen? Zo nee, grijp je kans. Zo ja, grijp ook je kans! Stel je voor dat die chocola intussen bedoreven is? Dat durf je je kind toch niet zomaar te geven? Eerst even zelf proeven hoor!
Loretta is De Mol. Punt.
quote:Laluna schreef op 10 januari 2008 @ 22:42:

[...]

Dat roep ik als ik boos op 'm ben.Andermaal
Ik ga zo ook maar eens naar boven, samen met Jeroen & Paul. Die zijn sinds begin deze week weer mijn bedmaatjes.
Loretta is De Mol. Punt.
Me love Kess.

Ook voor op CV: zeer sterk in argumenteren

Zal ik dan ook maar bekennen dat ik me een maand geleden ontiegelijk hebben moeten beheersen om niet Raketje zijn adventskalender, gevuld met Milkachocolaatjes, te plunderen?

De dagen dat hij bij (schoon)ouders logeerde (maandag/dinsdag) heb ik dus telkens de deurtjes geopend...

(Maar eigenlijk redeneerde ik hetzelfde als Kess hierboven hoor. Was dus gewoon pure moederliefde.)
Ik zou die bal ook gewoon inpikken hoor Luun. Zoveel chocola is écht niet goed voor kleine kinderlijfjes hoor

Morgenochten bellen naar ha voor afspraak voor m`n oog (doe ik toch niet als het weer een beetje weggetrokken is ), kan ze gelijk even naar rare pleken in m`n gezicht kijken. het lijkt wel schurft!

Ik ga naar bed lieverds, oet moan!

Ik ga ook slapen, zonder Jeroen, Paul, Harry (en zonder bal: ik ben te goed voor deze planeet).

Morgenvroeg even kijken hoe ik het circus hier op tijd klaar krijg (eten, aankleden, in kinderwagen proppen en Raket op Kiddyboard bevestigen) om Raket om half 9 op psz te krijgen.

Tot morgen.
quote:Laluna schreef op 10 januari 2008 @ 22:55:

Zal ik dan ook maar bekennen dat ik me een maand geleden ontiegelijk hebben moeten beheersen om niet Raketje zijn adventskalender, gevuld met Milkachocolaatjes, te plunderen?

Oooooooow this reminds me of Vishie
Succes morgenochtend Luun. Rakt op Kiddboard bevestigen klinkt heel spannend

Truste!!!
Haaaaai

ben half half bijgelezen want duf en moe. Ga bed in duiken.

Pre-ei-snaaizin

Zandbak leuk Luna!

Eow, hoop dat je toch lekker slaapt op strecher en dat alles goed gaat met uitslagen van Juno. Fijn dat deel 1 oke was

Pep, succes met oogje. Lekker slapen.

Diri, kweetutevenniermeer maar

Mijn moeder was hier. Die kwam onverwachts eten. Nouja, onverwachts, we hadden t afgesproken maar ik was dat vergeten Was gezellig en we hebben vakantie geboekt:

Mijn moeder neemt al dr kinderen een keer mee op reis (broer gaat volgend jaar naar Canarische eilanden met dr en met vriendin en kind, Mille is als naar midden-amerika geweest tijd terug toen ze alleen was met Maxi) en nu zijn Chica en ik aan de beurt jaja. We gaan naar Chili en Argentinie, via Atlanta in de VS (daar zijn we twee dagen). We gaan een maand, in augustus.

Heb er nu al zin in. Neem alleen wel oordoppen mee, want mijn moeder snurkt en buitensporig veel en hard, vraag maar aan Mille

Net dus fotos zitten kijken op internet samen en reisgidsen doorgebladerd. Leukkkk

Ik kan nog wel even door -en maar dat zal ik jullie niet aan doen

Oke, nog een keer dan:

een van onze reisdoelen:

Atacame Woestijn in Chili
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Wow Inad, wat gaaf zeg, naar Chili en Argentinië! En Chica mee, heel stoer voor zo`n kleine meid dat ze al zo`n wereldreis gaat maken

Ik heb geen zin maar moet van mezelf nu boodschappen gaan doen zodat we vanmiddag aan de slag kunnen in huisje. Door de aanwezigheid van Wup is het telkens maar zo beperkt wat je kunt doen dus ik moet de tijd díe we hebben optimaal benutten

Goodmorning,

Klinkt niet verkeerd, Inad. Leuke mam heb jij.

Pep, hier ook geen zin in boodschappen doen, moet wel. Werkse vanmiddag in huisje.

Net huilend Raketje achtergelaten op psz. Hij vond het maar niks dat mama ging. Wat is ie dan weer klein als ik 'm zo zie.

Nu koffie en wat nuttigs doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven