Het theehuis
donderdag 10 januari 2008 om 21:42
Ik koop bij de supermarkt een set van 10 A4-enveloppen voor 2,49. Kost dus per verzending 25 cent. Das bijna niets. Ligt hier bij alle sorbo-meuk in het schap, maar zal ook vast bij de bruna en bij het postkantoor te koop zijn, maar dan misschien iets duurder.
Eow naar bed met HP? Dat probeer ik ook al een paar avonden, maar heel eerlijk dat dat boek me geen ruk boeien. En er ligt een leuker boek (ga ik vanuit!) op me te wachten: close up van Esther Verhoef, maar daar mag ik van mezelf pas in beginnen als HP uit is. Zucht...
Eczeem gaat vandaag best goed. Raar hoe dat per dag zo enorm kan verschillen. Volgende week vrijdag naar kinderarts.
Vish, het zit je allemaal niet zo mee he? Ik duim heel hard voor een superrelaxed weekend met veel Vish&Nemo-tijd en ook nog Vish-alone-time.
Starrrrrr, hoe was je vlucht? Ben je nog aan het bijkomen?
Eow naar bed met HP? Dat probeer ik ook al een paar avonden, maar heel eerlijk dat dat boek me geen ruk boeien. En er ligt een leuker boek (ga ik vanuit!) op me te wachten: close up van Esther Verhoef, maar daar mag ik van mezelf pas in beginnen als HP uit is. Zucht...
Eczeem gaat vandaag best goed. Raar hoe dat per dag zo enorm kan verschillen. Volgende week vrijdag naar kinderarts.
Vish, het zit je allemaal niet zo mee he? Ik duim heel hard voor een superrelaxed weekend met veel Vish&Nemo-tijd en ook nog Vish-alone-time.
Starrrrrr, hoe was je vlucht? Ben je nog aan het bijkomen?
Loretta is De Mol. Punt.
donderdag 10 januari 2008 om 21:44
Jullie "wie is de mol" gekeken? Erg leuk dat er nieuwe aspecten zijn toegevoegd, die triviantjes (ben Mexicaanse naam natuurlijk meteen weer kwijt) en de open test. Is weer eens wat anders. Ik blijf bij Georgina trouwens. Alhoewel Dennis het ook zomaar zou kunnen zijn. Of Edo.
Jaaaaaaaaaaa, ik ben niet dom, ik ben geen zeefffff
TOPITO'S
Zo heten die krengen!
Jaaaaaaaaaaa, ik ben niet dom, ik ben geen zeefffff
TOPITO'S
Zo heten die krengen!
Loretta is De Mol. Punt.
donderdag 10 januari 2008 om 21:55
Zooo dat viel mee (thank you)......Star alweer terug? Geen hyperventilatie van de stress daar en je tietuh in je blouse laten zitten bij schoonma ?? Oftewel was het te doen?
Kess dankzij jou heb ik een vieze luier, met je sprintjes trekken
Pep alles schoon en wel? Dit weekend gaat het gebeuren of was het nou volgend weekend? Sprong van Wupje nog in alle hevigheid aanwezig blegh? Hier ook een driftkikker, word er af en toe niet gek van...heb geen haar meer op mijn hoofd (allemaal uitgetrokken )
Vish balen zeg dat werk sucks, je werkt ook aardig wat uur, respect voor jou! Enne zoek maar een leuker baantje met minder uur, zoek wel met je mee
Inad bedankt voor de vertaling ik was ook nieuwsgierig, WEEKEND VOOR JOU!
Luun, leuk een bolderkar, wat een bizarre prijzen zeg brrr....grote zandbak ook leuk. Nog een paar dagen en dan is het al zover, time flies!
Kess dankzij jou heb ik een vieze luier, met je sprintjes trekken
Pep alles schoon en wel? Dit weekend gaat het gebeuren of was het nou volgend weekend? Sprong van Wupje nog in alle hevigheid aanwezig blegh? Hier ook een driftkikker, word er af en toe niet gek van...heb geen haar meer op mijn hoofd (allemaal uitgetrokken )
Vish balen zeg dat werk sucks, je werkt ook aardig wat uur, respect voor jou! Enne zoek maar een leuker baantje met minder uur, zoek wel met je mee
Inad bedankt voor de vertaling ik was ook nieuwsgierig, WEEKEND VOOR JOU!
Luun, leuk een bolderkar, wat een bizarre prijzen zeg brrr....grote zandbak ook leuk. Nog een paar dagen en dan is het al zover, time flies!
donderdag 10 januari 2008 om 21:55
Hoop dat kinderarts wat 'kan' met eczeem van Vito, Kess.
Sneu. Weet nog toen Raketje het had.
Regen dus, niks nieuws onder de zon dus. (Welke zon?)
Dier, tis hier toch altijd rustig. Zennnnn!
Zandbak gevonden.
Moet wel nog even met Lunaman overleggen morgen en dan sjoppen.
Kunnen jullie kindertjes in zomer komen zandbakken hierzo.
Sneu. Weet nog toen Raketje het had.
Regen dus, niks nieuws onder de zon dus. (Welke zon?)
Dier, tis hier toch altijd rustig. Zennnnn!
Zandbak gevonden.
Moet wel nog even met Lunaman overleggen morgen en dan sjoppen.
Kunnen jullie kindertjes in zomer komen zandbakken hierzo.
donderdag 10 januari 2008 om 21:56
donderdag 10 januari 2008 om 22:14
Luun, als ik jou was zou ik wel een zandbak kopen waar je een deksel op kunt leggen. Dan hou je mooi de katten uit de bak. Anders wordt het echt smeeeeeeeerig! Ik zie je plaatje trouwens ook niet.
Ik kan trouwens de kixx nieuwsbrief nog steeds niet lezen, ook niet als jij hem doorstuurt. Ga er morgen maar eens achteraan hoe dat nou zit, want ik baal ervan.
Sorbovloppen
Doet me er wel aan denken dat ik nog even twee bieders moet gaan mailen nu. Don zei vandaag nog dat ik inmiddels ook wel manager distributiecentrum op mijn CV mag zetten!
Ik kan trouwens de kixx nieuwsbrief nog steeds niet lezen, ook niet als jij hem doorstuurt. Ga er morgen maar eens achteraan hoe dat nou zit, want ik baal ervan.
Sorbovloppen
Doet me er wel aan denken dat ik nog even twee bieders moet gaan mailen nu. Don zei vandaag nog dat ik inmiddels ook wel manager distributiecentrum op mijn CV mag zetten!
Loretta is De Mol. Punt.
donderdag 10 januari 2008 om 22:20
Misschien iets met Firewall of nieuw antivirus programma, Kess?
Vreemd dat je 'm niet kan lezen.
Bij zandbak koop ik afdekzeil. Reden waarom we voor kunststof gaan is husky die hier rondloopt . Vind hout veel mooier, maar ja.
Dus afdekmogelijkheid was ook eerste waar ik naar gekeken heb.
Heb nu trouwens wel een zandbak in de aanbieding hier thuis. Schildpad-vorm (met deksel ). Is ruim zat voor 1 kind, niet voor 3 dus. (Heeft Raket gekregen toen hij 1 werd.)
Oh, en Kess, vergeet je niet 'hoofd afdeling inkoop' (met stip) op je CV?
Vreemd dat je 'm niet kan lezen.
Bij zandbak koop ik afdekzeil. Reden waarom we voor kunststof gaan is husky die hier rondloopt . Vind hout veel mooier, maar ja.
Dus afdekmogelijkheid was ook eerste waar ik naar gekeken heb.
Heb nu trouwens wel een zandbak in de aanbieding hier thuis. Schildpad-vorm (met deksel ). Is ruim zat voor 1 kind, niet voor 3 dus. (Heeft Raket gekregen toen hij 1 werd.)
donderdag 10 januari 2008 om 22:22
quote:Laluna schreef op 10 januari 2008 @ 22:20:
Ja, ik denk dat het iets firewallerigs is, maar daar moet Don even naar kijken. Snap daar zelf geen fluit van.
En ooooh, hoe had ik het kunnen vergeten?
** past direct haar CV aan **
Ja, ik denk dat het iets firewallerigs is, maar daar moet Don even naar kijken. Snap daar zelf geen fluit van.
En ooooh, hoe had ik het kunnen vergeten?
** past direct haar CV aan **
Loretta is De Mol. Punt.