Het theehuis
dinsdag 2 december 2008 om 11:33
dinsdag 2 december 2008 om 11:34
250
2
1
1
1
gram
teentje
stuks
theelepel
theelepel
haricot verts
knoflook ingrediënt info
ui ingrediënt info
sambal oelek
komijn
Berei-
ding Haal de harigots verts af. Maak de ui schoon en snij die in ringen. Verhit de olie in een koekepan. Laat de boontjes hierin vijf minuten op tamelijk hoog vuur bakken. Voeg dan de uiringen, de knoflook, de sambal en de djinten toe en laat het geheel onder goed omscheppen nog vijf minten bakken. Zet het vuur laag en laat de boontjes zonder deksel net gaar worden. De bedoeling is dat ze lekker knapperig blijven
2
1
1
1
gram
teentje
stuks
theelepel
theelepel
haricot verts
knoflook ingrediënt info
ui ingrediënt info
sambal oelek
komijn
Berei-
ding Haal de harigots verts af. Maak de ui schoon en snij die in ringen. Verhit de olie in een koekepan. Laat de boontjes hierin vijf minuten op tamelijk hoog vuur bakken. Voeg dan de uiringen, de knoflook, de sambal en de djinten toe en laat het geheel onder goed omscheppen nog vijf minten bakken. Zet het vuur laag en laat de boontjes zonder deksel net gaar worden. De bedoeling is dat ze lekker knapperig blijven
dinsdag 2 december 2008 om 11:41
dinsdag 2 december 2008 om 11:55
dinsdag 2 december 2008 om 12:06
Hmmm... misschien moet ik maar gewoon níet koken. Ik vind op het moment ook niets écht lekker, maar dat komt door verkoudheid volgens mij. Als ik het dan eet, is het wel okee, maar eigenlijk staat het me voortdurend een beetje tegen.
(de pepernoten, anti-zere-keel-waterijsjes, speculaasjes etc staan me gek genoeg dan weer níet tegen )
(de pepernoten, anti-zere-keel-waterijsjes, speculaasjes etc staan me gek genoeg dan weer níet tegen )
Peas on earth!
dinsdag 2 december 2008 om 15:14
dinsdag 2 december 2008 om 15:52