Het theehuis

vrijdag 4 januari 2008 om 19:52
Chica is nog koortsig. HA heeft haar helemaal onderzocht en een plasje onderzocht, maar alles is oke. Ik moet haar nu goed in de gaten houden, als het erger wordt in het weekend moet ik naar de HA-post en als ze na het weekend nog koorts heeft weer naar de HA, dan gaan ze bloedtest doen. Ik gok gewoon op een of ander ontraceerbaar virus dat buikpijn en koorts geeft. Kijk heel goed naar haar en ze is nu wel wat levendiger gelukkig.
Hoest met Ben, Luna?
Mooie vrieskist, Pep.
Star, vind jouw billen mooier hoor!
Kess, je moet in de eerste img-code zetten: [img,=450,350] ipv gewoon [img] dan past plaatje zich precies aan grootte van bericht aan.
Ik heb hartige taart gemaakt (zalm, spinazie) die nu in de oven staat. Zo eerst eten en Chica in bed en dan lekker forummen/hyves checken en tv zappen. Multitaskeritus totaal
Hoest met Ben, Luna?
Mooie vrieskist, Pep.
Star, vind jouw billen mooier hoor!
Kess, je moet in de eerste img-code zetten: [img,=450,350] ipv gewoon [img] dan past plaatje zich precies aan grootte van bericht aan.
Ik heb hartige taart gemaakt (zalm, spinazie) die nu in de oven staat. Zo eerst eten en Chica in bed en dan lekker forummen/hyves checken en tv zappen. Multitaskeritus totaal
Wat Supersmollie zegt vind ik ook