Het Theehuis
dinsdag 6 november 2007 om 22:20
woensdag 7 november 2007 om 08:05
dan maar weer en goedemorgen!
Was de laatste en ben gewoon weer de 1e
Goede nacht gehad weer, niet wakker geworden of liggen woelen s'nachts en redelijk op tijd erin. Nu weer veel meer energie
Jullie allemaal al wakker? Wat zijn de plannen voor vandaag?
En omdat ik de eerste ben ook meteen maar even:
Was de laatste en ben gewoon weer de 1e
Goede nacht gehad weer, niet wakker geworden of liggen woelen s'nachts en redelijk op tijd erin. Nu weer veel meer energie
Jullie allemaal al wakker? Wat zijn de plannen voor vandaag?
En omdat ik de eerste ben ook meteen maar even:
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
woensdag 7 november 2007 om 09:30
Wat goed Inad, weer een goede nacht! Bedankt voor het onbijtje, ziet er heerlijk uit *smijt kom met saaie cruesli en yoghurt aan de kant*
Kunnen jullie niet overwegen om het eens over dingen te hebben die ik ook ken? Fry en Laurie? Nooit van gehoord, en ook nooit gezien. (ik meen tenminste te kunnen opmaken dat het een serie is)
En wat betreft dat Lupus... ik vraag me al tijden af wat dat is, waar het vandaan komt en waarom Pep en Star dat in hun onderschrift hebben staan.
Maar ik al wel gewoon dom zijn.
AH man daarentegen is schattig.
Vishje, waar ben je?
Kunnen jullie niet overwegen om het eens over dingen te hebben die ik ook ken? Fry en Laurie? Nooit van gehoord, en ook nooit gezien. (ik meen tenminste te kunnen opmaken dat het een serie is)
En wat betreft dat Lupus... ik vraag me al tijden af wat dat is, waar het vandaan komt en waarom Pep en Star dat in hun onderschrift hebben staan.
Maar ik al wel gewoon dom zijn.
AH man daarentegen is schattig.
Vishje, waar ben je?
woensdag 7 november 2007 om 09:33