Het Theehuis
woensdag 7 november 2007 om 22:20
Werkelijk niet te geloven!
Ben ik er even niet,moet ik 5 (!!!) bladzijdes scrollen.En waarvoor?
Lelijke mannen, loze stoppen met roken beloftes, uitgestelde vakanties vanwegen een briesje, poep, snaaiers die niks zoet kunnen vinden,...
Stelletje gekke wijven zijn jullie.
En nu zijn jullie natuurlijk weg...
Ik leg alvast de tiara voor Inad klaar. en ga nog even naar daarachter (ik ga er maar gewoon vanuit dat de poorten wijd open staan voor Dierewier en moi).
Baai!
Ben ik er even niet,moet ik 5 (!!!) bladzijdes scrollen.En waarvoor?
Lelijke mannen, loze stoppen met roken beloftes, uitgestelde vakanties vanwegen een briesje, poep, snaaiers die niks zoet kunnen vinden,...
Stelletje gekke wijven zijn jullie.
En nu zijn jullie natuurlijk weg...
Ik leg alvast de tiara voor Inad klaar. en ga nog even naar daarachter (ik ga er maar gewoon vanuit dat de poorten wijd open staan voor Dierewier en moi).
Baai!
woensdag 7 november 2007 om 23:43
Oh oh, nog niet bijgelezen, maar slechts aan t terugbladeren, pagina na pagina na pagina, door posts vol ranzige mannen plaatjes en een verdwaalde Inad-Tena opmerking van Star En nee, ik had em niet in de buurt en ja, jij mag komen dweilen, onder mijn bureaustoel (Ikea, Snille, Ikea roeles!) en computer
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
woensdag 7 november 2007 om 23:55
Maar dus, ik moet allang op bed liggen. Ik ben alleen nét wakker Van 20.30 tot net half uur geleden ongeveer geslapen. Nu even beetje forummen dus wel oke, dan nog even yoga thee riedel afdraaien en dan weer nestje in. Tot morgen allemaal!
Theehuis bijgelezen en gereageerd.
Theehuis bijgelezen en gereageerd.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook