Het Theehuis

22-08-2007 12:06 12553 berichten
Alle reacties Link kopieren

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Na pizza moet je iets zoets
Precies, heb alles in huis behalve zoets grrrrr.....denk dat ik dan maar weer moet roken whaha
Zelfs geen beschuit ofzo?
nee wel knackerbrod maar dat komt mij me strot uit inmiddels...klink wel als een zeikerd he :-)! Jij nog een leuk verhaal?
Nee niks. Mijn eten is op dus dat is eigenlijk een hele trieste aanlegenheid.
Ik ga matzes eten
Die zijn lekker, ga morgen direct halen! Ga nu eens die topics lezen waar jullie je groen en geel aan ergeren!
Vish was deze nog vergeten

En dan plakken we deze mafkees ook meteen maar

quote:Diri schreef op 07 november 2007 @ 21:22:

Die zijn lekker, ga morgen direct halen! Ga nu eens die topics lezen waar jullie je groen en geel aan ergeren!
Oei die mannen vind ik eng, kan de groen en geel erger topics niet vinden!
We ergeren ons aan zoveel, je kan vast wel iets vinden

Ik ga even bankhangen, tjuus!
Diriman is thuis ga lekker slapen zo, heb theehuisachterhuis even gelezen ook leuk! Tot later!
Jullie zijn gewoon zonder mij over de grens van 6000 berichten gegaan! Ik had nog wel een feestje willen geven, maar dan drink ik gewoon alleen. Ook goed.

Loretta is De Mol. Punt.
Werkelijk niet te geloven!

Ben ik er even niet,moet ik 5 (!!!) bladzijdes scrollen.En waarvoor?

Lelijke mannen, loze stoppen met roken beloftes, uitgestelde vakanties vanwegen een briesje, poep, snaaiers die niks zoet kunnen vinden,...

Stelletje gekke wijven zijn jullie.

En nu zijn jullie natuurlijk weg...

Ik leg alvast de tiara voor Inad klaar. en ga nog even naar daarachter (ik ga er maar gewoon vanuit dat de poorten wijd open staan voor Dierewier en moi).

Baai!
quote:Kess schreef op 07 november 2007 @ 22:17:

Jullie zijn gewoon zonder mij over de grens van 6000 berichten gegaan! Ik had nog wel een feestje willen geven, maar dan drink ik gewoon alleen. Ook goed.

[afbeelding]Ik blijf, ik blijf!
Mooi! Mijn drinkezuster heeft zich gemeld!

En buut Dierewier! Je staat bij Wiehier!

Ook een glaasje?
Loretta is De Mol. Punt.
Kun jij je fijne weekendje ook niet afzeggen door het briesje? Of is dat geen geldig excuus?
Loretta is De Mol. Punt.
Weet je, die gekken hebben een fijne gezamelijke anderhalfuur durende herfstwandeling gepland voor vrijdag net voor het avondeten. in dat briesje dus.

Pfff... Echt niet dat ik mee ga wandelen. Bries of niet.
Trouwens...

En dat zag ik dus ook al: Diri undercover hier. Zeggen dat ze weg is en dan betrappen we haar op heterdaad bij Wiehier.

Foei!
Kessebess, is het nu de bedoeling dat ik die fles alleen ga leegzuipen?

Datrekiknieheur.

Ga nu slapen, ben bang dat het een slapeloze nacht wordt. 1/3 kind voelt zich niet goed: koorts, hangerig, zielig huilen. Arm jong.

Tot morgen dus.
Oh oh, nog niet bijgelezen, maar slechts aan t terugbladeren, pagina na pagina na pagina, door posts vol ranzige mannen plaatjes en een verdwaalde Inad-Tena opmerking van Star En nee, ik had em niet in de buurt en ja, jij mag komen dweilen, onder mijn bureaustoel (Ikea, Snille, Ikea roeles!) en computer
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Maar dus, ik moet allang op bed liggen. Ik ben alleen nét wakker Van 20.30 tot net half uur geleden ongeveer geslapen. Nu even beetje forummen dus wel oke, dan nog even yoga thee riedel afdraaien en dan weer nestje in. Tot morgen allemaal!

Theehuis bijgelezen en gereageerd.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven