Het Theehuis
donderdag 8 november 2007 om 12:33
Weten jullie nog dat ik een tijdje terug zat te vertellen dat Juna tv niet boeiend vond. Dat is over. Zodra Bumba in beeld komt roept ze Muma, Muma! (ze zegt ook moom en manaan ipv boom en banaan, de B is ietwat lastig geloof ik )
K3 vind ik overigens echt steeds enger worden. Die teksten zijn níet geschikt voor kleine kinderen. Maar zal wel weer aan mij liggen.
K3 vind ik overigens echt steeds enger worden. Die teksten zijn níet geschikt voor kleine kinderen. Maar zal wel weer aan mij liggen.
donderdag 8 november 2007 om 12:52
Bah. Net ziekenhuis gebeld. Juno ligt toch weer aan de beademingsondersteuning. Hij had teveel last van dalingen in zijn hartactie. Ze gaan hem nu eerst weer 1 of 2 dagen daaraan laten liggen en daarna pas weer verder kijken.
Had me er echt op ingesteld dat dit kon gebeuren, maar het valt me gewoon echt even heel erg vies tegen.
Helemaal omdat ze het dus nu zo een aantal dagen zo laten, en het dus ook opeens weer een stuk langer duurt voordat hij hier naartoe mag.
Had me er echt op ingesteld dat dit kon gebeuren, maar het valt me gewoon echt even heel erg vies tegen.
Helemaal omdat ze het dus nu zo een aantal dagen zo laten, en het dus ook opeens weer een stuk langer duurt voordat hij hier naartoe mag.
donderdag 8 november 2007 om 12:57
Hè bah Eow . Maar een "paar" is 2 dus zaterdag van beademingsondersteuning af en pak `m beet dinsdag naar Eowstad . Dikke
Ik vind het dus echt Nod Don dat ik weer 10 bladzijden bij moest lezen!
Wup had raar geslapen vanmorgen; wilde om 9 uur alweer naar bed ipv om 10 uur na z`n fruit. Dus nu weer total loss. Ik weet niet of het nog een goed plan is om vamniddag dan te gaan. Hoe laat eten jullie Luun? (ik kan Wups eten wel meenemen en `m om 17 uur voederen maar wil wel voor júllie eten weg zijn snappie)
Ik vind het dus echt Nod Don dat ik weer 10 bladzijden bij moest lezen!
Wup had raar geslapen vanmorgen; wilde om 9 uur alweer naar bed ipv om 10 uur na z`n fruit. Dus nu weer total loss. Ik weet niet of het nog een goed plan is om vamniddag dan te gaan. Hoe laat eten jullie Luun? (ik kan Wups eten wel meenemen en `m om 17 uur voederen maar wil wel voor júllie eten weg zijn snappie)
donderdag 8 november 2007 om 13:02
Ach, ik wil hem ook pas hier in Eowstad hebben als we zeker weten dat het goedgaat, en ik vind het ook helemaal niet zo'n ramp dat het een paar dagen langer duurt hoor. Maar ik kan gewoon niet zo goed meer tegen tegenslag geloof ik. Dit soort kleine dingen komen opeens gewoon heel hard aan.
Helemaal omdat ik zelf vandaag niet naar het ziekenhuis ga. Juna is nog steeds verkouden en kan dus niet mee, en op donderdag hebben we gewoon geen oppas.
Bedankt voor je kaars Vish
Helemaal omdat ik zelf vandaag niet naar het ziekenhuis ga. Juna is nog steeds verkouden en kan dus niet mee, en op donderdag hebben we gewoon geen oppas.
Bedankt voor je kaars Vish