Het Theehuis

22-08-2007 12:06 12553 berichten
Alle reacties Link kopieren

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Nu ga ik eten. Toch vind ik het fijn dat jullie net zo sneu zijn.
Moederse!
Ik ga kind maar weer uit bed vissen want weer gepoept volgens mij. Pfffff.
Weten jullie nog dat ik een tijdje terug zat te vertellen dat Juna tv niet boeiend vond. Dat is over. Zodra Bumba in beeld komt roept ze Muma, Muma! (ze zegt ook moom en manaan ipv boom en banaan, de B is ietwat lastig geloof ik )

K3 vind ik overigens echt steeds enger worden. Die teksten zijn níet geschikt voor kleine kinderen. Maar zal wel weer aan mij liggen.

Mooi is dat, kom ik weer binnenvallen, gaat iedereen weg!
Shit zeg, ik heb net een compleet hysterisch Wupje weer op bed moeten gooien . Even zien hoe het loopt dus vanmiddag Lunitsa.... Anders morgen mischien??
Ach Pep. Waarom Wup zo hysterishc? En slaapt hij nu?
Troetelberen straaaaaaaaaaaaaaaaal!
Smakelijk Vish
K3 zijn stel sloeries Eow, ik erger me er ook steeds meer aan. Laatst zag ik er een clip bij, dat was helemaal erg.

Wup weer rustig?
quote:Star schreef op 08 november 2007 @ 12:01:

Ik eis ook namen van echtgenoten, kan nog wel eens handig zijn Whahaha
Als iemand weet wat die vlekken op die vinger zijn hoor ik het graag.
Bah. Net ziekenhuis gebeld. Juno ligt toch weer aan de beademingsondersteuning. Hij had teveel last van dalingen in zijn hartactie. Ze gaan hem nu eerst weer 1 of 2 dagen daaraan laten liggen en daarna pas weer verder kijken.

Had me er echt op ingesteld dat dit kon gebeuren, maar het valt me gewoon echt even heel erg vies tegen.

Helemaal omdat ze het dus nu zo een aantal dagen zo laten, en het dus ook opeens weer een stuk langer duurt voordat hij hier naartoe mag.

we zetten gewoon weer even een vette kaars neer.
Hè bah Eow . Maar een "paar" is 2 dus zaterdag van beademingsondersteuning af en pak `m beet dinsdag naar Eowstad . Dikke

Ik vind het dus echt Nod Don dat ik weer 10 bladzijden bij moest lezen!

Wup had raar geslapen vanmorgen; wilde om 9 uur alweer naar bed ipv om 10 uur na z`n fruit. Dus nu weer total loss. Ik weet niet of het nog een goed plan is om vamniddag dan te gaan. Hoe laat eten jullie Luun? (ik kan Wups eten wel meenemen en `m om 17 uur voederen maar wil wel voor júllie eten weg zijn snappie)
Geen idee Vish. Doet ut pijn?
Oh Eow! Wat een tegenvaller! Ga je vanmiddag nog naar je manneke toe? Geef hem een aai over zijn bolletje van mij! En neem er zelf ook één. Je kunt het gebruiken. Ik denk aan je!
Loretta is De Mol. Punt.
Lijken bloeduitstortingkjes Vish. Heb je ergens tusen gezeten?

Het kan natuurlijk ook Lupus zijn
Beetje gevoelloos.
Vish, plaatselijk waterpokken? Aan je kont gekrabt? In je neus gepeuetrd? Bedorven vlees bereid? Heeft Nemo je gebeten? Giftige planten verpot?
Loretta is De Mol. Punt.
dat ik daar zelf nou niet aan denk.
Ach, ik wil hem ook pas hier in Eowstad hebben als we zeker weten dat het goedgaat, en ik vind het ook helemaal niet zo'n ramp dat het een paar dagen langer duurt hoor. Maar ik kan gewoon niet zo goed meer tegen tegenslag geloof ik. Dit soort kleine dingen komen opeens gewoon heel hard aan.

Helemaal omdat ik zelf vandaag niet naar het ziekenhuis ga. Juna is nog steeds verkouden en kan dus niet mee, en op donderdag hebben we gewoon geen oppas.

Bedankt voor je kaars Vish
Lijken idd een soort bloeduitstortinkjes. Of vlekken van een plant of groente ofzo. Geen rode kool gesneden?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven