Het Theehuis

22-08-2007 12:06 12553 berichten
Alle reacties Link kopieren

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Ik ga zo even Gordon Ramsay kijken en dan ook richting bed. Ik zou zó graag eens een keer (of 3) de nachtvoeding overslaan.....
Hmmm dadels kom maar hier, maak ik morgen een vijgensalade voor jou oke? Trusten Vish....

Haha beginneling....met snoep!

Kess vrouw teleurgesteld? Kan me er iets bij voorstellen...doe ook niet alles weg, vind sommige dingen te zonde.

Eow wat een goed nieuws en spannend natuurlijk maar hopelijk gaan deze 2 dagen super!
Wat goed, Eow. Jullie kanjer zal nu vast heul snel naar Eowstad komen. (Kan eindelijk die fles hierboven ontkurkt worden.

Dadels zijn (hier hoort kotssmiley).

Zeg nu ook wel stoer dat ik ooit (als we klaar zijn )alle kleertjes van kinders ga verkopen, maar stiekem wil ik meer dan de helft niet wegdoen. Emotrut dat ik ben.

Grote bed werkt dus wel voor Nemo. Fijn.

Hier weer butnacht. overdag waren ze wel lief.

Schoencadeau (kookpotje met houtenlepel) was een huge succes. O, en Frummels lusten pepernoten. Zijn sneller dan de wind, die 2.

Zo maar eens naar bed, morgen wieder an die Arbeit und keine Lust.
Trusten Luuntje! Super dat groot succes was en leren koken kunt ge niet vroeg genoeg mee beginnen
OOOOO wat goehoeeeed!!

JUNO JUNO JUNO JUNO JUNO JUNO JUNO JUNO JUNO JUNO

Dadels, lekkerrrrrr

Je kunt maar beter delen, Vish, want als je ze allemaal op eet krijgt Eow d'r bakkie wel, in reetrospect

Ik ga snel slapen, ben bek af, heb grote huispimp gedaan vanmiddag. Chico heeft Chica geentertaind en ik heb van alles gedaan, fotolijstjes opgehangen, kast verplaats, administatieve bende ontrafeld, was gedraaid, badkamer heel goed schoongemaakt, hele huis gestofzuigd. Wordt weer moe als ik het typ

Daarna flauwe film gekeken, Timeline heette het geloof ik, van het genre tijdreizen vol goofs en continuïteits foutjes maar wel vermakelijk.

Eow, ik had het wel achter je gezocht en vind het grappig. Maar het plaatst alles ook wel in een ander licht en vindt Diri's opmerking in Theehuis niet zo gek. Enne, hadden jullie t achter míj gezocht?

Star, alles okee? Ook met Ceetje? Je bent zo stil.

Kess, ik vind het vertederend dat je het dan toch wilt houden, liefff Reageerde de vrouw een beetje begripvol?

Pep, lastig met die nachtvoedingen.

Hier is dat nu enige dat de produktie nog beetje in stand houdt, al komt er geloof ik niet echt veel meer uit, Chica probeert het bijna elke nacht nog.

Luna, ik ga voor je duimen voor een betere nacht

Diri, hoe'st nu met hyvesnieuws? Goed nieuws? hoop t maar. Vijgen ook erg lekker!

Truste allemaal
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Nacht goed, jammer dan dat om 5 uur de dag begint.

Vrees dat ik zometeen naar werk geschopt moet worden...

Inad, nuttig dagje gehad. Goed zo.

Kess, las gisteren op forum dat een personal shopper zo maar 400 euro verdient per keer.Aangezien onze uitgebreide shoptechnische ervaring... Zullen we dan maar? (Peppie doet vast mee met ons bedrijfje. )

Ga nog even de DH uithangen: bedden (die waar geen kind in ligt) afhalen, wasje draaien, swifferen ofkoors voor ik naar school ga.

Tot vanavond.
Oei das vroeg Laluna!

Wat goed dat je dan gaat DHen, ik zou op de bank gaan liggen met een deken en m'n hood er zoveel mogelijk onder.

Hier tegenovergestelde, ik ben net een half uur wakker van de wekker en Chica ligt nog te slapen. Moet haar nu gaan wakkermaken anders komen we te laat op kdv/werk. Nouja, voornamelijk werk

Fijne dag allemaal

Eow, hoop dat Juno's nacht goed is gegaan zonder de machine

Ik zou de kikker er eerst even uitmikken
Ik ga me even suf rekenen nu. als die vent belt dan leg ik harde eisen op tafel. Zo dat klinkt stoer zeg. Dus. dat eerst en dan pas computeren. Star en ik hebben de hele dag nacht op de pot gezeten, was gezellig joh.
anoniem_39212 wijzigde dit bericht op 19-11-2007 11:00
Reden: nacht dus
% gewijzigd
Stoere Vis!

Zo, er komen bekentenissen boven tafel. Inad toch Wel nuttig dagje gehad zo te lezen.

Luna, jij bent wel érg fan van die Swiffer, of heb ik dat mis? Wel jammer dat je dag zo vroeg begon.

Juno doet het goed zonder ondersteuning! Gister had hij 2 dalingen dus wij waren al wat zenuwachtig, maar vannacht geen enkele en dat is goehoed! Ik duim en ik ga hem straks even aanmoedigen. Ik gok erop dat hij uiterlijk overmorgen naar Eowstad komt.
Môggel, ik kom er zo aan!
"partner is alcoholist, zoek een uitlaatklep"

Neem een wijntje....
Kansas - Autoriteiten in Amerika hebben een drie weken oude ondervoede tweeling gevonden. Ze lagen onder het bed van hun dode moeder. Een buurman tipte de politie over stankoverlast.

Beide kinderen werden vrijdag naar het ziekenhuis overgebracht waar het meisje later overleed. Haar tweelingbroertje ligt nog in kritieke toestand in het ziekenhuis.

De 36-jarige moeder was enkele dagen daarvoor overleden in bed. De politie wilde niet zeggen wat de doodsoorzaak is. Het onderzoek loopt nog, meldt Foxnews.

Een ambulancemedewerker ontdekte de kinderen toen hij per ongeluk tegen het bed schopte waar de kinderen onder lagen. Een van de baby's begon daarop te huilen. Het andere kind was te verzwakt om te huilen.

"Het was een wonder dat de ambulancemedewerker een kinderzitje in het appartement zag

Buren waren bezorgd dat ze de moeder aldagen niet meer had gezien. Een van hen was opgevallen dat de vrouw een maand daarvoor nog zwanger rondliep.

De vrouw leefde alleen.

Kind op bed, nu nog 1 bakkie, dan douchen en dan even hier bijlezen und so.
Een wijntje

Star en Vish ziek geweest....ik had niet goed teruggelezen maar op de pot? Nu beter?

Inad goed dagje gehad, lekker zeg! Jouw huis is weer bling bling? Nog updates in AK, altijd leuk die verhalen...

Eow wat goed zeg dat het weer goed gaat, het komt nu echt dichtbij he? Ik ga heel hard voor jullie duimen..

Pep goeiemoggel, beetje wakker?

Luna oei wat vroeg, ik zou swiffer met komkommerschijfjes over mijn ogen leggen en nog een beetje dutten.

Inad hyvesnieuws is woensdag update...spannende dagen nu!

Ga eens even kijken of ik de douche nog schoon krijg...en niet halverwege blijf plakken \\:-)//

wat een vresleijk vreselijk bericht!!

Das dus een van mijn grootste angsten...dat er iets met mij gebeurt en niemand Chica vindt. Dat is niet heel waarschijnlijk vanwege Chica die veel geluid maakt, buurvrouw die we kennen en vooral niet vanwege mijn familie en natuurlijk Chico, maar toch. Zou een halve dag al heel zielig vinden, of zelfs maar een half uur

Oh zit hier echt te sniffen, die arme arme babies!

Ik dacht trouwens eerst, mischien is ze overleden in haar slaap en kon ze geen hulp inschakelen en was ze dus wel gewoon lief voor dr babies enzo, maar toen bedacht ik me dat ze op de grond (!!!) lagen. Daardoor denk ik eerder aan moeder die hen niet goed behandelde en misschien zelf aan de drugs??

Douche en koffieze, Pep.
anoniem_42951 wijzigde dit bericht op 19-11-2007 15:36
Reden: lalalalalalaaaaaa
% gewijzigd
Oh, gekruist met Diri. Haha, kijk uit hoor, doucheruimtes zijn gevaarlijk

Die van mij is dus gisteren flink onder handen genomen en dat was op zn zachtst gezegd hard nodig...

Ik heb gewoon een schoonmaakster nodig, als alleenstaande werkende mama...

Onze douche is haaronvriendelijk, je ziet ze overal liggen aaaaaaaaaah....blegh blegh kots kots. Ja ik vind dat alle alleenstaande moeders en vaders een schoonmaakhulp moeten krijgen. Zou Rouvoet zich daar in kunnen vinden hij is toch van jeugd en gezin?? Valt dit onder vind ik....

Good thinking Inad....maar misschien lagen kinders bij haar in bed en zijn ze eruit gerold? Bah wat een naar bericht....
"Het was een wonder dat de ambulancemedewerker een kinderzitje in het appartement zag

Dit is ook wel wat verdacht btw...ons huis is een groot kind haha

Vish hoe is het met je eisen? You go babe!
Ik ben ook vóór gratis huishoudelijke hulp voor alleenstaande/werkloze/in bijstand zittende ouders!

Ik moet nog even bijlezen in Achterhuis maar hadden jullie het achter míj gezocht?

Wauw Inad, very DH en dat op een zondag!

Star en Vish aan de Nemoritus dus? Vandaag weer beter?

Eow, goehoed nieuws van Juno!!

Diertje dikke !
Vish, laat je tanden zien! Succes meis! Hoop dat je zo met leuk nieuws op de proppen komt.

Inad, even je één na laatste berichtje editten....

Nog twee nachtjes slapen en dan komt hij naar jullie toe, Eow. Wat een mijlpaal!

Kan niet echt uitgebreid tikken, want zieke Tony op schoot die om blimsemplaatjes googlen zeurt. Kind werd vanmorgen pas om half 11 wakker! En diarree is dus echt beeldschermoverdraagbaar. Getver, het liep langs zijn benen....

Vanmorgen gessprek gehad, handtekening is gezet. I'm a free woman!!!!!!
Loretta is De Mol. Punt.
Bleeeeeegh, liep langs z`n benen.....

Ik wil van jou ook nog even details over vanmorgen Kess maar doe dat maar na de bliksemplaatjes
Ik ben al misselijk maar van dat bericht van die kindertjes moet ik helemaal kotsen.

Nee, niet beter, ben kotsmisselijk en wc is mijn best vriend. Ceetje heeft me aangestoken denk ik. Voel me bleeeegh bah boeh wheeeee.
wilde net vragen hoe jouw shit was hanging Star.

In het kader van misschien donderdag beginnen met nieuwe baan ben ik als een gek aan het opruimen en schoonmaken.

Laterrrr
Hoezo misschien Vish???

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven