Het Theehuis

22-08-2007 12:06 12553 berichten
Alle reacties Link kopieren

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Ow, dat dacht ik ook. Crea Bea die Vish, dacht ik nog
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Valt dan weer tegen he.

Je kunt er ook je eigen design op shirts en weet ik watniet meer laten drukken. Misschien moeten we allemaal maar een theehuistantebeker.
Sjee man, ik heb de verkeerde dag uitgekozen om wat nuttigs te gaan doen aan de 7 bijleesbladzijdes te zien!

Heb er al 2 gehad en nu even snel op wat reageren voor ik het weer vergeet...

Kess, moest gniffelen om kotskakwassen . Hopelijk snel iedereen weer beter en dat dat dan zo blijft de rest van de winter. Waarom spuitpoep bij Nemo Vish? Iets verkeerds gegeten of gewoon somaar?

Vish, zullen we maar samen Sint gaan vieren dan? Of doe toch maar niet, vinnut niet zo`n denderend "feest" eigenlijk . Kerst wel leuk leuk! Maar zelfde desillusie ieder jaar als wat ik bij de rest lees. Maar aangezien ik er dit jaar als een berg tegenop zie kan het alleen maar meevallen toch?

Kerstliedjes van Vish erg leuk inderdaad, ze stuurde me er 1 van Luther Vandross . Kerstspullen bijven hier wel tot in ieder geval donderdag in de kast heur.

Luun, is het rustig inderdaad bij jullie? Ik hoop het, het is echt zo`n met-een-boek-op-de-bank-hang-dag. Of met de laptop tuurlijk

Ut storrumt hiero weer niet te zuunig.

Zo, nu even verder lezen.
Starreke helemaal into the Iphone. Gelukkig hebben we nu een deskundige in ons midden

Leuke shirts Vish, had ik gisteravond al geconcludeerd. Van mij mag de Sint z`n geldschip wel hier laten wanneer ie weer ophoepelt naar España

Ik weet eindelijk wie die Sint van Star is; Michael Jackson
Hier ook al uren aan het regenen nu, echt niks aan. Ik heb de kersttroep nog in de bak zitten heur. Dat wordt dan vrijdag.
Wat heb ja allemaal voor nuttigs gedaan dan Pep?
Arm Junaatje! Kiesjes? Ik zou overigens niet gelijk aannemen dat het niet d`r oortjes zijn, toch even naar de ha morgen? Maar hé, ik ben geen ervaringsexpert hoor

Lachen dat shirt over die twins!

Ik geloof dat ik toch maar even moet plaatjesgooglen op de kersstal van LP.... Door dat gelul van jullie wil ik `m hebbuh hebbuh hebbuh en ik weet niet eens hoe ie eruitziet!

Voor Kerst geldt "hoe walchelijker hoe beter" Kess dus koop `m maar
Het is hier thuis idd heul rustig. Zijn kinderen met een strikje er om heen vandaag.

Heb dan ook al heel wat nuttigs gedaan vandaag. Domme gans dat ik ben. Heb angstaanjagend veel energie vandaag.

Kessie, . Geen leuke dag dus. Heb je enig idee hoe laat Don thuiskomt?

O, wat ken ik die dagen maar al te goed. En dat zijn net die dagen die kinderen uitkiezen om ziek, zwak en misselijk en hangerig te zijn.

Vish, ik word hebberig van die shirtjes. Ik ga nu site checken.

Kerstboom wordt hier komende vrijdag of zaterdag. Zogauw die Sint zijn kont gekeerd heeft, moet de kerstmeuk erin. Ben alleen benieuwd of ie dit jaar lang zal staan met demolition-Frummels in de buurt...

Iphone...ken er niks van. Ben bij deze dus ook duf.

Had van Lunaman met verjaardag nieuwe telefoon gekregen. Motorola. Hij heeft 'm nu. Ondankbaar wicht dat ik ben, vond ik 'm niet handig (ben nogal honkvast, Nokia deugt voor geen meter, maar ik wil niks anders. Nu dus op ziek naar nieuwe Nokia.). Lunaman vond het trouwens niet erg. Hij vind de telefoon heul leuk.

Ceetje ziek? Griepje of zo? Of buikgriep? In ieder geval beterschap.

Pepsel, wa veur nuttigs heppie allemaol gedaon dan?
anoniem_34181 wijzigde dit bericht op 02-12-2007 15:44
Reden: kerstgevoel toevoegen
% gewijzigd
Pep, word es wakker!!!

Kerststal val LP staat in openingsbericht.

Vandaar...
quote:Laluna schreef op 02 december 2007 @ 15:42:

Pep, word es wakker!!!

Kerststal val LP staat in openingsbericht.

Vandaar... Ow! Nou, die vinnik niet kitscherig genoeg eigenlijk
Zo, ik ben bij heur. Diertje moet nog steeds een editje doen zie ik....

Ik heb niks van m`n nuttige-dingen-lijssie van gisteravond gedaan maar wel:

- administratie bijgewerkt

- enorme zak 2e handsboekjes 1 voor 1 afgenomen met vochtig doekje en nagedroogd

- alle plastic speelgoedtroepjes in een kussensloop gewassen in de wasmachine

- 2e hands speeltafeltje van Chicco helemaal schoongemaakt

En dus tussendoor ook nog gemoedert over Wup én even leuk gedaan bij m`n moeder.

*hijg puf hijg*

Nu ligt de Wuppert op bed maar wil niet slapen.

Is lapzwans er al Vish? Ben eigenlijk erg neugierig wat ie voor jou heeft gekocht!
Rukking winden hier weer seg
Rukking winds hier ook nog. Lapzwans nog niet, ik hoop dat Nemo nog even flink door kleren heenschijt als hij er is.

Goed gewerrukt Pep!! Heb nog veul meer kerstliedjes, heerlijk. Wil je Annie Schilder ook nog hebben?
Nee!!!

Ik heb gisteren m`n cd met grootste kersthits geript, hebbuh? (Wham, John Lennon, Chris Rea, etc)

Geniaal dit:

Mijn ex zoekt steets contact
Haa, Pep en Vish gewoon gezellig samenvieren, leuk.

Oh, dus jij had Chic(c)o's speeltafeltje gejat, Pep, was em al kwijt

Wordt flauw van dit soort weer, wil gewoon naar buiten en dingen doen, bah. Moeder en zus zijn allebei ziek dus nu moet ik Chico's Tagine (staatie nu in de keuken te maken) maar alleen met Chica en met hem opeten.

Suprise gaat goed en gedicht ook. Zal tzt wel even fotos in TZT aka Theehuis neerplempen.

Ik ga ook even op je site kijken, Vish, vind het nog steeds een goed idee om daar zelf iets mee te gaan doen. Denk denk. Vind eigen baas zijn wel aanlokkelijk al resulteert het waarschijnlijk bij mij in helemaal niets meer doen
Steets, whoeha

vraag me af wat die ex bezielD
Bezieldt Inad, tssss....

Tis nu echt weer om in een heet bad te gaan liggen ofzo. Jammer dat ik geen bad heb.... Of lekker met een deken op de bank te gaan liggen... *geen excuus hier ;-)*
Heb de meeste al denk ik pep. Inad we springen zo wel in de auto en helpen je met opeten.
Weet je dat ik helemaal blij word van dit weer?

Vind het zo gezellig. Herfst (en winter) is helemaal mijn seizoen: vroeg donker, regen, wind. Leuk.

Inad, was Tagine? Ik eet wel eens Tagin shoarma met kaas en roomsaus. Zoiets? Want dan vertrek ik nu richting jou.

Die site van Vish is leueueueueuk. Weer een hoop ideetjes opgedaan om op shirts te laten drukken. (Begin nou maar gewoon zo'n bedrijfje, Inad. Krijgen wij, theehuisdames zijnde, korting?)
Nah, en dan lapwans in de regen&wind laten staan? Belchelijk!
De lapzwans is alweer 19 minuten te laat. Dus.
Ik vind dit ook fantasties weer Luun, alleen nu met kinderen wat minder handig (want die van mij komt al dagen de deur niet uit )

Kheb ook wel trek dus volgens mij wordt het nog druk in Casa Inad.
Eens kijken wat ik ga koken...
Wind tegen Vish

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven