Het Theehuis

22-08-2007 12:06 12553 berichten
Alle reacties Link kopieren

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
quote:Kess schreef op 02 december 2007 @ 12:36:

Hier is je reddende engel, Vish! Om maar even in de kersttermen te blijven. Leuk nieuw plaatje! Ik vind de LP-stal ook zo leuk. Maar Don vind hem 'walchelijk'. Misschien moet ik hem dus toch maar kopen!

Hier mag de kerststal donderdag uitgepakt worden.

Vind hem zo zoet. Prachtig. Kinders vinden er waarschijnlijk niks an, mama des te meer.
Slaapkamerstortplaats is best en goede optie, Inad. Gewoon bezem pakken en alles wat op de grond ligt, hoppa, de drempel over swifferen. Dat is een groot voordeel van gelijkvloers wonen, lijkt me.

Goed idee om pop vor Juna te bewaren voor thuiskomst Juno. Lekker samen badderen. . Maar misschien is dat al wel met kerst en valt het lekker samen. Kunnen jullie je kerstkindekes badderen.

Hier helemaal geen LP-spul in huis. Dat is toch een prima excuus om toch nu de stal te kopen? Ik kan mijn kinderen toch niet Dé LP-ervaring ontzeggen? Dat is toch gewoon essentieel onderdeel van de opvoeding?

Ooooh, Don, kom nou thuis......Ik wil shoppen!!
Loretta is De Mol. Punt.
Vertel eens, wat kán die stal allemaal? Ik dacht te weten dat het sterretje echt kan branden en dat de engel een liedje zingt ofzo? Klopt dat?
Loretta is De Mol. Punt.
T-shirt is geweldig.

Ik wilde er al zelf 1 laten drukken in die trant. Want het zijn idd precies die antwoorden die je steeds maar weer moet geven. Lijkt bij de mensen wel een ingestudeerd vragenlijstje 'wat te vragen als je een tweeling met moeder ziet?'.

Dat van' blij dat ze van mij zijn en niet van jou' heb ik trouwens ook al eens geantwoord tegen zo'n dombo die me even moest melden hoe verschrikkelijk het haar leek, een tweeling hebben, en hoe blij ze was dat zij ze niet had...

Trut.
quote:Kess schreef op 02 december 2007 @ 13:01:

Vertel eens, wat kán die stal allemaal? Ik dacht te weten dat het sterretje echt kan branden en dat de engel een liedje zingt ofzo? Klopt dat?

Als je op het engeltje duwt gaat het sterretje branden en speelt er een prachtig zoet kerstliedje.

Dat was dus ook mijn insteek, Kess. We hebben nog niks van LP en idd essentieel voor de hechting.

Trouwens, ik heb niks overlegd met Lunaman. Zo'n tijdsverspilling. Uiteindelijk komt die stal er toch of ie het nu leuk vindt of niet.

En volgens mij krijg ik een bonuspunt van schoenmoeders. Aangezien zij zowat de beste vriendin is van de plaatselijke pastoor krijg ik waarschijnlijk nu officieel het certificaat van 'goede moeder' omdat ik mijn kinderen een heuse kerststal gun.
Grrrrrrr hier is het -eerst de sint dan kerst commite- dit kan toch niet, ik wil de sint al is tie geschminkt maakt me niets uit maar nog geen kerst

Star kan je volgende keer niet tegen hem zeggen dat het echt geen kijk is die schmink? MIsschien kun je Michael Jackson als voorbeeld nemen voor hem? Vind hem echt doodeng...heb btw niet over clowns en enge sinten gedroomd maar over Vish, errug he!

Kerst en Sint vind ik allemaal leuk en verheug me er ook op, vooral liedjes op de radio. Maar verheug me er minder op dan eerder kan het ook niet zo tegenvallen hi. Dit jaar vieren wij wat eerder kerst, we zouden wat gaan doen maar komt nu niet meer uit met kerst, dus over 2 weken is het voor ons al kerst.

Ah kut Kess dat mannetjes nog ziekjes zijn. Ik kan me goed voorstellen dat je er van baalt om af te zeggen...het voelt dan zo opgesloten. Het komt goed, binnenkort is het weer normaal bij jullie en kun je genieten.

Wie is lapzwans Vish?

Klinkt stoer Star naar Mediamarkt voor Iphone of wat was het? Hippe mams! Ooit was ik ook hip

Laluna jij scoort zeker punten bij schoenmoeders :-)!

Eow Juna nog steeds blegh...rustig aan daar

Mannetje heeft besloten om nu al wakker te worden grrrr...moet was nog opruimen en ophangen! Ik zeg FLUPJE IN HET KUPJE
Geen LP is al schandalig maar geen kerststal kan natuurlijk echt niet. Waarom dan geen 2 vliegen in 1 klap slaan...

Ben je al weg Kess??

Laluna, bij de shirtjes voor tweelingen staan nog meer hele leuke, moet je echt even kijken, de dollar is gunstig en het verzenden valt ook best mee.
Dromen over mij? Dat was vast eng.

Lapzwansie is Marlin.
quote:Diri schreef op 02 december 2007 @ 13:33:

Klinkt stoer Star naar Mediamarkt voor Iphone of wat was het? Hippe mams! Ooit was ik ook hip

Ha, fijn dat jij er een opmerking over maakt. Ik durfde al niet te vragen wat een iphone nou precies is, maar nu zijn we gelukkig samen duf ipv hip. Toch fijn!

En nee, ben nog niet weg voor boskippe want Don is nog niet thuis. En dat heeft hij bijzonder goed getimed, want ben al 5 spuitluiers verder, een Tony die van de rel is en een Vito die NU PAS weer slaapt, sinds vanmorgen 8.00 uur. Was dus niet te genieten. Vito dan. En ik ook niet trouwens, eerlijk is eerlijk.
Loretta is De Mol. Punt.
Ik weet het niet meer Vish...denk dat ik het geblokt heb

Haha we zijn te duf Kess, misschien moeten we met Star mee naar MM?

Autsj dat klinkt nie best Sas, Don al onderweg?
Nee, Don nog aan het werk. Doe je even editje, Diertje?
Loretta is De Mol. Punt.
Somebody stop me................................
STOP!
Loretta is De Mol. Punt.
Oh dat shirt is wel heel erg leuk!
Loretta is De Mol. Punt.
Waar te koop, waarrrrr?
Ze zijn allemaal leuk dat is het erge.
Op een stift kun je niet fluiten. Wat je er wel mee kunt doen? Je hele toet volstiften.
quote:Laluna schreef op 02 december 2007 @ 13:03:

T-shirt is geweldig.

Ik wilde er al zelf 1 laten drukken in die trant. Want het zijn idd precies die antwoorden die je steeds maar weer moet geven. Lijkt bij de mensen wel een ingestudeerd vragenlijstje 'wat te vragen als je een tweeling met moeder ziet?'.

Dat van' blij dat ze van mij zijn en niet van jou' heb ik trouwens ook al eens geantwoord tegen zo'n dombo die me even moest melden hoe verschrikkelijk het haar leek, een tweeling hebben, en hoe blij ze was dat zij ze niet had...

Trut.

Soms ga je gewoon stomme vragen stellen als het kinderen/zwanger zijn betreft. Zal wel soort instinct zijn ofzo

Ik heb het zelf ook bij tweelingen, omdat het bijzonder is denk ik, weet niet waarom, maar zulke vragen komen dan automatisch boven

Deze dus. IPod die ook kan bellen.
Hou es op met die shirtjes Vish, moet ook op die site met andere shirtje nog bestellen.
Ja ja wrijf het er maar weer in.
Ga zelluf maar eens zoeken op de naam van je dochter, vind je echt hele leuke dingen.
O shirtje is echt waar? Dacht dat je zelf weer aan het knippen en plakken was geslagen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven