Het Theehuis

22-08-2007 12:06 12553 berichten
Alle reacties Link kopieren

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
En zijn voetjes meten vindt hij ook niet erg? Dat zorgt hier weer voor krijstaferelen. Mag je niet aanzitten aan die dame.

Filmpje van Wup maken!
Haai!
Weer veel kotskakkotskotskakkakkakkakkots dus.

Hier veel goed nieuws. Juno is vandaag van zijn medicijnen af. Nu 3 dagen geen dalingen, dan mag hij van de monitor. Hij heeft vanochtend 30 cc bij mij gedronken, toen was hij moe, maar hij moest nog 15 erbij en die kreeg hij per fles en dat ging er wonder boven wonder in. Vanaf nu krijgt hij ook flesjes gekolfde melk, omdat het anders nog weken kan duren voordat hij thuiskomt. Dus nu is het een kwestie van geen dalingen meer hebben en alle voedingen zelf drinken, dan mag hij mee naar huis!!!!

Nog meer goed nieuws: Eowman heeft gesolliciteerd op hele leuke functie en hij hoorde vanochtend dat hij is uitgenodigd voor gesprek!!! Over 2 weken is zijn huidige baan afgelopen, dus zou geweldig zijn!

Ik laat het aan iemand anders om de rest van het behangetje te plakken.

Geweldig dat het zo super gaat!

Wat een hoop goed nieuws! Is die baan van Eowman in de buurt van de plaats waar jullie graag willen gaan wonen?
Loretta is De Mol. Punt.
Het is in een plaats tussen onze huidige woonplaats en onze hopelijk toekomstige woonplaats, ongeveer 20 minuten vanaf hier, maar vanaf de plek waar we willen wonen is het ongeveer 40 minuten.
Hebben jullie de kerstboom al staan? Of nog niet? Of heb ik daar gewoon overheen gelezen?

Denk dat wij hem morgen halen. Had gister kitscherige kerstlampjes in de vorm van rode sterretjes opgehangen en Juna's commentaar was 'Moooooooi!'
Ik had de boom eigenlijk wel vandaag op willen zetten, maar het is er nog niet van gekomen. En waarom? Geen idee. Druk met van alles en nogwat. En forummen. Misschien dat ik me er vanavond -zonder kinderen- aan ga wagen. Wel zo rustig.
Loretta is De Mol. Punt.
Juna heeft smaaaaaak! Krijgt Juno ook een lichtsnoertje om zijn bedje?
Loretta is De Mol. Punt.
Juno heeft een foute 'mijn eerste kerst' bal gekregen. Maar ik ga er vooralsnog vanuit dat hij met kerst gewoon thuis is. Dan heeft hij nu nog ruim 2 weken om zelf te leren drinken en om van de monitor af te komen, en dat moet lukken.

De arts zei vanochtend ook dat we langszaam aan ontslag moesten gaan denken, dus dat geeft extra hoop, ze zijn normaal erg voorzichtig met dat soort uitspraken.

(valt het op dat ik héél erg blij ben )
Wat zijn jullie allemaal snel met boom! Ik heb altijd een echte en die is dan kaal tegen de tijd dat het Kerst is. En alle ballen stuk.

Nee hoor, valt niet op! Ik blij met je mee
Wat heerlijk, Eowyn! Dat wordt een heel speciale kerst, met zijn viertjes thuis onder de kerstboom. En het is jullie zo vreselijk gegund!
Loretta is De Mol. Punt.
Laluna, hoe het is in jullie Lappenmand?
Loretta is De Mol. Punt.
Star, ik wil ook een echte boom, maar dat gaattie toch wel redden, kerst is over iets meer dan 2 weken....
Wow Junoooooow!!!!

Ik kwam volgens mij wat anders vertellen maar ben helemaal van slag
Bah, ik háát echte kerstbomen
Ow ja Eow, ik vind rode hartjeslampjes niet echt bij een christelijk kerstfeest passen heur
Vish gaat helemaal los en sjopt zich een ongeluk verneem ik net
Wat een super nieuws daar bij jullie, Eow.

Worden wij ook blij van.

Nu het toch weer over 'mijn eerste kerst-kerstballen' gaat.

Raad eens wat Frummels van sinterklaas bij oma en opa gekregen hebben? Psies, allebei een gigantische (hij is huge) spuuglelijke 'mijn eerste kerst-kerstbal'. Die dingen mogen dus met Kerst even in de boom (want dan komen ze bij ons eten) en daarna in de Frummel-bewaardoos. Tsssk.

Lappenmand... geen kotskak meer, maar wel stromen snot bij mijn kroost. En Frummels met lichte koorts. Lunaman weer ook het mannetje.

Alleen jammer dat het er op lijkt dat ik nu aan de beurt ben: misselijk, hoofdpijn, buikpijn, koud/warm/koud/warm,...

Lunaman meldde net trouwens dat als ik niet meega vanavond hij ook niet gaat. Ook goed.

Heb mijn lading LP binnen. Ben er helemaal hyper van. Alles compleet, er staan zakken en dozen vol in de gang.

De garage hebben ze al in beslag genomen en heeft nu z'n geld al terugverdiend. De rest krijgen ze met kerst (van ons)/nieuwjaar(van mijn ouders) en de Frummels krijgen wat overblijft met de verjaardag. Gelukkig heb ik veul kinderen

Kerstboom komt hier morgen. Lunaman gaat 'm uitzoeken met oudste.

Vorig jaar ook zo vroeg en in januari hingen alle naalden er nog aan. Kan dus wel. Over die ballen heb ik wel zo mijn twijfels... We zien wel.

Nu even kind entertainen. Frummel kan niet slapen door snottebellen en hoest,maar is wel doodmoe. Arm jong.
Hey Pep, ik praat tegen je op msn, maar ik krijg bericht dat het bericht niet verzonden kan worden. En je bent wel online.

Wassermis?
quote:peppie schreef op 07 december 2007 @ 15:15:

Ow ja Eow, ik vind rode hartjeslampjes niet echt bij een christelijk kerstfeest passen heur

Het waren dan ook geen hartjes, maar sterretjes...Wel leesuh!

En sterretjes zijn haske christelijk....

Nep kerstbomen zijn pas stom
anoniem_53624 wijzigde dit bericht op 07-12-2007 15:30
Reden: Lama...
% gewijzigd
Jaaaaaaaa!! Wat goed van Juno!!!

Ik vind behangetjes maken zo leuk

Nu nog een voor Eowman

Lekker hoor, Eow. Straks met zijn viertjes onder de echte kerstboom vol rode sterren

Vind het echt zo stoer van Juno. Blij blij blij!

even posten want geen flauw idee meer wat er verder nog geschreven is
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Oja, hier wordt ook gemeten, de lengte en de breedte. (hey dat rijmt ) In reguliere winkels hebben confectieschoenen standaard maat 4 of 5 qua breedtemaat. Mini heeft bijv. 1,5 breedte (dacht ik) en daar is dus eigenlijk alles te breed voor. En zelfs Chica heeft maar breedtemaat 3 en daar zijn reguliere schoenen dus ook te breed voor (wie had dat ooit gedacht, dat iets te breed zou zijn voor mijn spekje ). Ze vond het meten gelukkig heel interessant, zeker omdat aanwezige babypop ook gemeten werd. Ze heeft nu hele mooie donkerblauwe Pepit Shoes schoentjes. Het was al uitverkoop gelukkig, van 90 euro (shock) naar 45 (nog steeds veel ppftt). Haar oude rode hippielaarjes kunnen nog net werd gezegd en haar roze laarzen kunnen nog wel een maand of 2. Bruine schoenen zijn al te klein (had ik ook al gemerkt). Dus eigenlijk had het nog niet gehoeven, nu a nieuwe, maar 1 paar is beetje onhandig en niet leuk. Bovendien zijn die regulier en breedte 4, dus daar moet ze dan altijd dikke sokken in. Nouja, we zijn allebei errrug blij met haar nieuwe schoenen

Lang saai verhaal, heheheheee

Daarna nog broodje gegeten in de stad en nu maakt ze haar nieuwe puzzel. Van, braaaaak, de Backyardigans. Lag bij de Action (belachelijk goedkope drogist) in de bak voor 1,50. Het was de allerlaatste, dus is er echt uitgevlogen volgens mij. Chica is dolblij

Ik ga de nepperd pas volgende week halen denk il. Heb nog ballen en piek enzo van vorig jaar. Nepboom heb ik ook nog, al heel lang, maar die is zo lelijk inmiddels.

ben benieuwd wat Vish allemaal aan t kopen is

Pep weer blij?
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven