Het Theehuis

22-08-2007 12:06 12553 berichten
Alle reacties Link kopieren

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Joehooeeeeeeee daar zijn we weer!!

Eerst kind in bed doen.

Heb weer goed geshopt!!
en verder een overstuur kind dus ik ga naar boven met een dikke borrel.
Bah Vish, sjoppen werd Nemootje teveel dus? Morgen wel vertellen wat de score was!

Inad, schoenenverhaal goed/leuk. Ik heb ook smalle voeten en moest vroegah ook altijd de spesjiale smalle maten. Broertje de Operspeknek altijd de breedste van het breedste En ja hoor, voel me stukken beter nu

Lunitsa hoe voel je je nu? Kotskakziekte heeft hopelijk niet doorgezet! LP klinkt vet cewl, wij komen binnenkort scannen wat er hier voor verjaardag aangeschaft kan worden

Ik ben trouwens al een lijstje aan het maken wat ik eventueel voor Wups verjaardag kan vragen. Ik weet op het momênt suprême nooit meer wat ik ook alweer allemaal bedacht had, kom ik altijd weer ná de verjaardag achter. Dus nu alles wat me te binnen schiet maar opschrijven

Eow, geen idee wat er mis was met MSN? Verbinding wel mega-ruk gisteren en vandaag, mischien kwam het daardoor? Goed nieuws ook van Eowman! Hopelijk wordt het wat!

Ow gedverdemme, word helemaal kriegel van dat liedje van de reclame van H&M en dan krijg je 3x die reclame achter elkaar!
Arm Nemootje. En arme Vish, want daar gaat je rielekste avondje... Ben ook nieuwsgierig naar je aankopen. Heb vandaag drie pakken pampers voor 14,50 euro gekocht en kreeg daar nog drie littlepeoplepoppetjes bij ook. Knap werk, of niet? Etos heeft de pampers in de aanbieding, 3 voor 24,50 + lp-poppetjes. En ik had nog een kortingsbon van 10 euro. Fijn!

Morgen ga ik leuk shoppen, ipv nuttig. Ik ga met een vriendin middagje naar Den Bosch. Heb er heel veel zin in. Het is echt heel lang geleden dat ik in die stad was, dus voelt als een nieuwe stad om te ontdekken!

Oef, 90 euro voor laarsjes, das echt heel erg duur, ja. Fijn dat ze nu voor de helft waren. Scheelt echt heel veel. Maar heb jij echt 3 paar schoenen voor Chica in één maat? Of is dat normaal en is Tony zielig met zijn één paar? Ik vind het zo zonde om er meer te kopen (hij had van de zomer wel extra gympies hoor!) want hij doet nu steeds 3 maanden met 1 maat. Maar misschien is het voor meisjes ook wel anders. Onder een jurkje staat een ander soort schoentje leuk dan onder een jurkje/rokje...
Loretta is De Mol. Punt.
Lekker geslaagd allemaal dus vandaag. Ik ken die Backyardigans trouwens helemaal niet en volgens mij is dat maar beter ook.

Wat een schoenen heeft Chica trouwens al. Chica Marcos dus

Inad besef je wel wat voor LP-hysterie je hier ontketend hebt?

Je had de spullen snel in huis zeg Luun!

O, Tony dus ook zielig met maar 1 paar
3 erg zieke kindertjes hier. Alle 3 39 graden koorts en meer. Ze zijn zo zielig en mama heeft maar 2 armen. Papa trouwens ook. Dus 1 paar tekort. zoals altijd.

Hoop dat ze een beetje slapen, want dat hebben ze vandaag amper gedaan.

Schoenen...oudste heeft 2 paar: bruine schoenen en zwarte laarzen. Is meer omdat ik een tic heb: schoenen moeten bij kleren passen.

LP: gisterenavond om 11 uur de eerste keer gemailed naar die vrouw, vanmorgen om 9 uur was de deal helemaal rond. Om 12 uur stond haar man hier met ze wagen vol LPmeuk.

Das nog eens handelen he?

Ga oudste en een Frummel uit bed halen. Huilen wordt wat dwingend.
Agossss, dat zal nog een lange avond worden, Luun. Blijft lunaman toch ook thuis? Dat scheelt in ieder geval 2 armen, al heb je er dan nog steeds 2 tekort. Sterkte met je zieke mannen!

En ja, jij bent de absolute LP-Queen!
Loretta is De Mol. Punt.
Achgossie, alle Lunakids so sjielug siek . Ik hoop dat het vannacht een béétje rustig blijft....

LP-hype it is! Haha, ik zal zo eens zien of er een LP-hyve is

Wup heeft 2 paar slofjes; 1 paar in de juiste maat en 1 paar in een maat groter

Katja versus de rest is op tv, best grappig!
quote:Star schreef op 07 december 2007 @ 20:27:

Ik ken die Backyardigans trouwens helemaal niet en volgens mij is dat maar beter ook.

Ik ken ze ook niet. Geen idee wat het is/wie het zijn. En ik heb besloten dat ik dat zo laat. Lijkt me wel zo rustig.
Loretta is De Mol. Punt.
Jee alledrie weer ziek

Sterkte vannacht, hoop dat ze een beetje slapen. Heb je ze zetpil gegeven?

LP Hyve

Mijn opa staat sinds net op Hyves

Leuke foto's trouwens Kess op New Style. Ik denk dat Ceetje de Duplotrein voor haar verjaardag wil.

Ze zien er wel lief uit. Liever dan de Tweenies.
Ik vind je lief Star
Waar heb ik dat aan te danken Pep?

Moet die glijmiddelreclame nou echt?

Heb trouwens vandaag aan collega, die vertelde dat hij zijn roeping had gemist, moeten uitleggen wie Ron Jeremy was
En Leve De Vagina?!??!?!
Niet doen! Nou weet ik dus tóch wie het zijn, of in ieder geval hoe ze eruit zien. En dat is leuker dan hun naam doet vermoeden. Dat wel!

Opa op hyves! Geweldig!

Wil Ceetje de trein, of jij, Star? Gisteravond lagen Don en ik op onze buik met de trein te spelen. Mooi spoortje leggen, perronnetje bouwen, brug in elkaar zetten. En Tony zat eigenlijk alleen maar in de weg. Dus toen hebben we een dvdtje voor hem aangezet, zodat wij even rustig konden spelen de boel op konden bouwen.
Loretta is De Mol. Punt.
quote:Star schreef op 07 december 2007 @ 20:51:

Waar heb ik dat aan te danken Pep?

Moet die glijmiddelreclame nou echt?

Heb trouwens vandaag aan collega, die vertelde dat hij zijn roeping had gemist, moeten uitleggen wie Ron Jeremy was Ik heb ook geen idee wie dat nou weer is. De buurman van de backyardigan?
Loretta is De Mol. Punt.
Ik natuurlijk

Al denk ik wel dat Ceetje het erg leuk zal vinden. Duplo vindt ze al erg leuk en auto's e.d. ook.
Vanwege Hyvesopmerking
Misschien ken je hem als je hem ziet:

quote:peppie schreef op 07 december 2007 @ 20:54:

Vanwege Hyvesopmerking O dank je wel
Naaaaah! Dat is gewoon de donkere broer van Gordon. Echt sprekend!
Loretta is De Mol. Punt.
Leeft jouw vagina niet, Star?
Loretta is De Mol. Punt.
Ken die Backyardigans ook helegaar niet.

Duplotrein ziet er idd ook leuk uit.

2/3 kind zetpil gegeven. 1/3 kind leek het minder nodig te hebben. Ik wacht af. Het is nu weer stil boven.

Om in het kerstsfeertje te blijven...voor Kess: Ron Jeremy

Opa op Haaifs is kewl.

Vish, waheppiegekogt?
En nu andere Frummel aan het krijsen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven