Het Theehuis

22-08-2007 12:06 12553 berichten
Alle reacties Link kopieren

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Inad heb jij Kess gezien? Volgens mij is ze verstoppertje aan het doen en ons vergeten in te seinen??
Buut! Ik heb je Dierewier! Nu moet jij tellen!
Loretta is De Mol. Punt.
Ben net terug van wereldreis. En het was heel gemakkelijk. Natuurlijk. Erg gezellig ook. Tony heeft heerlijk met zijn maandvriendje gespeeld en Vito heeft zich als modelbaby gedragen. Ondertussen lekker bijgekletst en nieuwe huis bewonderd. Helemaal goed.

Inad, beetje opstandig vandaag? Leef je hier maar lekker uit!

Star, lastig dat oom nu ook zo raar tegen jou doet. Merkte opa het ook? Wel lekker dat Ceetje dan zo'n fijne afleiding geeft/is. Lekker meissie.
Loretta is De Mol. Punt.
Geen nieuw Eow-nieuws?
Nee, heb net ook al even achterin gekeken.

Ach arme Dierwier.... net uit het ziekenhuis en ze moet al rennen! Maar goed, ze stelde het zelf voor toch?

Loretta is De Mol. Punt.
Oh Kess je was weg, Pep had zich afgemeld maar had van jou niets gelezen....gelukkig goed gegaan...

Shit ben ik hem weer.....wie er weg is gezien, ik tel tot tien...er was hier toch iemand goed in liedjes? Ready or not, here I come, you can hide!!
Ben jij gek, ik ren niet ik heb mijn eigen hippe rolstoel
Wow, hip, zeg! Ik heb onze roze rollator trouwens uitgeleend aan Eowyn, maar zal even kijken of ik aan ander hip exemplaartje voor jou kan regelen, oké?
Loretta is De Mol. Punt.
Loretta is De Mol. Punt.
Ik heb je ook opgegeven voor rollatordansen. Dan ben je lekker snel weer fit. En superhandig, deze sport, want je hebt geen oppas voor Nesta nodig. Je stopt hem gewoon voor in je mandje!

Loretta is De Mol. Punt.
Wow! Wat een niveau weer zeg!
Ik vind deze niet hip hoor Kess maar in dit geval snap ik dat hij terecht uitgeleend is....en die rollator dans ook leuk, keer wat anders dan paaldansen, word je ook wel een keer spuugzat van. Zo te zien zijn ze weer helemaal in shape he door het dansen
Hee wie gaat er mee naar het strand???
quote:Diri schreef op 27 september 2007 @ 15:32:

Shit ben ik hem weer.....wie er weg is gezien, ik tel tot tien...er was hier toch iemand goed in liedjes? Ready or not, here I come, you can hide!!

Dat was Mille, die kwam ook buurten, je kunt haar vinden in het Vrolijk-topic. Maar ze is vooral goed in kinderliedjes. Weet niet of ze Fugees-liedjes kent

gezellig hier trouwens

Kess, weer veilig thuis dus Fijn dat het gezellig was en Vito en Tony zo zoet waren. Lekker.

Even bijlezen nog..
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Bijlezen blijkt een erg groot woord
Haha, die strandrolstoel is erg... eh... hip
Jaaaaaaaaaaaaaaaa

Weekend!!!!

Jaaaaa dat had ik gisteren al

Kess, weet niet of opa het merkte, die is er niet zo bij met zijn hoofd.

Update gehad net van mijn vader. Oma werd wat wakkerder en meteen onrustig dus ze hebben haar weer in slaap gebracht en Haldol gegeven. Lastig allemaal.

Mijn kind kan tot vijf tellen. Smelterdesmelt.
Ahhhh, knap die Ceetje!!

Chica zegt meestal een tee drie vier vijf zevennakt tien en die is een heel stukje ouder.

Ik ben hartige taart aan t maken (in de oven staat ie, as we speak) en Chica is met haar rood met witte stippen bal aan t spelen. Lekker is dat, thuiskomen na werkweek en weten dat je morgen vrij bent. Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Ik ga zo een appeltaart maken. Of morgen. Zo vast geen zin meer als Cee op bed ligt.
Oe volgens mij moet ik veel bijlezen. Eerst Bumba kijken en Nemo te bedde laten gaan.

Tot straks!
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Wauw, wat wordt er hier gebakt! Kennen jullie stukjes taart deze kant op sturen?

Nu effe etuh
Ik hoop dat mijn baksel lekker is, want tis licht experimenteel, met rode ui, champignon en spinazie. Jij mag voorproeven, Pep

Lekker, Star, appeltaart

Wagajudan etuh Pep?

Hier is t bijna klaar. Zal mij benieuwen
Ik had nog witlofstampotje van gisteren en wat verse slaai
Klinkt wel als een eetbare combi Inad

Wat eet jij altijd laat Pep. Overblijfsel uit het verre zuiden?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven