Het wel en wee van baby nummer 2

12-08-2007 21:45 200 berichten
De tabel:

Gegevens voor de tabel graag in een kleurtje of vet gedrukt weergeven.
Alle reacties Link kopieren
Reis, oooo wat klink je heerlijk gelukkig in je nieuwe huisje! En de meiden zo blij! Fijn dat alles gelukt is!! Ik ga gelijk naar Funda haha, ik wil OOK! Geniet lekker van het mooie weer, allen!
Hai allemaal! Jullie kennen me misschien niet meer maar ik leef nog wel hoor

Als eerste wil ik mijn excuses aanbieden dat ik niets van me heb laten horen. Ik moet wel zeggen dat ik gewoon te druk ben geweest, niet altijd lekker in mijn vel heb gezeten en hierdoor weinig tijd over hield om te schrijven. Dit geldt ook wel voor het forum waar ik al een aantal jaren mee schrijf. Het is daar best wel een hot item. Iedereen heeft het druk met zijn eigen ding en dat terwijl je iets hebt gedeeld, of deelt wat (ik tenminste) met weinig mensen in mijn omgeving heb gedeeld. (namelijk het proberen zwanger te raken)

Hoe dan ook ik vind het niet eemr dan normaal dat ik jullie een excuus ben verschuldigd. Ik vind het uiteraard wel erg gezellig om mee te blijven schrijven maar kan niet beloven dat ik hier wekelijks ben te vinden.

Wat leuk om te lezen dat Kyan al loopt! Dat is een snelle zeg! Imke loopt wel achter een loopkar en kan een paar tellen los staan.

Sjamash, gefeliciteerd met jullie Elian!

Tijger, ook jouw mannetje loopt al?! Ik zal Imke eens streng toespreken

Reisa, Ik las dat je bent verhuisd van een appt naar een huis met tuin? Heerlijk hoor. En gefeliciteerd met jullie Emma, een prachtige naam.

Lieve groeten van Carmel
He Carmel, leuk dat je er weer bij bent!!!!

Emma is onze oudste dochter van nu 2 1/2 jaar. Renske is onze jongste dochter die 10 maart 2008 geboren is. Fijn dat het met Imke allemaal goed gaat.

Vannacht hebben we er een nichtje bij gekregen. Ze is geboren na 35 weken zwangerschap ivm een blindedarmontsteking van mijn schoonzus. Het is een klein meisje van 45 cm en 2400 gram en is helemaal gezond. Nu moet bij mijn schoonzus de blindedarm nog verwijderd worden.
Up, up, up,

Mijn nichtje is vandaag thuis gekomen!!!!
Heeee Carmel leeft nog!

Leuk je weer te lezen! Wees vooral blij dat Imke nog niet loopt hahahaha, het is vreselijk, zo'n lopende hummel die NIET luistert en als je 'm roept dus gewoon harder begint te lopen..

Het is heerlijk dus haha! Erg schattig!

Gaat het nu wel beter met je dan??

Reis, feli met je nichtje!! Heftig hoor met 35 wk al bevallen, maar fijn dat alles goed met haar is!! Wanneer krijgt je zus haar operatie?? Wel heftig vlak na bevalling!

Hier alles ok, lekker hele dag op strand geweest, eerst Noordwijk en toen Scheveningen, daar op pier gegeten, helemaal top! Ben erg rozig van 't strand dus ga nu lekker hammmm op de bank! Tot snel!

Tijger en Sjamash, alles goed??

X
Tja, het was wel een beetje schandalig van me... Maar ik heb net oprecht erg druk gehad en zat minder in mijn velletje. Op het werk liep het ok niet helemaal ok. Maar nu gaat dat al vele malen beter.

Imke heeft nu de waterpokken maar ze slaat zich er goed door heen.

Reis: Hoe gaat het met je nichtje? Ze is idd wel erg vroeg geboren...

Kukel: Noordwijk ben ik ook geweest. Naar welk hotel ben je geweest? Ik ga 31 aug met manlief naar Texel. Heeeeerlijk!
Heerlijk, het strand! Helaas heeft manlief de auto mee en is het morgen alweer slecht weer. Maar een tuin met badje is ook heerlijk!!

Met mijn nichtje gaat het goed. Ze hebben nog 2 dagen extra kraamhulp gehad, maar dat was gisteren voor het laatst. Ze mag wel mee naar buiten, maar niet voor lange wandelingen. Mijn schoonzus is vandaag naar het ziekenhuis geweest voor controle en de ontstekingwaarden waren uit het bloed, dus de blindedarmontsteking is nu weg ( met drain en antibiotica). Als het weg blijft hoeft ze niet geopereerd te worden.
Hé Carmel welkom terug!! Zoals je ziet, post ik ook niet heel regelmatig. Geeft niks joh. 31 augustus naar Texel, jammer, dan ben ik alweer terug. Ik ga 22 t/m 29 augustus. Lekker nog ff een weekje weg op de valreep. Marit moet 1 september weer naar school.

Reisa gefeliciteerd met je nichtje!! Hopen dat je schoonzus idd niet geopereerd hoeft te worden.

Kukel Herkenbaar hoor dat niet luisteren, haha. Toch ben ik blij dat Niels al loopt, scheelt een hoop gesjouw. Hij is gek op auto's en poezen, die poezen loopt ie het liefst achterna. Hij klimt ook overal op, gevaarlijk natuurlijk, dus het is wel goed opletten geblazen.

Sjamash En.. ben je al online thuis? Dat beeldscherm heb iig alvast, haha.
Er wordt idd niet dagelijks gepost. Pfoe dan voel ik me al minder schuldig...

Reisa: Ik dat een blinde darm altijd operatief werd verwijderd?!

Tijger, hoe is het als je kind al naar school gaat? Ruben gaat over een half jaar en ik zie er wel een beetje tegeop. En wat grappig dat we elkaar net mislopen... Blijf gewoon nog een paar dagen extra

Imke loopt steeds meer nu. En klimmen vind ze helemaal tof! Ik vind het minder wat het zijn echt linke acties die ze uithaald.
Hallo lady's!

Haha, nou zeker niet dagelijks nee, en wij met zijn allen maar klagen! Hihi! Zag vanmorgen een geweldig huis op Funda, gelijk gebeld en afspraak voor vrijdag om te kijken! Ben zwaar verliefd op het huis gelijk, waaah!! Spannend! Duimen jullie?

Verder ff geen inspiratie, net uit werk! En gaap!

Tot snel
En Kukel, was het wat? Spannend, op huizen jacht.

Carmel, ik dacht ook dat die blinde darm wel verwijderd zou worden, maar blijkbaar is het toch niet altijd nodig. Tot nu toe gaat alles goed.

Sjamash, ben je er weer?

Tijger, alles al ingepakt voor Texel?

Wij zijn vandaag naar Hoek van Holland geweest. Heerlijk. Emma vond het geweldig, ze bleef maar schelpen zoeken en rennen over het strand. Al merkte ze wel op in de auto dat het niet sneeuwde, maar dat het vanzelf Kerstmis zou worden. Raar kind!!! Iets te gek op wintersport. Wat dat betreft is ze toch lekker bezig. Gisteren wilde ze als toetje familie vla, ze bedoelde natuurlijk vanille vla. En toen we gisteren foto's zaten te kijken van voor ze geboren was vroeg ze waar zij toen was. Ik vertelde dat ze er nog niet was, maar dat papa en mama tijdens die vakantie besloten hadden dat ze graag een kindje wilde. Waarop zij reageerde met: En toen kwam ik aanlopen he! Nou dat koste wel iets meer moeite! Maar ik moest er wel om lachen.
Hallo!

Even snel! Werd donderdag gebeld dat 'mijn' huis verkocht was! Een dag vóór dat wij de afspraak om te kijken hadden dus... ZUCHT. Echt vals! En ook nog aan een bekende, bleek die avond.. O moet even naar Jace.. kom snel weer! Reis (nog even) snel, geweldig de opmerkingen van Emma hahaha! En toen kwam ik aanlopen, heeeerlijk! doeg!
Kukeltje, wat balen van dat huis!!! Ik wist niet dat je op zoek was. Veel sites hebben een e-mailservice, heel erg handig. Mijn favoriete site was jaap.nl, daar staan echt alle woningen op, tegenwoordig zelfs de nieuwbouwwoningen.

Reisa, nee joh nog niks gepakt. Wij zijn altijd van het laatste moment. We gaan vrijdag pas en morgen zijn we allebei vrij, vanavond een dakkoffer ophalen. We hebben een station, maar op een of andere manier komen we toch altijd ruimte tekort voor de bagage, haha. Leuk hè, die kinderlogica. Toen dochterlief 2.5 jaar was, ging ik haar een keer ophalen bij oma en daar zagen we de maan. Onderweg naar huis vroeg ik aan haar: waar is de maan, ik zie hem niet? Zij: bij oma toch.

Carmel, eerlijk gezegd vind ik het heerlijk dat ze naar school gaat. Haha, slechte moeder. Nee hoor, maar ik merkte dat ze er gewoon aan toe was. Het ging bij haar gelukkig ook heel goed, terwijl ze toch als laatste instroomde in een volle klas. Straks beginnen ze met 11 kindjes en ze kent de juf en een aantal kindjes al, dat komt helemaal goed. Het is wel even wennen, steeds die schooltijden in de gaten houden. Maar de dagen zijn wel lekker gestructureerd. Ze hoeft niet naar de nso, dat scheelt ook wel vind ik. Anders is het best aanpoten voor zo'n kleintje, zeker in het begin. Hoewel ze de bso/nso vaak ook heel leuk vinden, lekker spelen met de kinderen, maar het is wel druk voor ze. Waar ga je naartoe op Texel, wij zitten op park de Krim, echt een park voor kinderen. Veel plezier, langer blijven is helaas geen optie.
Hoi, even een snel berichtje: Emma is zindelijk!!!! Hoera!!! Ze heeft nu al een week geen ongelukjes gehad. Zelfs niet met een dagje dierentuin!!!! Dat scheelt weer een hoop luiers. En natuurlijk allemaal heel schattig ondergoed gekocht.
Reisa: He das fijn! Dat scheelt idd een "hoop" vieze luiers Heb je haar beloond met iets?

Tijger: Hoe gingen de eerste schooldagen? Of is jullie regio nog niet begonnen?

Kukel: Dat is jammer dat het huis net voor je neus is weggekaapt! Maar er komt vast wel een ander huis op jullie pad.

Imke kan sinds 12 augustus lopen! Dat is even iets anders dan zindelijk worden, maar ik ben apetrots op haar. Zijzelf trouwens ook....

Verder gaat alles ok. We gaan 29 aug lekker naar Texel. Heb ik echt zin in.

Tijger geniet ook van je vakantie!

Tot later.
Haha Carmel, beetje haastig gereageerd? Marit moet pas 1 september beginnen, na ons weekje Texel. Jij ook veel plezier op Texel!!! Leuk dat Imke loopt, al voor schoentjes geshopt?
Idd te snel gelezen. Maar in onze regio zijn we al begonnen met school. Vandaar ook de verwarring. Jammer dat we elkaar dan niet kunnen treffen in texel, toch?!
Enne, bere spannend dat je kleine meid naar die grote school gaat! Wij zijn over een half jaar aan de beurt.
Aan echt school zijn wij (gelukkig) nog niet toe. We hebben wel genoeg mijlpalen bereikt de laatste tijd. Renske heeft namelijk haar 1e tandje. Vandaag voelde ik een scherp randje.

Ik heb erg veel last van: "wat gaat het toch snel".
Hallo Dames, het is alweer bijna een maand geleden!!!! Waar zijn jullie?

Ik heb vandaag een grote beslissing genomen. Ik neem ontslag. Niet zolang geleden begonnen op deze school. Juist omdat ik de aggresiviteit van de speciaal onderwijs leerlingen niet meer trok. Nu sta ik op een reguliere school en heb ik nu een klas met kinderen die ook ontzettend agressief zijn en doen waar ze zelf zin in hebben. Als ik hier beschrijf wat ik in de afgelopen 3 weken heb meegemaakt dan geloof je het gewoon niet. Zowel mijn duo als ik hebben al heel snel aan de bel getrokken omdat wat er gebeurde echt niet kon en dat wij dat niet trokken, er is inmiddels ook hulp maar dat gaat heel veel energie kosten. Als ik thuis kom ben ik versleten, heb hoofdpijn enz. Ik wil dit niet meer. Ik wil nu ook wel eens gewoon een pauze hebben en naar de wc kunnen als ik moet.

Tegelijkertijd wil manlief eigenlijk weer fulltime gaan werken, zodat hij ook wat verder kan groeien in zijn werk. Hij heeft nu 3 jaar parttime gewerkt.

En vandaag dus de knoop doorgehakt en het voelt heerlijk.

Nu ga ik op zoek naar een baantje voor 1 dag in de week. Ik zie wel.
Hallo!

Stil hier ja!! Ben maandag teruggekomen van vakantie, Rhodos!

Was geweldig! Nu heeft Jace zware keelontsteking en ik ben zwaar verkouden, gaat lekker dus.. :(

Tja, van 36 graden naar 16, dat gaat niet goed natuurlijk..

Reis, wow ontslag genomen, klinkt wel als de juiste beslissing!! Goed van je hoor!! En baan voor één dag, ben jaloers!! Verder is Kyan grooot ineens, hij loopt perfect na de vakantie haha en praaaat, 's ochtends staat hij te roepen in bed, MAAAMAAA PAAAAPAAAAA uit! ZO lief!

O kom later weer, Jace staat aan mijn arm te huilen en gilt AUW! doeg!
Hallo?? Dacht up dit topic nog maar eens, wie weet komt er reactie?? Hoe gaat het met iedereen?? Zou het wel leuk vinden als we dit topic weer wat leven inblazen!!!
Ik up het topic ook nog een keer, vorige keer heb ik het duidelijk gemist, anders had ik wel gereageerd.

Vandaag is Renske jarig, alweer 1 jaar!!!!! Het gaat hier super met onze 2 meiden. Renske heeft vanochtend haar cadeautjes gekregen van ons, een garage van Little People en van Emma heeft ze vingerverf gekregen.

Zo gaan we Emma van de psz ophalen en dan naar de dierentuin!
UP
up

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven