Hoe vertel je het?

23-10-2010 22:35 91 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe vertel je aan de man/vriend dat je zwanger bent?

Hoe aan je ouders?

Hoe aan de rest van de wereld?

Wie heeft er leuke, originele manieren om het te vertellen?
Omg je zoekt een originele manier om aan je vent te vertellen dat je zwanger bent? Het moet niet gekker worden zeg.
TO vindt het overduidelijk leuk om het op een speciale manier te vertellen. Dat is haar goedrecht en adviezen over zeg het maar gewoon zijn zinloos.

Een mooi xenosmandje met een flesje, speentje, luiertje.. Cellofaan er om heen en roze en blauwe strikjes dr om...

En vooral ook filmen :D Dan zie je hoe het kwartje valt!

Aan je vent zou ik het trouwens gewoon vertellen. Of trek zelf n tshirt aan: I (L) Baby
quote:leelee3 schreef op 23 oktober 2010 @ 22:44:

[...]

Uhm uit Grey's Anatomy geloof ik: "You found out squatting over a stick, why should he get 'special'?"

HAHAHAHA
quote:jufmuts schreef op 23 oktober 2010 @ 22:40:

Op zich niks mis mee om het "gewoon" te vertellen, maar ik vind het nou eenmaal leuker om er iets bijzonders van te maken.Dan kan je vast ook zelf wel bedenken hoe je dat gaat doen.
quote:Boro schreef op 23 oktober 2010 @ 22:45:

[...]

De naam Jufmuts is wel een stevig staaltje zelfkennis in deze ...

( Van harte gefeliciteerd trouwens )Ze is nog niet zwanger
Frankly my dear, I don"t give a damn
Als je iets met een shirtje wilt..... dan hijs je je oudste twee in 3 maten te kleine t-shirts en als daar dan gevraagd wordt waarom die kinderen dat aan hebben. 'Alvast gekocht voor hun aanstaande zusje / broertje.' Of je print de echo-foto op een t-shirtje (in de juiste maat).
quote:calvijn1 schreef op 23 oktober 2010 @ 22:54:

[...]

Ze is nog niet zwanger

Oh.

Nou dan slaat ze mijn felicitatie maar op, en als ze zwanger is leest ze hem alsnog.

Wij hebben allemaal last van Jouw stemmingswisselingen !

[...]

Ze is nog niet zwanger Waarom dan dit topic?

[...]

Ze is nog niet zwangerHuh? Waarom dan de vraag?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Gewoon je zwangerschap verbergen en dan als je op knappen staat en plein public tijdens een familieweekend bevallen, ofzo...(iets anders mag ook hoor.)
This is not kosher!
quote:nouschi schreef op 23 oktober 2010 @ 22:57:

[...]

Huh? Waarom dan de vraag?

Oh mag ze het pas vragen op het moment dat ze zwanger is???

Sjezus wat kunnen jullie zeiken zeg! Als jullie (ik quote jouw posting Nouschi maar ik bedoel niet alleen jou) dit topic nu eens teruglezen van het begin, vinden jullie het zelf dan ook niet een beetje schandalig en belachelijk hoe jullie reageren?

Even on-topic: Misschien is het leuk om je andere kinderen iets leuks te laten knutselen, hun beeld over het krijgen van een broertje of zusje als tekening en dat aan opa/oma en overigen te laten geven?
iedereen een keer uitnodigen om te komen eten en als toetje beschuit met muisjes serveren.
quote:Suze02 schreef op 23 oktober 2010 @ 22:53:

[...]

Dan kan je vast ook zelf wel bedenken hoe je dat gaat doen.

Wat is dit nou weer voor lullige reactie?

TO vraagt gewoon om ideetjes..

Je zegt bij dat topic over "huwelijkskado india met Nederlands tintje" toch ook niet dat ze: "als het een NL tintje moet hebben, ze het zelf maar moeten bedenken" ?
Doe de test lekker waar je man bij is, dan weten jullie het tegelijk. Ik vind het bijzonder, vrouwen die in het geheim een test doen en het dan als grote verrassing 's avonds aan manlief vertellen...
Pfff ik ben blij dat ik niet de enige ben die zich er aan ergert!
Ach jee, de forumpliessie is aanwezig.
quote:Botervliegje schreef op 23 oktober 2010 @ 23:10:

Ach jee, de forumpliessie is aanwezig.ah.. je wilt de lachers op je hand... nou die zullen zo wel weer binnenvallen, nog even geduld dus.
quote:Bianca40 schreef op 23 oktober 2010 @ 23:05:

Pfff ik ben blij dat ik niet de enige ben die zich er aan ergert!dr zijn hier over het algemeen 2 soorten reacties. Aan welke erger je je nou ?
T-shirt idee: trek je (nu) jongste kind een t-shirt aan met als opdruk 'middle child' wanneer je zwanger bent.
quote:SweetSummer schreef op 23 oktober 2010 @ 23:13:

[...]

dr zijn hier over het algemeen 2 soorten reacties. Aan welke erger je je nou ?Die van de zeikerds die zichzelf zo geweldig grappig vinden
Ik kopieer mijzelf even uit een ander topic vanmiddag

"En ik word schijt en schijtziek van al die forummers die niets anders te melden hebben de laatste tijd dan "get a life" en oh oh wat een harde reacties weer en ga zo maar door.

Pleurt dan op naar Babybrabbel!!!!!!!!!"
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Bianca40 schreef op 23 oktober 2010 @ 23:15:

[...]

Die van de zeikerds die zichzelf zo geweldig grappig vindenAh gelukkig
Eens met Bianca!!!

@ TO: ik zou het niet aan mijn man vertellen, maar hem er gewoon bij laten zijn als je een test doet. Tips voor de rest weet ik eigenlijk niet.
quote:nouschi schreef op 23 oktober 2010 @ 23:17:

"En ik word schijt en schijtziek van al die forummers die niets anders te melden hebben de laatste tijd dan "get a life" en oh oh wat een harde reacties weer en ga zo maar door.

Pleurt dan op naar Babybrabbel!!!!!!!!!"

Ik ben alleen in het bezit van een Puber dus ik heb op babybrabbel niks te zoeken.

En ik zeg ook niet "get a life".... het valt me alleen op dat TO nauwelijks normale reacties krijgt, maar dat vind jij dus wel oké en normaal?
quote:nouschi schreef op 23 oktober 2010 @ 23:17:

Pleurt dan op naar Babybrabbel!!!!!!!!!"Dit is toch de kinder pijler? Je hóeft toch niet te reageren? Klik dan gewoon op dat mooie rode kruisje daar boven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven