hoofdomtrek baby te groot
woensdag 28 oktober 2009 om 14:24
ik vraag me af of jullie dit herkennen,
ben bij het consultatieburo geweest en wederom was de omtrek van het hoofd van onze dochter te groot.
dit is elke keer weer een terugkerend punt, het blijft maar doorgroeien.
we zijn al doorgestuurd naar de kinderarts en ze heeft een echo gedaan, dit was volstrekt normaal geen afwijkingen.
de kinderarts gaf aan dat er niets aan de hand was. We hoefden ook niet weer terug te komen.
maar vandaag op het CB zeiden ze toch dat de omtrek te hard groeide.
ik maak me toch zorgen nu. ze is 6 maanden en haar omtrek is 48.
Zijn er anderen die dit ook herkennen?
weet even niet wat te doen.
ben bij het consultatieburo geweest en wederom was de omtrek van het hoofd van onze dochter te groot.
dit is elke keer weer een terugkerend punt, het blijft maar doorgroeien.
we zijn al doorgestuurd naar de kinderarts en ze heeft een echo gedaan, dit was volstrekt normaal geen afwijkingen.
de kinderarts gaf aan dat er niets aan de hand was. We hoefden ook niet weer terug te komen.
maar vandaag op het CB zeiden ze toch dat de omtrek te hard groeide.
ik maak me toch zorgen nu. ze is 6 maanden en haar omtrek is 48.
Zijn er anderen die dit ook herkennen?
weet even niet wat te doen.
zaterdag 31 oktober 2009 om 21:36
Gelukkig blijft het wel doorgroeien
TO, groeit het hoofdje van je dochter stabiel? Als ze vanaf het begin op ongeveer dezelfde groeilijn zit kan het 'gewoon een groot hoofd' zijn natuurlijk. Als ze een paar keer een groeilijn kruist zou ik het wel verder laten onderzoeken. Beter 3x voor niks dan 1x te laat toch?
TO, groeit het hoofdje van je dochter stabiel? Als ze vanaf het begin op ongeveer dezelfde groeilijn zit kan het 'gewoon een groot hoofd' zijn natuurlijk. Als ze een paar keer een groeilijn kruist zou ik het wel verder laten onderzoeken. Beter 3x voor niks dan 1x te laat toch?