Hoofdstuk 629

25-09-2009 19:57 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
And so on....
Haha, dat zijn de betere partijtjes!

Arme nano, gaat het alweer beter nu? zielig ook, ziek tijdens de verbouwing. En gaan jullie dat kleine beetje werk allemaal zelf doen?

Wij hebben echt zo'n lekker dagje gehad. Stad, speeltuin en net hebben Dim en Sum bij het buurjongetje gespeeld dus hadden wij lekker twee uur rust . Buurvrouw was onder de indruk van Sum, vond hem zo snel met zindelijk zijn en slim met praten. Altijd leuk om te horen .
Oh had weer eens het scherm te lang open. Toch nog wel vermoeiend dus . Jullie hadden wel súperweer voor een feestje, veel beter kan het niet! Wij hebben morgen feestje van Dim z'n allerbestegrootste vriend van het kinderdagverblijf. In de speeltuin, met dit weer ook niet verkeerd.
Uiteindelijk moesten we nog wel aan de bak hoor. Na 3 kwartier waren ze wel klaar met zelf spelen. Maar ik vond het echt alles meevallen. Je moet het ook gewoon niet te lang doen, dat weet ik nu wel. Wij hadden nu 3,5 uur gedaan maar het had ook nog wel in 3 uur gekund zelfs. Langer dan 3,5 uur had te lang geweest.

Jouw dagje klinkt ook lekker LLL. Het weer is ook zo goed. Ik geloof wel dat het volgende week wat minder wordt. Maar dan mogen we echt niet klagen. Zal wel weer wennen zijn met kleding enzo.
Alles gekocht wat gekocht moest worden, nu slaapt Knorrie ineens weer heel lang en kunnen we nog niet weg.

Maar heb wel een combisleeper voor 20 euro minder, altijd fijn. Aan de andere kassa stond een stel waarbij de teller op 3921 euro stond. En er kwam onder andere nog een badje aan. Ik geloof niet dat ik zoveel geld aan de uitzet van Schorrie heb uitgegeven toentertijd. Ik schrok echt van dat bedrag! Wel lekker als daar nog korting over gaat natuurlijk...
Aaah, ik snap het, waren het vandaag die kortingsdagen bij prenatal?

Ik heb namelijk net een wieghemeltje gekocht voor een vriendin, en hoefde maar 10,50 af te rekenen terwijl er 13 euro op de sticker stond. Dacht, ik zeg niks, staat vast fout in de computer .

My god, 4000 euro aan baby-uitzet. Dat hebben wij ook niet gehaald hoor, nog niet de helft denk ik. Hoewel met een bugaboo zit je al op een kwart...
Dat bedrag heb ik nog niet eens aan 3 kinderen uitgegeven denk ik!

Nano was idd. gisteren al ziek, normaal valt het bij hem wel mee hoor. Mini is degene die vaak ziek was (afkloppen..), bij hem was het afgelopen winter ook op 1 hand te tellen.

Maar hij heeft het nu wel zwaar te pakken; flink hoesten, moe en huilerig en rillerig, en hij had vanmiddag 39.8. Het enige wat hij nu doet is slapen en heel af en toe een slokje drinken

Achteraf denk ik dat het geen buikgriepje is, maar dat het overgeven ook door de hoestbuien kwam. Maar omdat een aantal mensen in onze directe omgeving het overgeefvirus hadden, dacht (hoopte) ik dat dat het was.

LLL, weer zo'n relaxte zaterdag. In mijn beleving kom jij elk weekend zo'n lekker relaxt verslag aan

En ja, dat gaan we allemaal zelf doen. Uitbouw was al duur genoeg, wat we kunnen besparen is mooi meegenomen.

Oh, nu je kinderverjaardag noemt bedenk ik me dat we er morgen een hebben. Nou, dan mag Millenium met Mini, ik blijf wel thuis op Nano passen
Ja, je kreeg korting bij Prenatal. En het was er druk!

Bugaboo was bij ons toentertijd 700 euro volgens mij. Kamertje 750 euro. Verder heb ik veel gekregen van vriendinnen dus als ik bij elkaar op 2000 euro uitkwam is het veel.

Ik ga in bad, met het masker wat ik van jou gekregen heb Pebbles. Ben benieuwd of mijn huid er van opPebt . Hoop wel dat Knorrie goed blijft slapen want hij valt eigenlijk pas net in slaap en is een beetje onrustig door de drukke dag.

Mijn maag trouwens ook. Ik heb vandaag patat, kroketten (2!) en vanavond op verjaardag roti op. Het valt een beetje zwaar allemaal.
Ola!

Partijtje klinkt geslaagd, Morrie!

Ik heb van de zomer ook het win-element verwijderd omdat er 1 jongetje was dat altijd wil winnen en niet tegen zijn verlies kan.

Omdat het toen zo bloedheet was vermaakte ze zich heel lang goed in het zwembadje met glijbaan waardoor alle spelletjes niet eens gedaan zijn. Leuk om te zien dat het zichzelf wel regelt.

BRS poept sinds gisteren ook op de wc! Ik ben zo trots. En blij.. voordat de baby komt luiervrij. Zo ging het met KW ook toen ik zwanger was van BRS. Volgende week gaat hij in het grote bed en gaan we hem, om te beginnen, om 23.00 uur wakker maken om te plassen.

Oh, K2 zoekt K3 begint weer.

Zo terug...
Vandaag verjaardag schoonmoeder en was gezellig.

Morgen verjaardag van een vriendin haar zoontje en daarna komt het buurjongetje omdat zijn ouders een personeelsfeest hebben.

Morgen is er op Scheveningen een vliegerspektakel dus denk dat we daar heen gaan met de jongens.

Volgend weekend weer lekker een weekendje Hof van Saksen en heb er zin in! Misschien kunnen GW en ik nog wel even een sauna-tje pakken. Hoorde al van mijn vader vandaag dat hij zijn hengels meeneemt. 1 voor hem en 1 voor KW

Ben moe. En inderdaad weer last van mijn buik.

Ook veel spanningen deze week dus dat zal wel meespelen. Bij KW en BRS had ik er al vanaf 16/17 weken last van dus hoort ook wel een beetje bij mijn zwangerschappen. Nu ook weer drukke week voor de boeg met een zware training (+ twee overnachtingen). Zal het wel even bij de verloskundige vertellen.
K2 zoekt K3???? Wind, ga je schamen .

O is het weer vliegerfeest op Scheveningen? Leuk!

En gewoon volgend weekend naar HVS, mazzelaar. Ik heb ook behoefte aan weekendje weg, maar dan met alleen Harrie. Zal wel een avondje sauna worden want Harrie wil niet weg zonder de kinderen. Watje.

Ik had ook al vanaf heel vroeg in de zwangerschap harde buiken. Zo lang ze geen pijn doen kan het meestal geen kwaad. Maar jij hebt soms ook echt buikpijn toch?

Schorrie kan zelf niet tegen zijn verlies trouwens. Vanavond in bed zei hij dat we volgend jaar op zijn partijtje tijdens de speurtocht maar beter niet meer een opdracht met hinkelen konden doen, want daar was hij niet zo goed in....

Ik zou morgen naar IKEA met mijn moeder, maar heb niet zo'n zin. Ben gaar na vandaag en de kindjes ook, en Harrie werkt morgen. Wil eigenlijk lekker bij ze blijven, even naar het bos ofzo.

Hoe lang is die beurs van Nathje eigenlijk? Het lijkt mij best leuk om er heen te gaan maar het is misschien maar een paar dagen?

O ja, en BRS zindelijk is ook fijn.
En ik vind het écht leuk!

Ik hoop dat Madelon of Josje wint.

Volgend jaar dus geen hinkelen, Morrie.

Ik wil ook wel naar de beurs van Nathje.

Volgens mij moest ze, inclusief op- en afbouw, 9 dagen werken dus beurs zal een week duren.

Ik wil graag naar bed, maar GW is nog niet thuis. Ik ben eerder weggegaan van verjaardag schoonmoeder (want niet lekker) en heb de sleuetels meegenomen. Als ik naar bed ga wil ik wel de deuren op slot en niet de keukendeur open laten staan, maar dan GW er niet in. En ik wil hem ook niet bellen...

Lastig.
Kan je de sleutel niet buiten ergens neerleggen voor hem? Op een geheim plekje (wat je dan niet hier op het forum noemt ).
En hem dan wel smsen natuurlijk.
O ja, als die beurs 9 dagen is, dan ook in het weekend maar dan ben jij bij HvS. Dus dat gaat hem niet worden denk ik.

Ik eet maandag weer met de meiden maar Harrie gaat sporten en ik weet geen oppas. Beetje irritant. Mijn nichtje heeft een zwaar gekneusde enkel en kan niets. Ik moet eigenlijk nog een buurmeisje van 18 ritselen voor dit soort gevallen.
Hebben jullie niet ieder je eigen sleutel dan?

Zo, dat waren weer 4 postings .
Hij heeft zijn telefoon niet bij zich.

Ik zou kunnen bellen, maar vind ik zo stom, dat hij de sleutel van zijn ouders mee moet nemen. Dan kan ik hem op slot doen en hij er gewoon in.

Nu staat Ursul de Geer op. Hij zit in een Titanic hotel in Turkije (alleen maar Nederlanders). Dat mensen daar naartoe gaan zeg.
We zijn tegelijk weggegaan en via de achterdeur dus dat bosje sleutels meegenomen. Onze eigen twee bossen (met autosleutels e.d.) lagen gewoon thuis.
O joh, dat zou ik doen dan. Waarom is het stom om te bellen dat te zeggen? Ik zou het stommer vinden om te bellen en te zeggen dat hij nú thuis moet komen.
Ja, inderdaad.

Wáár gaat dit over!

Volgende dilemma.

Om 23.00 uur bellen vind ik ook wel een drempel hoor.

Die schrikken zich echt dood en denken op z'n minst dat ik lig te bevallen.
Wauw wat een snelle die Bries, nu al zindelijk. Hij is pas 2,5 toch? Ik was al zo trots op mijn Summetje, maar die wordt in november al drie. Fijn hoor, ik vind zindelijke kinderen hebben echt reuzehandig .

Grappig dat je dat zegt Mille, van mijn relaxte weekendjes. In mijn beleving is het namelijk helemaal niet zo, maar nu ik erover nadenk is het sinds Sjaak werkeloos is inderdaad elk weekend gewoon echt heel gezellig en relaxed . Daarvoor was hij toch een stuk gestresster ofzo, en had het weekend ook echt nodig om bij te komen. En met drie kids is het natuurlijk niet heel rustig uitrusten.Nu kan ie de hele week uitrusten van het weekend .

Wij hebben net Angels and Demons gekeken, ik vond hem goed maar einde was anders dan ik me herinnerde uit boek. Maar weet niet of dat ook klopt of dat ik het gewoon verkeerd onthouden heb.
quote:Wind schreef op 26 september 2009 @ 22:51:

Ja, inderdaad.

Wáár gaat dit over!

Volgende dilemma.

Om 23.00 uur bellen vind ik ook wel een drempel hoor.

Die schrikken zich echt dood en denken op z'n minst dat ik lig te bevallen.Ach, dat denken ze dan maar even. Bel nou maar.
Soooooooo, of ik tiep heel langzaam of jullie heel snel, maar tussen het laatste bericht dat ik zag en het mijne zitten geloof ik wel negen berichten!
quote:lilalore schreef op 26 september 2009 @ 22:52:

Wauw wat een snelle die Bries, nu al zindelijk. Hij is pas 2,5 toch? Ik was al zo trots op mijn Summetje, maar die wordt in november al drie. Fijn hoor, ik vind zindelijke kinderen hebben echt reuzehandig .

Behalve in het begin, als je het idee hebt dat je echt du moment dat ze moeten een wc binnen bereik moet hebben. Dan is een luier soms ook erg handig.
quote:lilalore schreef op 26 september 2009 @ 22:53:

Soooooooo, of ik tiep heel langzaam of jullie heel snel, maar tussen het laatste bericht dat ik zag en het mijne zitten geloof ik wel negen berichten!Wij tiepen heeeel snel, en met weinig inhoud, dat scheelt ook
Of een boom . Lang leve de jongetjes (dat wordt nog wat met poppetje)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven