Hét baby-fröbel topic

21-07-2010 16:52 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier wordt niet geklust voor een beeb (laatste keer dat hier die uitdrukking gebruikt wordt ), maar wel geknutseld. Voor je baby of oudere kind, je kleinkind, neefje/nichtje, kinderen van vrienden, als kraamcadeau etc, etc.

Dus: heb je mooie brei/naai/haakpatronen, een werkbeschrijving voor een leuk zitbankje of een co-sleeper, foto's van je zelfgemaakte mei-tai of boxkleed, links naar inspirerende sites, of vragen over hoe je je project het best aan kan pakken, join in!

HIER vind je al veel algemene tips mbt naaien. HIER een leuk topic over het breien van een poef (niet persé voor kids, maar wel heel leuk)

Roept u maar!
anoniem_107205 wijzigde dit bericht op 21-07-2010 17:11
Reden: maffe codes weggehaald
% gewijzigd
Nou fröbelze dan maar
Ik begin!

Superleuk en makkelijk mutsje en slofjes! Pas zelf gemaakt, ben nog niet zo goed met de foto's hier, maar zal eens proberen of ik ze kan posten)

Site met veel verschillende projecten, bijvoorbeeld dit knuffelkonijn.

Deze olifant wil ik graag maken, maar lijkt me nog een beetje ingewikkeld.

Oeh, en dit wordt zeker één van m'n volgende projecten.

Plannen genoeg
Dit vogelhuisje wil ik maken, met een muziekdoosje erin.

http://www.101woonideeen.nl/zelfmaken/babykamer/
Nice! Die lijkt me ook leuk om te proberen... Ik heb nog zo'n muziekdoosje liggen die ik uit een kapot knuffelding heb gesloopt. Heb je al een muziekdoosje?
Nog niet maar ik heb al wel een site gezien waar ik die kan kopen
En huisje zelf maken of kopen en slopen ?
Ik denk dat ik een kan en klaar huisje koop en die zelf ga verven. En jij?
We hebben nog een vogelhuisje in de achtertuin waar geen vogel zich in waagt door onze moordlustige katten... misschien die een tweede leven geven.
Mmmm, kwam er net achter dat het huisje van riet is, daar daar kan het denk ik niet mee.

Voor wie ga je het huisje maken Wizzard (baby?)?
Ik maak altijd naamslingers van vilt als kraamkadootjes. Maar die verkoop ik ook dus ik zal hier maar geen foto neerzetten. Is vast reclame...

Ook leuk: slofjes of mutsje haken
Ik ben 30 weken zwanger, dus het vogelhuisje komt hier in de babykamer te hangen.
Klinkt leuk Karan, nu ben ik wel benieuwd

En ben je goed in haken? Wat denk je van die knuffelolifant uit de eerste post, is dat een beetje te doen?

Gefeliciteerd Wizzard! Leuk he, het kamertje inrichten enzo. Onze zoon is bijna 5 maanden. Ben voornamelijk voor hem aan het knutselen en ook voor kraamcadeautjes etc.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven