Hét baby-fröbel topic
woensdag 21 juli 2010 om 16:52
Hier wordt niet geklust voor een beeb (laatste keer dat hier die uitdrukking gebruikt wordt ), maar wel geknutseld. Voor je baby of oudere kind, je kleinkind, neefje/nichtje, kinderen van vrienden, als kraamcadeau etc, etc.
Dus: heb je mooie brei/naai/haakpatronen, een werkbeschrijving voor een leuk zitbankje of een co-sleeper, foto's van je zelfgemaakte mei-tai of boxkleed, links naar inspirerende sites, of vragen over hoe je je project het best aan kan pakken, join in!
HIER vind je al veel algemene tips mbt naaien. HIER een leuk topic over het breien van een poef (niet persé voor kids, maar wel heel leuk)
Roept u maar!
Dus: heb je mooie brei/naai/haakpatronen, een werkbeschrijving voor een leuk zitbankje of een co-sleeper, foto's van je zelfgemaakte mei-tai of boxkleed, links naar inspirerende sites, of vragen over hoe je je project het best aan kan pakken, join in!
HIER vind je al veel algemene tips mbt naaien. HIER een leuk topic over het breien van een poef (niet persé voor kids, maar wel heel leuk)
Roept u maar!
anoniem_107205 wijzigde dit bericht op 21-07-2010 17:11
Reden: maffe codes weggehaald
Reden: maffe codes weggehaald
% gewijzigd
woensdag 21 juli 2010 om 17:08
Ik begin!
Superleuk en makkelijk mutsje en slofjes! Pas zelf gemaakt, ben nog niet zo goed met de foto's hier, maar zal eens proberen of ik ze kan posten)
Site met veel verschillende projecten, bijvoorbeeld dit knuffelkonijn.
Deze olifant wil ik graag maken, maar lijkt me nog een beetje ingewikkeld.
Oeh, en dit wordt zeker één van m'n volgende projecten.
Plannen genoeg
Superleuk en makkelijk mutsje en slofjes! Pas zelf gemaakt, ben nog niet zo goed met de foto's hier, maar zal eens proberen of ik ze kan posten)
Site met veel verschillende projecten, bijvoorbeeld dit knuffelkonijn.
Deze olifant wil ik graag maken, maar lijkt me nog een beetje ingewikkeld.
Oeh, en dit wordt zeker één van m'n volgende projecten.
Plannen genoeg
woensdag 21 juli 2010 om 17:17
Dit vogelhuisje wil ik maken, met een muziekdoosje erin.
http://www.101woonideeen.nl/zelfmaken/babykamer/
http://www.101woonideeen.nl/zelfmaken/babykamer/
donderdag 22 juli 2010 om 15:02
Klinkt leuk Karan, nu ben ik wel benieuwd
En ben je goed in haken? Wat denk je van die knuffelolifant uit de eerste post, is dat een beetje te doen?
Gefeliciteerd Wizzard! Leuk he, het kamertje inrichten enzo. Onze zoon is bijna 5 maanden. Ben voornamelijk voor hem aan het knutselen en ook voor kraamcadeautjes etc.
En ben je goed in haken? Wat denk je van die knuffelolifant uit de eerste post, is dat een beetje te doen?
Gefeliciteerd Wizzard! Leuk he, het kamertje inrichten enzo. Onze zoon is bijna 5 maanden. Ben voornamelijk voor hem aan het knutselen en ook voor kraamcadeautjes etc.