HU(e)LP gezocht! zwanger of niet?

08-07-2009 16:40 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo mensen,

normaal gesproken breng ik mijn persoonlijke problemen nooit online op het internet.

Ik heb normaal gesproken een cyclus tussen 26 en 28 dagen.

Vandaag is het dag 28 en ik voel amper kramp in mijn onderbuik.

Laatst heb ik onveilig gevreën en ben bang dat het meer is dan misschien bloedverlies.

Het komt mij ook nooit voor dat ik een cyclus heb van 29 (of langer) dagen.

Ik moet ook vaker naar de wc, onderbuik is totaal niet hard.

Voor de zekerheid heb ik een zwangerschaps test gekocht.

Weet misschien iemand hoelang ik zou moeten wachten tot ik echt zeker moet weten dat ik niet meer ongesteld word? Gewoon tot over de 30 dagen?

Ik blijf af en toe (bijna niets) het menstruatie kramp houden, maar nog geen effect.

Help! Ik zit er mee!

Anne
quote:Maroetje schreef op 08 juli 2009 @ 17:17:

[...]

Ja hoor geen probleem... hoewel eigenlijk wel... in stressvolle situaties slaat mijn ritme ook op hol. Dan wacht ik gewoon even af.Ik hoef niet specifiek te zeggen dat ik nu in een stress piriode zit. Zoals ik altijd ben voel ik me nog steeds.
Ik merk wel dat als ik zit (misschien zit mijn riem te strak?) ik kleine krampjes krijg van een menstruatie. Zodra ik opsta, verdwijnt de pijn. Ik vind dit wel erg vreemd.

Nogmaals, bedankt voor al jullie hulp en ik zal afwachten tot aan vrijdag, als het niet te houden is morgen al.
quote:misshelp schreef op 08 juli 2009 @ 16:47:

[...]

ik zal tot aan vrijdag kijken hoever mijn buik er mee is. Ik vroeg me ook af, is het mogelijk dat een vrouw een maand menstruatie kan overslaan? Zonder eenige reden (of de pil)Ja, dit kan. Dit heb ik zelf ook wel eens en niks aan de hand.
Ik vind overigens dat je wel erg aan het stressen bent hierover! (voel ik dit? voel ik dat? voel ik nu misschien iets?) Wacht maar rustig af, je kunt toch niets aan het resultaat veranderen.
Wat zegt de test zelf over wanneer je het kunt zien?

Zou morgenochtend even testen. Want door stress kan je ongesteldheid ook uitblijven en ws is er niks aan de hand.
Tess 97: je kan echt met een zwangerschapstest van de drogist pas testen een dag nadat je je menstruatie verwacht. Pas dan zijn er voldoende hormonen aangemaakt.

Voor misshelp: gewoon wachten is het enige wat je kan doen en daarna testen. Volgende keer dus niet meer zonder voorbehoedsmiddelen vrijen!
quote:runner84 schreef op 08 juli 2009 @ 17:22:

[...]

Ja, dit kan. Dit heb ik zelf ook wel eens en niks aan de hand.gelukkig, ik was vergeten te vertellen dat nu al ongeveer 3 tot 4 dagen geleden ik een paar druppels oud bloed verlies had. Dus ongeveer op dag 26 en 27. Wanneer ik bij alle andere maanden normaal gesproken ongesteld zou worden.
quote:runner84 schreef op 08 juli 2009 @ 17:25:

Ik vind overigens dat je wel erg aan het stressen bent hierover! (voel ik dit? voel ik dat? voel ik nu misschien iets?) Wacht maar rustig af, je kunt toch niets aan het resultaat veranderen.klopt, maar de zenuwen spatten ook van mijn body af
quote:Sterretjee schreef op 08 juli 2009 @ 17:26:

Wat zegt de test zelf over wanneer je het kunt zien?

Zou morgenochtend even testen. Want door stress kan je ongesteldheid ook uitblijven en ws is er niks aan de hand.test zegt dat je kan testen op de eerste dag van je menstruatie. Dus vandaag al. Ik wacht tot morgen of overmorgen af. Ik zal jullie in ieder geval op de hoogte houden.
quote:Floortje_7 schreef op 08 juli 2009 @ 17:28:

Tess 97: je kan echt met een zwangerschapstest van de drogist pas testen een dag nadat je je menstruatie verwacht. Pas dan zijn er voldoende hormonen aangemaakt.

Voor misshelp: gewoon wachten is het enige wat je kan doen en daarna testen. Volgende keer dus niet meer zonder voorbehoedsmiddelen vrijen!Ik weet het het is ook ontzettend stom! Ik vind het wel raar want ik heb een zwangerschaps test van de drogist en daar in staat dat ik kan testen op de dag dat mijn menstruatie moet beginnen.
Nou Misshelp, kom op meid! Het is allemaal niet raar: even wachten op de eerste dag dat je ongesteld moet worden. Word je niet ongesteld, doe je de test.

Ik denk dat je jezelf helemaal in de stress aan het werken ben met het wachten op ieder verdacht krampje. Ga gewoon lekker je ding doen, dan komt je menstruatie waarschijnlijk wel vanzelf.
Waarom zou zo'n assistente dat dan zeggen? Je zou toch zeggen dat ze daar wel verstand van heeft.

Anyway, de test zei bij mij dat ik niet zwanger was en zo voel ik me ook niet.
quote:Artemis schreef op 08 juli 2009 @ 17:37:

Nou Misshelp, kom op meid! Het is allemaal niet raar: even wachten op de eerste dag dat je ongesteld moet worden. Word je niet ongesteld, doe je de test.

Ik denk dat je jezelf helemaal in de stress aan het werken ben met het wachten op ieder verdacht krampje. Ga gewoon lekker je ding doen, dan komt je menstruatie waarschijnlijk wel vanzelf.klopt, bedankt
quote:tess97 schreef op 08 juli 2009 @ 17:39:

Waarom zou zo'n assistente dat dan zeggen? Je zou toch zeggen dat ze daar wel verstand van heeft.

Anyway, de test zei bij mij dat ik niet zwanger was en zo voel ik me ook niet.nee, een da drogist. dit is gewoon een easy merk
tegenwoordig kun je zelfs al testen voordat je het moet worden.
quote:daisybloempje schreef op 08 juli 2009 @ 17:50:

tegenwoordig kun je zelfs al testen voordat je het moet worden.klopt, maar die waren me nu net even te duur. Als het (tot nu toe) alleen gaat om een zekerheidje. Een basic zwangerschaps test is even goed! Ik ken genoeg vriendinnen die deze zwangerschaps test hebben gebruikt.
Mijn god, dus je bent er onzeker over, je hebt daar een test. PIES EROVERHEEN DAN!

Sorry voor de caps.
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Haha, ik zou ook gewoon testen hoor, dan weet je waar je aan toe bent!
Op het dak zie je kleine musjes,
je weet; ze krijgen wormen ... maar het lijken kusjes!
quote:misshelp schreef op 08 juli 2009 @ 16:40:

Ik moet ook vaker naar de wc, onderbuik is totaal niet hard.

Volgens mij heeft het vaker naar de wc moeten niks met een mogelijke zwangerschap te maken. Ik meen me te herinneren dat de reden dat je vaker naar de wc zou moeten tijdens een zwangerschap is omdat het steeds groter wordende kindje op je blaas drukt. Dat is nu zeker nog niet het geval. Komt het vele plassen niet door de stress?

De niet harde onderbuik zegt niks over wel of niet zwanger zijn. De eerste paar weken kun je uitwendig nog niet voelen of je zwanger bent. De baarmoeder moet eerst boven het schaambeen uitkomen en ik meen me te herinneren dat dat pas na een week of 6 is. Misschien zelfs nog wel later. Tja, het is al even geleden dat ik zwanger was en dan vergeet je dit soort details.
Niet om je ongerust te maken. Maar xana vaker naar de wc moeten kan ook voorkomen helemaal aan het begin. Omdat je lichaam zich vaker reinigt of iets dergelijks. Weet het niet meer precies maar heb het wel in de zwangerschapboeken gelezen
Ik kijk even in mijn glazen bol.........
Je bent geen vrij onveilig type en de meneer waar je het dan net wel onveilig mee hebt gedaan heeft maanden geleden een SOA test gedaan....

Ow gelukkig, kans op een SOA is dus 0 komma 0!!!!

(op een SOA test zit geen 3 maanden garantie hoor)

En....ondetussen test al gedaan?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Nee joh ze test niet, ze opent topics of ze al dan niet zal testen. Ben benieuwd naar haar nieuwe topic vanmiddag ofzo.
* Zucht *

Kun je Of gewoon testen Of tot die tijd gewoon je mond houden?
En zolang je in de stress blijft, slaat je periode ook direct op hol. Zeker met zulke paniek.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven