iets leuks te doen

29-06-2010 11:07 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
wie weet iets leuks te doen tussen de driehoek van Assen, Zwolle en Heerenveen? Wij willen met 3 vriendinnen en 3 (4 jarige) kinderen wat gaan doen zaterdag, mag niet teveel kosten.

Wie weet wat leuk is??
boswandeling
welke plaats, welk bos?

ik heb al gegoogeld maar kan geen plaats of bos daartussen vinden
Je zou met die kleintjes naar het park van ellert en brammert moeten gaan. Wij gingen daar vroeger altijd heen met Opa & Oma, en ik ben er nog steeds fan van. Het is zo'n leuk park!

Ook kan je bij de Oldenmeijer gaan zwemmen, is een leuk en kindvriendelijk gebied. Daarna lekker pannenkoeken eten bij de pannenkoekenboer, waar je overigens ook kunt midget golven. Het is een ontzettend leuk restaurant waar we altijd wel verplicht 1 keer gingen eten als we bij opa en oma waren. Het restaurant is ingericht op kinderen, maar voor volwassenen ook heel erg leuk!
Ergens waar water is, het wordt bloedheet.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Uitjes in een straal van 30 km rond Assen voor gemiddeld 5 Euro per persoon.

Je kunt zelf verder zoeken bij de andere plaatsen, gewoon aanvinken wat je wilt en wat het mag kosten.

Edit: Ik zie net dat de zoekopdracht niet bewaard blijft, dus je zult even een nieuwe zoekopdracht moeten doen.
jij kan in Drenthe geen bos vinden?

Nou goed, wat dacht je van het Drents-Friese Wold? Da's bij Appelscha.
Giethoorn . bootje varen en daarna ergens aan het water gaan liggen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
of je gaat uit de driehoek naar de hunnebedden in Borger
Taman Indonesia of zwemmen bij de Zwarte dennen
Vlindertuin (Papiliorama) in Havelte: www.vlinderparadijs.nl

Erachter is een bos, compleet met wandelroutes, hunebedden en een theehuis met speeltuin.

We zijn er pas met onze kinderen geweest, ze vonden die vlinders die zo maar op je knie kwamen zitten heel spannend.
quote:Starshine schreef op 29 juni 2010 @ 11:22:

of je gaat uit de driehoek naar de hunnebedden in BorgerEn/of naar het boomkroonpad, ook heel leuk!
Ken je Drouwenerzand?

Het is een atractiepark bij (logisch) Drouwen en het is er echt heel leuk. Je betaalt ¤11,50 aan entree en mag daarbij onbeperkt in alle attracties en onbeperkt eten en drinken.

Ik vond het er vroeger altijd erg leuk, nu woon ik helaas te ver uit de buurt om er nog eens heen te gaan.
quote:noahtb schreef op 29 juni 2010 @ 11:25:

Ken je Drouwenerzand?

Het is een atractiepark bij (logisch) Drouwen en het is er echt heel leuk. Je betaalt ¤11,50 aan entree en mag daarbij onbeperkt in alle attracties en onbeperkt eten en drinken. Drouwenerzand, ja! Die was ik helemaal vergeten, maar dat is ook heel erg leuk! Ook zeker een aanrader :-D .
Je hebt daar in de buurt ook een meer/plas met zandduinen enzo, staat me vaag iets van bij.. Ik ben vergeten hoe het heet.
Boomkroonpad Borger

Hunebedden - in en rond borger

Kabouterbos - Exloo

Drouwenerzand - Drouwen

Heel veel te doen in die omgeving, en met stip dan wel het Kaboutergebeuren in Exloo, helemaal geweldig!
dank jullie, ik ga vanmiddag alles even opzoeken en bekijken!
Dit schijnt ook erg leuk te zijn, een soort speur-zoektocht door het bos.

Het is wel een beetje uit de richting , nl aan de weg tussen Ommen en Hardenberg...

http://www.kinder-vakanti ... utes/ommen-t-wolvenspoor/
Zwembad in Appelscha, waterplas Nije Hemelriek in Gasselte
quote:noahtb schreef op 29 juni 2010 @ 11:30:

Je hebt daar in de buurt ook een meer/plas met zandduinen enzo, staat me vaag iets van bij.. Ik ben vergeten hoe het heet.

Het hemelriekje ja!!

Dank je Kreeft!
Sprookjeshof bij Zuidlaren moet ook leuk zijn
quote:potsiedikkie schreef op 29 juni 2010 @ 11:33:

Boomkroonpad Borger

Hunebedden - in en rond borger

Kabouterbos - Exloo

Drouwenerzand - Drouwen

Heel veel te doen in die omgeving, en met stip dan wel het Kaboutergebeuren in Exloo, helemaal geweldig!De eerste drie hebben wij toevallig vorige week gedaan met een 2- en een 5 jarige (we waren daar een weekje op vakantie). Ik vond ze alledrie niet dagvullend, als dat de bedoeling is. Kabouterland vond ik het leukste en de hunebedden (of eigenlijk is het er maar 1) het minst leuk. Misschien kun je 2 dingen combineren?
En Mimootje, wat heb je gedaan gisteren?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven