IJsbekertjes voor traktatie

maandag 22 december 2008 om 13:31
Wie weet waar ik nu ijsbekers kan kopen?
Ik bedoel van die bekers van koek waar ze softijs in doen.
http://party-kids.nl/trak...Categorie=1&intNummer=390
Deze wil ik graag maken maar ik kan die bakjes nergens vinden.
Iemand een idee?
Ik bedoel van die bekers van koek waar ze softijs in doen.
http://party-kids.nl/trak...Categorie=1&intNummer=390
Deze wil ik graag maken maar ik kan die bakjes nergens vinden.
Iemand een idee?

dinsdag 23 december 2008 om 12:32

woensdag 24 december 2008 om 17:53
Is helaas nog niet echt geweldig gelukt. Ik weet het ik ben geen bakwonder. Ik heb wel mix voor muffins gebruikt en tot de rand gevuld, zoals ik had gelezen, was niet echt succesvol .Dus ik ga het nog een keer met cakemix proberen en dan misschien iets minder vol. Ik vond ook dat de koek best zacht werd als ze even stonden. Ik was eigenlijk van plan om ze de avond ervoor te maken.
Ik ga het na de kerstdagen nog maar eens proberen.
Fijne dagen
Ik ga het na de kerstdagen nog maar eens proberen.
Fijne dagen

zaterdag 27 december 2008 om 10:08
Ik gebruik altijd onderstaande cakemix. Lukt altijd!
Je gebruikt dan niet de kuipjes die erbij zitten maar de ijsbakjes.
Koop wel een extra doos want in een ijsbakje gaat meer beslag dan in de papieren kuipjes, er moet natuurlijk wel een mooi torentje komen op het ijsbekertje
Ow en ik maak ze ook altijd de dag er voor en ze blijven prima, zéker als je ze, zoals ik eerder al schreef, per stuk verpakt in folie
( niet van die plakfolie maar dat soort wat ook altijd om een bos bloemen zit )
Je gebruikt dan niet de kuipjes die erbij zitten maar de ijsbakjes.
Koop wel een extra doos want in een ijsbakje gaat meer beslag dan in de papieren kuipjes, er moet natuurlijk wel een mooi torentje komen op het ijsbekertje
Ow en ik maak ze ook altijd de dag er voor en ze blijven prima, zéker als je ze, zoals ik eerder al schreef, per stuk verpakt in folie
( niet van die plakfolie maar dat soort wat ook altijd om een bos bloemen zit )

zondag 28 december 2008 om 10:04
Bedankt Darsjhan, ik zal deze morgen eens gaan halen. Tot hoever vul jij de ijsbekertjes dan? Tot iets onder de rand ofzo? Als ik het morgen probeer dan zal ik eens verschillende hoogtes proberen. Met dat folie is dan inderdaad wel handig voor de versheid. Kan er meteen een kaartje aan met Hoera ... 6 jaar. Nou maar hopen dat het lukt, zal toch wel. de cakejes lukken me altijd wel.