Kinderen
alle pijlers
ik heb laatste loodjes !!
woensdag 18 juni 2008 om 19:35
Hoera!! verlof is begonnen... heb er erg naar uitgekeken en ga nu alles doen waar ik al een tijdje geen tijd voor had. Uitslapen tot ver na verantwoorde opsta tijd, forummen tot ik er bij neer val, gamecube uit t stof trekken en eindelijk zelda uitspelen, ernstig achter de naaimachine mijn creativiteit loslaten op lapjes stof etc. (babykamer is al af en de aankopen al gedaan)
Nog meer ladies in het zelfde schuitje??
Nog meer ladies in het zelfde schuitje??
woensdag 18 juni 2008 om 20:13
Het staat er een beetje krom.
Ik dacht dat je ergens de laatste kaartje/lootjes voor had gewonnen ofzo
Geeft niet, snap nu wat je bedoelt.
Ik ga per 2 september met verlof.
Geluk wil dat ik in het onderwijs werk en de zomervakantie voor mijn verlof valt.
Ik moet nog zo'n 3 weken werken en dan t/m half januari vrij.
Heerlijk!!!!
Wat ik ga doen weet ik nog niet.
Inderdaad lekker uitrusten, veel lezen en hier in huis alles opruimen/schoonmaken.
Ik dacht dat je ergens de laatste kaartje/lootjes voor had gewonnen ofzo
Geeft niet, snap nu wat je bedoelt.
Ik ga per 2 september met verlof.
Geluk wil dat ik in het onderwijs werk en de zomervakantie voor mijn verlof valt.
Ik moet nog zo'n 3 weken werken en dan t/m half januari vrij.
Heerlijk!!!!
Wat ik ga doen weet ik nog niet.
Inderdaad lekker uitrusten, veel lezen en hier in huis alles opruimen/schoonmaken.
Frankly my dear, I don"t give a damn
woensdag 18 juni 2008 om 21:14
Officieel ben ik ook met verlof (7 juli uitgerekend) maar het is mijn tweede. Niks geen dagenlange DVD-marathon, in je pyama de hele dag op het forum en lezen en inplakken dus, hahaha.
Geniet er nu maar lekker van, want (komt ie cliché) het is NU nog rustig!!!!! (maar eenmaal met kind is nog leuker hoor, hihihi).
En wat heb je een geluk met het mooie weer!!!
Geniet er nu maar lekker van, want (komt ie cliché) het is NU nog rustig!!!!! (maar eenmaal met kind is nog leuker hoor, hihihi).
En wat heb je een geluk met het mooie weer!!!
woensdag 18 juni 2008 om 21:48
Veel succes met de laatste loodjes, Bijtje en Calvijn straks ook.
Probeer een beetje te genieten en rust lekker uit (wat Annie ook al zegt ).. Ik was voortdurend bezig, opruimen, poetsen, lijstjes maken en toch nog wat laatste spulletjes kopen en heb niet lang kunnen 'rusten' want ons mannetje kwam 2 weken te vroeg (vond ik echt niet erg, was zo nieuwsgierig!)
Werd wel een beetje moe van de opmerkingen: "tsja, jij zit natuurlijk de hele dag lekker boekjes te lezen.." Hoe goedbedoeld ook, dat was dus helemaal niet het geval, haha..
Probeer een beetje te genieten en rust lekker uit (wat Annie ook al zegt ).. Ik was voortdurend bezig, opruimen, poetsen, lijstjes maken en toch nog wat laatste spulletjes kopen en heb niet lang kunnen 'rusten' want ons mannetje kwam 2 weken te vroeg (vond ik echt niet erg, was zo nieuwsgierig!)
Werd wel een beetje moe van de opmerkingen: "tsja, jij zit natuurlijk de hele dag lekker boekjes te lezen.." Hoe goedbedoeld ook, dat was dus helemaal niet het geval, haha..
donderdag 19 juni 2008 om 12:28
volgende week uitgerekend van de derde, gelukkig gaan de kids 2 dagen naar het kinderdagverblijf/bso en ik heb die 2 dagen ook echt nodig, dan hang ik op de bank, en meestal val ik in slaap voor zomaar 3 uur, heb dan ook nog niet echt de boeken kunnen lezen die ik 6 weken geleden gekocht heb en nu ligt er een enorme wasmand met strijk op mij te wachten, maarja moet het toch maar gaan doen want de kraamhulp wordt ook minimaal ivm. tekorten. dus hoef niet te verwachten dat die het gaat staan doen
heel veel plezier met jullie verlof
ik weet wel dat ik in de kraamweek me lekker laat verwennen en niet uit mijn bed kom, haha
liefs lizzie
heel veel plezier met jullie verlof
ik weet wel dat ik in de kraamweek me lekker laat verwennen en niet uit mijn bed kom, haha
liefs lizzie
vrijdag 20 juni 2008 om 09:35
lig languit op de bank helemaal klaar voor kansloos ellenlang forummen...." computer says no" Doet te ding geen drol meer.*&^%$ en ik en computers waren al geen vriendjes. Wij snappen elkaar niet zo.
ff nieuwe scoren en dan ben ik er helemaal klaar voor.
En dan heb ik vast nogwel leuke annecdotes want die hormonen hebben absluut mijn verstand en logisch nadenken ernstig aangetast. Later!!
ff nieuwe scoren en dan ben ik er helemaal klaar voor.
En dan heb ik vast nogwel leuke annecdotes want die hormonen hebben absluut mijn verstand en logisch nadenken ernstig aangetast. Later!!