Internet winkelen?

19-09-2007 11:13 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kopen jullie ook wel een kinderkleding of andere artikelen via het internet?

Zo ja, welke sites zijn populair?

Ik heb laatst iets leuks gekocht op littlevips.nl. Het heet een grapjas waar kinderen op kunnen tekenen. Dochter van mijn zus helemaal blij natuurlijk.

Ook vind ik de kleine zebra leuk! Scheelt weer tijd, cadeautjes kopen via het internet!

Voor mezelf ga ik trouwens gewoon de stad in.
Volgens mij was dit bericht oorspronkelijk gewoon bedoeld als reclame...
Ik kijk geregeld op Kinderkleding overzicht. Leuk gedaan en erg handig met alle indeling van kinder kleding.
quote:Esther1981 schreef op 20 september 2007 @ 14:17:

aanhad van de H&M en nog 4 kinderen uit zijn klas die dag dezelfde hadden.

Daarom ben ik gestopt met zoveel h&m te kopen voor mijn oudste, maar de kinderen vinden het zelf trouwens geweldig als ze dezelfde trui aanhebben.

De "cars" shirts van de h&M( mama vind ze afschuwelijk) hebben alle vriendjes wel in een andere of dezelfde kleur.

Ik neem 'm gewoon niet meer mee, kan íe ook niet aanwijzen.
quote:Barbara2009 schreef op 21 november 2009 @ 18:44:

Ik kijk geregeld op Kinderkleding overzicht. Leuk gedaan en erg handig met alle indeling van kinder kleding.Precies!! Ik was al verbaasd dat hier de reacties anders waren dan bij vergelijkbare topics op andere pijlers.
Op deze site vind je een overzicht van de kinderkledingmerken en de winkels waar je de merken kunt kopen. Elke winkel kan zich aanmelden zolang ze maar minimaal 20 artikelen van dat merk verkopen. Super handig, zeker als je kindermerkkleding wilt kopen.

Kinderkledingwinkels gesorteerd op merk
De Hema is in elk geval waardeloos als internetwinkel.

Mijn bestelling is er na twee weken nog niet. Toevallig ligt hetzelfde product nu wél in de schappen, maar tegen een hogere prijs, en dat willen ze me niet meegeven voor die internetprijs.

Eerste en laatste keer.
Als tante en 'vriendin-tante' bestel ik nogal eens wat via Bulbby.com. Voor mijn nieuwe neefje heb ik een lakentje met zijn naam en een crecheboekje besteld. Allebei met hetzelfde logo. Echt leuk!

En redelijk betaalbaar.

Ik vind het vooral erg leuk dat zijn naam erop staat!

Ze hebben ook truien met namen, vind ik persoonlijk wat minder, maar de luiertassen daarentegen... Ik word er heel hebberig van!

Maar eens kijken over welke sites jullie het hadden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven