Jaaa...Eind aug/begin sept 2009
vrijdag 7 augustus 2009 om 14:09
NaamLeeftijdUitgerekend J/MKids
Elyane Zootje (geb. datum)
Zeefje (geb. datum)
Dochter (geb. datum)
ZEMMIE (12-08-09)
Pauwie 34 Wimpie (02-02-04)
Kaatje (07-07-05)
MOPPIE (16-08-09)
Mmomo 32 Zeun (geb. datum)
BOBBIE (26-08-09)
Rebbel 27 Bekkie(geb. datum)
MATTIE (13-08-09)
Aruba 23 SABA 05-09-09
Dierewier 27 Nesta (2007)
CESAR (08-09-09)
Visotsky 31 MIMA (09-09-09)
Star 29 Ceetje (geb. datum)
EETJE (12-09-09)
Lala1979 30 Dochter (eind 2007)
ZOMERELFJE (20-08-09)
Gympy77 31 KABOUTER (02-09-09)
Pipi28 33 PRINSJE (15-09-09)
Nala24 28 ESSIE (14-09-09)
Aapje 30 MINI-MONKEY (31-08-09) Inad 34 Chica (15-08-05)
MIER (19-09-09)
Elyane Zootje (geb. datum)
Zeefje (geb. datum)
Dochter (geb. datum)
ZEMMIE (12-08-09)
Pauwie 34 Wimpie (02-02-04)
Kaatje (07-07-05)
MOPPIE (16-08-09)
Mmomo 32 Zeun (geb. datum)
BOBBIE (26-08-09)
Rebbel 27 Bekkie(geb. datum)
MATTIE (13-08-09)
Aruba 23 SABA 05-09-09
Dierewier 27 Nesta (2007)
CESAR (08-09-09)
Visotsky 31 MIMA (09-09-09)
Star 29 Ceetje (geb. datum)
EETJE (12-09-09)
Lala1979 30 Dochter (eind 2007)
ZOMERELFJE (20-08-09)
Gympy77 31 KABOUTER (02-09-09)
Pipi28 33 PRINSJE (15-09-09)
Nala24 28 ESSIE (14-09-09)
Aapje 30 MINI-MONKEY (31-08-09) Inad 34 Chica (15-08-05)
MIER (19-09-09)
vrijdag 14 augustus 2009 om 17:39
Ja leuk Rebbel om je te lezen en volgens mij ben je heerlijk relaxed, super!
Star lekker dochter even bij moeder en jij bijtanken. Hopelijk snel weer over.
Pipi langzaam aan komen de namen dus...de jongensnaam is er dus.
Gympy haha, trampoline. Kan je vriend je geen "kontje" geven
Hier moet bed ook nog op klossen, ben al 38 weken morgen maar schiet niet op. Diereman neemt er alle tijd voor haha. Ach ja, het loopt vast los.
Ik vind het overigens nu wat rustig aan de kant van Aruba, meld je eens even
Hoorde vandaag dat iemand is bevallen die op dezelfde dag is uitgerekend, je snapt: ben vreselijk jaloers
Star lekker dochter even bij moeder en jij bijtanken. Hopelijk snel weer over.
Pipi langzaam aan komen de namen dus...de jongensnaam is er dus.
Gympy haha, trampoline. Kan je vriend je geen "kontje" geven
Hier moet bed ook nog op klossen, ben al 38 weken morgen maar schiet niet op. Diereman neemt er alle tijd voor haha. Ach ja, het loopt vast los.
Ik vind het overigens nu wat rustig aan de kant van Aruba, meld je eens even
Hoorde vandaag dat iemand is bevallen die op dezelfde dag is uitgerekend, je snapt: ben vreselijk jaloers
vrijdag 14 augustus 2009 om 17:53
vrijdag 14 augustus 2009 om 20:04
vrijdag 14 augustus 2009 om 20:28
quote:Star schreef op 14 augustus 2009 @ 10:37:
[...]
Ik zie je al hupsen met je dikke buik.
Ik moest ook zo om je lachen, Gympie
Ier heeft vandaag 6 kratten gehaald bij de Super. Gewoon lege We gaan een dezer dagen eens uitproberen hoe & wat. Allebei lang gelukkig dus hopelijk geen trampoline nodig
[...]
Ik zie je al hupsen met je dikke buik.
Ik moest ook zo om je lachen, Gympie
Ier heeft vandaag 6 kratten gehaald bij de Super. Gewoon lege We gaan een dezer dagen eens uitproberen hoe & wat. Allebei lang gelukkig dus hopelijk geen trampoline nodig
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
vrijdag 14 augustus 2009 om 20:48
Ik ben benieuwd wie de volgende is
Ik zet naam wel even op Hyves. Ben vandaag met de oudere dochter op stap geweest. Samen met haar & Chica naar museum en buiten gepicknickt enzo. Ze verdeelde zich nogal in het ziekenhuis. Vriendin moet er nog een paar nachten blijven.
Zou na afloop even langspoppen maar we waren heel lang buiten gebleven en vriend was toen al weer weg en zij zou gaan slapen. Hoop dat het overmorgen kan, morgen Chica jarig
We hebben alle dingen in huis. Zo even de boel versieren nog. Vanmiddag hebben Chica en ik de traktaties gemaakt, zal ook foto in hyves mikken tzt.
Rebbel, fijn dat het zo goed gaat, je klinkt heel blij en ontspannen. Ben benieuwd naar verhaal bevalling en naar de fotos.
Geweldig die lijst van de SVB, ga uitgebreid lezen.
Ik zet naam wel even op Hyves. Ben vandaag met de oudere dochter op stap geweest. Samen met haar & Chica naar museum en buiten gepicknickt enzo. Ze verdeelde zich nogal in het ziekenhuis. Vriendin moet er nog een paar nachten blijven.
Zou na afloop even langspoppen maar we waren heel lang buiten gebleven en vriend was toen al weer weg en zij zou gaan slapen. Hoop dat het overmorgen kan, morgen Chica jarig
We hebben alle dingen in huis. Zo even de boel versieren nog. Vanmiddag hebben Chica en ik de traktaties gemaakt, zal ook foto in hyves mikken tzt.
Rebbel, fijn dat het zo goed gaat, je klinkt heel blij en ontspannen. Ben benieuwd naar verhaal bevalling en naar de fotos.
Geweldig die lijst van de SVB, ga uitgebreid lezen.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
vrijdag 14 augustus 2009 om 20:59
Rebbel klinkt allemaal heel positief. (en ik weet niet meer wie zijn idee het was, maar die bevallingdetails wacht daar maar ff mee, een maand ofzo).
Momo, ik hoop dat zoon weer snel wat beter is. Als je dadelijk een kleine hebt en ziek kind is lijkt me helmaal niks. Sterkte
Aruba, ik dacht net als dier ik ga ook ff zoeken welke namen rond de 100 hits heeft en dan raden . Maar ik zal het je besparen.
Aruba en Dier, " onze" jongensnaam is ookniet uniek te noemen hoor. Maar ja was idd al moeilijk genoeg er 1 te vinden die we allebei leuk vonden. (en dier je mag een gooi doen hoor , ben benieuwd.
Haha Inad, ik zie het al voor me, volle kratten die nog ff leeg moeten voor ze onder bed kunnen
Momo, ik hoop dat zoon weer snel wat beter is. Als je dadelijk een kleine hebt en ziek kind is lijkt me helmaal niks. Sterkte
Aruba, ik dacht net als dier ik ga ook ff zoeken welke namen rond de 100 hits heeft en dan raden . Maar ik zal het je besparen.
Aruba en Dier, " onze" jongensnaam is ookniet uniek te noemen hoor. Maar ja was idd al moeilijk genoeg er 1 te vinden die we allebei leuk vonden. (en dier je mag een gooi doen hoor , ben benieuwd.
Haha Inad, ik zie het al voor me, volle kratten die nog ff leeg moeten voor ze onder bed kunnen
vrijdag 14 augustus 2009 om 21:32
Zag allemaal mooie foto’s op Hyves.
Ook al van de kleine meid van Ely. Wat een poepie!
Klopt Aruba. Hier in de omgeving heb je altijd in de zomer iedere week een feestweek in een ander dorp.
Nu is ons oude dorp aan de beurt en toch wel de leukste feestweek van allemaal.
Best wel balen dat ik er nu niet zo van kan genieten als altijd.
Ik heb vandaag ook de klossen opgehaald, die gaan onder het logeerbed.
Hoop van het weekend dat allemaal gereed te hebben.
Star, vannacht nog wel een beetje kunnen slapen?
Ik niet, had een snurkende Vent naast me.
Vis, leuk hoor, dat je ouders er zijn!
Mevrouw in mijn buik heeft echt zo vaak de hik. Denk soms wel 3 keer per dag. Hebben jullie dat ook, of kan mijn dochter gewoon niet drinken.
Pipi, wij hebben de naam al heel lang en zijn er beide erg blij mee. (man kwam trouwens met de naam aanzetten)
Scheelt dat wij alleen maar een meisjes naam hoefden te verzinnen.
Hey Rebbel, jij alweer online! En wat klink dat relaxt, een kraamsuite.
Geniet van alles, maar volgens mij doe je dat wel.
Mmomo, suc6 met je zieke kind.
Zal van het weekend de tabel eens aanpassen. Kijk maar wat jullie ervan vinden. En ik hoor het wel welke nicknames erin mogen.
Inad, veel plezier morgen!
Vanmorgen lekker gezwommen.
Vanmiddag boodschappen gedaan. Daarna ff op de bank gelegen.
Ook ff naar de braderie/kermis met petekind en schoonzus. Gegeten bij een vriend en de gondelvaart gekeken.
Nu ben ik het wel zat. En zit lekker met mijn beentjes omhoog.
Ook al van de kleine meid van Ely. Wat een poepie!
Klopt Aruba. Hier in de omgeving heb je altijd in de zomer iedere week een feestweek in een ander dorp.
Nu is ons oude dorp aan de beurt en toch wel de leukste feestweek van allemaal.
Best wel balen dat ik er nu niet zo van kan genieten als altijd.
Ik heb vandaag ook de klossen opgehaald, die gaan onder het logeerbed.
Hoop van het weekend dat allemaal gereed te hebben.
Star, vannacht nog wel een beetje kunnen slapen?
Ik niet, had een snurkende Vent naast me.
Vis, leuk hoor, dat je ouders er zijn!
Mevrouw in mijn buik heeft echt zo vaak de hik. Denk soms wel 3 keer per dag. Hebben jullie dat ook, of kan mijn dochter gewoon niet drinken.
Pipi, wij hebben de naam al heel lang en zijn er beide erg blij mee. (man kwam trouwens met de naam aanzetten)
Scheelt dat wij alleen maar een meisjes naam hoefden te verzinnen.
Hey Rebbel, jij alweer online! En wat klink dat relaxt, een kraamsuite.
Geniet van alles, maar volgens mij doe je dat wel.
Mmomo, suc6 met je zieke kind.
Zal van het weekend de tabel eens aanpassen. Kijk maar wat jullie ervan vinden. En ik hoor het wel welke nicknames erin mogen.
Inad, veel plezier morgen!
Vanmorgen lekker gezwommen.
Vanmiddag boodschappen gedaan. Daarna ff op de bank gelegen.
Ook ff naar de braderie/kermis met petekind en schoonzus. Gegeten bij een vriend en de gondelvaart gekeken.
Nu ben ik het wel zat. En zit lekker met mijn beentjes omhoog.
vrijdag 14 augustus 2009 om 21:44
zaterdag 15 augustus 2009 om 08:30
Inad vandaag is dochter jarig toch? GEFELICITEERD!!!!!
Klinkt gezellig jullie dagje.
Nala jij drukke dag gehad, nu weer beetje bijgekomen? Bed al op klossen heel goed. Ik zal Diereman vandaag op zijn kop geven dat hij snel dat krat bier moet leegdrinken
Star vannacht nog bevallen ? Goeie nacht gehad? Hoe gaat het verder? Hoop dat je je een stuk beter voelt.
Pipi mag ik hier een gooi doen, denk namelijk dat mijn gaven mij goed hebben ingeseind
Vandaag een vrijgezellenfeest, zin in hoop wel dat ik het volhou!
Klinkt gezellig jullie dagje.
Nala jij drukke dag gehad, nu weer beetje bijgekomen? Bed al op klossen heel goed. Ik zal Diereman vandaag op zijn kop geven dat hij snel dat krat bier moet leegdrinken
Star vannacht nog bevallen ? Goeie nacht gehad? Hoe gaat het verder? Hoop dat je je een stuk beter voelt.
Pipi mag ik hier een gooi doen, denk namelijk dat mijn gaven mij goed hebben ingeseind
Vandaag een vrijgezellenfeest, zin in hoop wel dat ik het volhou!
zaterdag 15 augustus 2009 om 09:35
Trampoline is ook handig voor na de bevalling, kan ik elke dag even voor de nodige beweging om de extra kilo's die er tijdens de zwangerschap aangekomen zijn er weer af te springen. En ik moet bekennen dat ik trampoline springen nog leuk vind ook. Maar ja, helaas geen ruimte in de tuin voor zo'n groot ding...
Pipi: Ik ben inderdaad nog geen 37 weken (maandag is het zo ver), maar omdat mijn ouders het weekend weg gingen en ik iemand ben die de dingen op tijd geregeld wil hebben, had ik met mijn vader afgesproken dat hij donderdag zou langs komen om het bed samen met mijn vriend op klossen te zetten. De 3 extra nachten in de hoogslaper daar kom ik ook wel weer overheen.
Verder alles nog rustig bij iedereen? Hier nog steeds helemaal niets geen klachten... Ik voel de baby nog voldoende bewegen, maar verder helemaal niets. Zou ik dan toch pas als laatste aan de beurt zijn om te bevallen????
Pipi: Ik ben inderdaad nog geen 37 weken (maandag is het zo ver), maar omdat mijn ouders het weekend weg gingen en ik iemand ben die de dingen op tijd geregeld wil hebben, had ik met mijn vader afgesproken dat hij donderdag zou langs komen om het bed samen met mijn vriend op klossen te zetten. De 3 extra nachten in de hoogslaper daar kom ik ook wel weer overheen.
Verder alles nog rustig bij iedereen? Hier nog steeds helemaal niets geen klachten... Ik voel de baby nog voldoende bewegen, maar verder helemaal niets. Zou ik dan toch pas als laatste aan de beurt zijn om te bevallen????