JANUARI 2009

06-05-2008 13:25 4941 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:lily_lamb schreef op 22 januari 2009 @ 10:05:

Sweety breken de nachten je op?

Mijn spruit kwam via een ware lancering ter wereld op 6 januari en ligt nu op mij te slapen. Ze is er al dus

Ja vandaar bovenstaand bericht......ik neem nog een neut

sorryyyyyy
danst de bevallingsdans voor Marianne......

deze deed het in januari 2007 errug goed!!!!!

Marianne ontzettend veel succes gewenst en heel veel sterkte gewenst.
quote:sam79 schreef op 22 januari 2009 @ 12:50:

heeee star, veraadster!! jij zou binnen moeten sluipen om te kijken of er niet al nieuws van mij is!!

sorry, trek me terug. begin in te zien dat ik erg hormonaal reageer... Ik hou jou ook in de gaten hoor lief hormonenbommetje
Nou ik heb me in januari 2006 het schompes gedanst, maar die monsters waren allemaal flink te laat
Lieve hemel, is het spruitje van Marianne er nog niet. Arme meid. Dan ga ik weer verder met duimen.
Och wat een gedans hier... Hup Marjanneke Hup.. Gooi dat kereltje eruit!!

En Sam... Hekkensluiters moeten er ook zijn he.. Ik hoop iig dat jouw baby er eerder is dan de mijne! Dus ook jij: gooi die meid er maar uit!! Floortje en ik zijn bij voorbaat maar naar februari gegaan.. Anders waren wij hier nu zo hormonaal geweest.. (nee hoor, dacht zelf dat ik 6of7 febr. was uitgerekend..)

Groetjes,

Sjaanie (31-1)
Net gekeken, maar nog geen nieuws weer van Marianne, ik hoop ook dat dat echt betekent dat ze lekker ligt te genieten van haar kleintje.

Arme Sam, hoe gaat het jou? Wanneer kwam jouw oudste ook alweer. Ik zag laatst jouw topic, wat was je uiteindelijke conclusie? Een beetje positief hoop ik.
ehm, mijn conclusie was dat de tweede vaak eerder komt dan de eerste... maareh dat ga ik hier niet meer redden tenzij de weeën nu rap gaan inzetten en ik voor 23.21 beval vanavond.

ik acht de kans redelijk klein
Sam, ik duim gewoon heel hard voor je! Gaat makkelijk mee met het duimen voor Marianne.

En ik denk ook dat Lucia al is bevallen, ze is vast net als ik ook iets te vroeg! (is het toch nog een beetje hetzelfde wat we doen, ik hoop alleen voor haar dat het niet ook een onverwachte stuit is! Al gun ik haar wel de goede bevalling zoals ik die had)

Ik zie trouwens net dat het merendeel van de januarikindjes voor de uitgerekende datum geboren is!
Arme Marianne, vanaf de meeleestribune, ik denk aan je hoor! Zet 'm op meid!

Sam, jij bent in elk geval de volgende, je hebt vast ook snel je baby vast. Weet hoe je, je voelt, ben nu ook 38,5 week zwanger en het zat! Succes!!!
Tjee, nog steeds geen nieuws? Hoe lang kun je zwanger zijn zeg.... Maar, het zijn hoedanook de laatste loodjes!

Sam, hekkensluiters moeten er ook zijn
Ik kom ook even snel 'Marianne checken!'. Hoop dat geen nieuws, goed nieuws is!

Moet er weer vandoor helaas want m'n zus staat op de stoep!
Jááá! Hij is er!

Marianne schrijft:

Hallo allemaal. Donderdagavond is eindelijk mijn olifantje *naam* geboren met een keizersnee. Gistermorgen had ik drie cm ontsluiting en na een dag vol heftige weeen bleek dat vier cm te zijn. Ik had s morgens een tabletje gehad om de weeen op te wekken. Er gebeurde niet zoveel. Dus tussen de middag nog een dosis. En toen ging het loos. Al gauw de ene wee naar de andere. Pittige weeen die iets korter dan een minuut duurden. Nog wel op te vangen. Maar rond half vijf begon de weeen storm. De één was nog niet voorbij of de andere kwam er al weer aan. Na een uur kon ik niet meer. De duitse gyn kwam en ik mocht gelukkig iets voor de pijn. Een combi tussen pijn bestrijding en een slaapmiddel om tussen de weeen wat te kunnen ontspannen. Helaas werkte het niet. De weeen duurden langer dan een minuut en er zat geen pauze tussen. Ik kon het niet meer aan. De gyn zou tegen 6 uur terug komen om ontsluiting vast te stellen. Er kwam echter een bevalling tussendoor (goh). En hij was er toen even na 7.

Maar toen leefde ik bijna niet meer. Het was echt niet meer te doen. de gyn stelde toen 4 à 5 Cm ontsluiting vast. En *naam* was nog steeds niet volledig in gedaald. En toen besloot hij tot ks. Voor de ruggenprik erin zat waren ze een half uur verder. En toen was eindelijk de pijn weg.

*naam* had drie keer zijn navel streng om zn halsje. Maar de apgarscore was een 10! Hij was heel alert en ik hoorde zijn eerste huil al toen hij nog in mn buik zat. Hij was mooi roze en alles zit er op en er aan. Hij heeft net weer flesje gehad en al 2x gepoept. Donkere haartjes. Vannacht 4 uur achter elkaar geslapen. Hij is alleen wat misselijk. Maar verder gaat hartstikke goed.

Lig toevallig bij de moeder op zaal waar ik op moest wachten, omdat de gyn met haar bevalling bezig was. Haar zoontje huilt veel. Is met de pomp gehaald. Daar lig ik dus wakker van en zij ligt te pitten als een os. En snurkt er ook nog bij. Het is toch wat. *naam* slaapt als een roosje en ik lig wakker van een andere baby en diens moeder... *naam* is trouwens een dikke duimzuiger. Maar wel tevreden. Zo zal ook nog proberen wat te slapen. Groetjes marianne
gefeliciteerd marianne !

leuk he dat inleiden

bij mij begonnen de persweeen met 2 cm ontsluiting en dan heb je nog ff te gaan .....
Hoera! Gefeliciteerd met je kleine mannetje Marianne!
Last but not least; hij is er! Gefeliciteerd Marianne. Geen droombevalling maar er was dus wel een reden waarom hij niet indaalde, hij zat gewoon vast! Gelukkig doet hij het hartstikke goed en als je weer naar huis mag heb je geen last meer van snurkende buuf!
Joepie Marianne gefeliciteerd!!!
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Marianne!! Gefeliciteerd!! Eindelijk kan je je ventje ontmoeten!!

Nu jij nog Sam! Kop op he!
Pfoe, wat een heftig verhaal, maar hij is er!!!

Gefeliciteerd, nu is het grote genieten begonnen.
Hoera Marianne!!! HARTELIJK GEFELICITEERD!!!

Zeker heftig verhaal maar nu lekker genieten en opknappen!
Maakt nog ff een springdansje voor Sam...

Kom op meid!!

Jouw beurt!

Heel veel succes en een dikke hug omdat ik als geen ander sweet hoe slopend dat wachten is.

Nou ja wel een ander Yam weet het ook
Jaaaaa eindelijk!! Marianne is bevallen!! GEFELICITEERD!!!!

Hier gaat alles goed. Helaas geen tijd om bij te lezen. We krijgen nog zoveel bezoek en voor de rest ben ik druk met Yuna. Ze is heel lief, borstvoeding gaat goed maar ook hier zijn de krampjes begonnen. Vooral 's nachts natuurlijk... hoop snel weer mee te kunnen lezen en tips op te kunnen doen van de kers verse mama's! Want ben er wel achter dat ik soms super onzeker ben. Ze maakt soms zulke rare geluiden (bij de krampjes?!) dat ik denk is dat ok (grommende, kreunde geluiden en soms echt hard. Heel bizar)?! Dus moet nog even wennen aan haar en mijn nieuwe leventje.

Hoop dat alles goed is met de rest en voor Sam en Lucia: succes met de bevalling!!

Liefs,

Chili!
Djeez Marianne, wat een horror bevalling je bent een bikkel!

En natuurlijk supergefeliciteerd met je kleine man.
Yeeeeee Marianne van harte gefeliciteerd met je mannetje!

eindelijk, maar dan toch!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven