JANUARI 2009

06-05-2008 13:25 4941 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo kwam Lola vannacht pas om 0500uur (!!!!!!!!) én ging ze vanmorgen zonder mokken 2,5 uur slapen. Tssssk.
Aangezien ik al nooit zo handig ben met dat soort dingen, had ik eerst de gebruiksaanwijzing gelezen en precies volgens die gehandeld. Dus eerst bodem recht zetten. Nu had ik het er net met mn moeder over en die zei ook zoals jij zei, Nikiet. Nou, laten ze dat dan op de gebruiksaanwijzing zetten...

In ieder geval is deze niet meer te gebruiken, want die ligt heel klein (veel kleiner dan in de doos ) in de kliko

Nikiet, dat klinkt goed, die functie. En jij bent in het voordeel met onderhandelen als ik dat zo belees.

En dat verhaal van dat kindje wat klem kwam te zitten in het campingbedje en daardoor stikte ken ik, daarom vertrouwde ik deze al niet meer. Was toen een keer bij dat programma van de EO, Ik Mis Je. Das altijd huilen, dat programma.

Toen ik vanmiddag thuis kwam om Melle te halen, begon hij te huilen toen hij mij zag... Dat was niet leuk

Gelukkig was het even later wel weer lachen geblazen...
Hahahaha! Zoo herkenbaar, dat verhaal over het campingbedje! Ellendige dingen! Maar inmiddels heb ik het door, idd bodem omhoog laten! Nu zet ik het ding in een paar seconden op en past ie na gebruik ook weer terug in de tas!!

Au au, wat zielig die kleine Melle! Hopelijk valt het stukje wild vlees er nu snel van af! Na de bevalling van oudste weet ik helaas zelf alles af van wild vlees!!

wat lag Bjorn er heerlijk tevreden bij in het camping bed! Ik heb uk wel al vaak in de wagen buiten staan, maar dit is ook wel een idee! Bomen zijn in ieder geval heel erg interressant! Mijn moeder deed pas met wandelen de kap naar beneden, nou hij wist niet waar hij moest kijken!

Lucia: vervelend he, als ze de fles niet drinken op het KDV! Ik voelde me ook zo rot toen hij bijna niet gedronken had! Gelukkig ging het vandaag wel goed! Hopelijk is dat bij jullie ook zo! En ik denk dat je de juffen wel mag geloven dat ze de rest van de tijd wel tevreden was, anders bellen ze wel. Ik merk dat ik nu echt met een heel vertrouwd gevoel uk bij het kdv achterlaat. Door ervaring met oudste weet ik gewoon zeker dat ze bellen als er iets is en ken ik de juffen goed, dat scheelt heel veel. Gisteren moest ik hem bij schoonmoeder laten, daar had ik veel meer moeite mee. Ze is niet altijd de handigste met kleine babys, maar ook hier was alles goed gegaan. Ze had het zelf wel erg spannend gevonden, 2 kids.

oeh Sam, sporten. wat goed dat je gaat. Ik ben hier( schaam schaam) nog steeds niet geweest. Woensdag is mijn sportavond, maar er komt steeds iets tussen. Morgen zal het er ook wel weer niet van komen met de tweede bezichtiging.

Evince, je berichtje geeft me niet echt moed. Pff, dat verhuizen zal zeker een paar jaren van mijn leven gaan kosten! Nog handige tips voor verhuizen met kids? Ik hoop wel dat het resultaat net zo fijn gaat zijn als bij jou! En ik kan me goed voorstellen dat je tranen in je ogen had bij het afscheid! Oudste heeft hier in de buurt ook al echt kindjes waar hij graag mee speelt, zo sneu dat dit straks niet meer is. Maar inderdaad, kids maken snel nieuwe vrienden!

Wen: heb je een voorgevoel dat Bloem een spreidboek gaat krijgen of is het meer dat je alles wil weten voor het geval dat?

Die bloedblaar, is die echt op de tepel zoals een gewone blaar? Of is het meer een donkerblauw paarse kleine zwelling onderhuids? Dat heb ik nu, heb het gevoel dat dit door het vele onrustige drinken komt, maar herken het niet van bij oudste. Bij hem heb ik wel paar keer melkblaren gehad die ik moest doorprikken.

Uk had hier een superstrak ritme( zelf aangegeven), dit heb ik vakkundig om zeep geholpen door weer te gaan werken. Door de wisselende diensten moet ik soms eerder voeden, omdat ik anders zo vaak op het werk moet kolven. Ook heb ik wat minder voeding, denk door alle drukte en weinig drinken op het werk. Vandaag bewust heel veel gedronken, nu is het wel weer wat meer.

Verder heb ik er weer 3 dagen opzitten en ik vind het echt weer leuk! Betrapte mezelf erop dat ik ukkie niet echt heb gemist. Ben wel een uurtje eerder naar huis gegaan. Lang leve het kolfrecht, ik heb hem lekker zelf gevoed!
Nou Golfje, ik denk dat het heel gezond is dat het weer fijn is om te werken!

Wat sneu Marianne dat Melle ging huilen toen hij jou zag, zal wel slecht getimede toeval zijn toch!?

Madame ging ook vanavond zonder mokken slapen. Ik dacht dat het een mythe was maar het kán dus wel; neerleggen, trusten zeggen, kusje geven en slapen.
Golfje, ergens reken ik er inderdaad wel op. Er zijn zoveel risicofactoren (eerste kind, meisje, stuitligging, oma en zus met heupafwijking, twee nichtjes met een spreidbroek). Maar hopelijk is dat onterecht!

Die blaar is inderdaad dat tweede wat je beschrijft, een soort onderhuids bloedblaartje (maar wel met een zwellinkje naar boven). Ik heb geprobeerd hem door te prikken met een steriel naaldje, maar dat ging niet. Nu is hij alweer weg gelukkig!
Golfje: ik heb ook niet het idee dat ik Melle heel erg mis. Ik denk wel veel aan hem en praat ook over hem en ben heel blij als ik hem 's middags weer zie, maar echt missen, nee, dat geloof ik niet.

Ik geloof dat Melle gisteren schrok toen ik ineens weer voor zn neus stond. Tis toch ook wel een schatje hoor. Ben benieuwd het vandaag bij mn zus gaat. Gisteren was heel goed gegaan. Vandaag ook vast wel.

Collega's vonden het wel raar dat ik niet even naar mn ouders belde om te vragen hoe het ging. Ik vond het niet nodig. Als er echt iets was, dan zou ik het wel horen.

Heb vanmorgen gesprek gehad met mn manager en zie het nu wel zitten hier. Gelukkig maar. Collega's zijn ook leuk. Ben wel eens op deze vestiging geweest, maar wel veel nieuwe gezichten.

En ik kreeg complimenten over mn figuur, dat ik al weer zo slank was En iemand zei: ach je bent ook nog zo jong (toen we het over moederschap hadden.) Ik zei: ik wordt volgende maand 40. Toen rolde ze bijna van haar stoel.

Kortom: mijn dag kan niet meer stuk, haha. Hoewel 6.00 uur vanmorgen wel heel vroeg was hoor.
mm, dat doet een mens goed zulke opmerkingen!! is inderdaad zoals jij beschrijft Marianne: ik denk wel aan hem en heb het over hem, maar niet meer zo n "geamputeerd gevoel" als de eerste keer dat hij een paar uurtjes weg was.

Mmm, wen, ik hoop dat bloemetje ondanks de verhoogde kansen lekker geen spreidbroek hoeft!! Enne, ik denk dat het inderdaad een bloedblaartje is, het trekt al wel weg.

ik ben vanmorgen met oudste jonge konijntjes gaan aaien en kuikentjes. Dat was toch wel heel lief. Vooral om te zijn hoe hij reageert! Daarna waren de grote ganzen die hier in de buurt rondwaggelen in onze voortuin, die hebben we dus ook even gevoerd. Ik vind ze toch wel heel eng hoor, ze zijn groter als oudste en begonnen flink te blazen toen hij te dichtbij kwam. Brr, ik heb hem maar snel opgepakt, ik ben en blijf tenslotte een stads-meisje.

En verder heb ik ukkie mishandeld. Heb hem in zijn duim geknipt met nageltjes knippen. Ik heb het niet eens gemerkt, hij huilde ook niet. Later zag ik ineens bloed op zijn truitje en zag toen dat hij een wondje precies naast het nageltje had. Arme vent!
Oh, die ganzen! Zelfs als boerendochter jagen ze mij wel schrik aan hoor. Ik ben ooit met mijn toen hele kleine nichtje eendjes gaan voeren in het park, maar die eendjes werden weggejaagd door de ganzen, en de ganzen joegen mij vervolgens weg (met nichtje hoor, al geloof ik niet dat er ooit zo snel een buggy weg is getrokken van de waterkant)

Hier doet het nog gewoon fysiek zeer als ik te lang bij Bloemetje vandaan ben. Hopelijk wordt dat wat beter met de tijd!

Vanavond naar het cb... brrr, prikjes!

Golfje, rottig he, nageltjes knippen. En ze groeien zo hard!

Haha, Marianne, dat zijn leuke binnenkomers! Fijn dat je het ziet zitten met je werk. (en 6 uur, da's wel vroeg om op te staan inderdaad!)

Oh, Bloemetje heeft de spiegel ook ontdekt. Kan ze al verlegen zijn op deze leeftijd? Ze kijkt, lacht even en kruipt dan weer heel stevig tegen me aan met haar gezichtje verborgen. Zo schattig!
Dames, wat gaan jullie hard.

Houden jullie er rekening mee dat topics niet de 5000 berichten mogen overschrijden?

Verder succes ermee!
Hai, hai,

Voyager?!! Kan jij een nieuwe topic aanmaken?? Of had jij deze niet gestart? Anders kunnen we straks helemaal niet verder ben ik bang..

ff apart..
Pluk de dag!
hai,

Hihi... inderdaad stom dat ze het niet zo goed in de gebruiksaanwijzing zetten hoe je zo'n bedje in elkaar zet.

Marianne. Maar ga je er nu nog wel weer eentje kopen? Tis wel verrekte handig hoor. In de reiswieg passen ze al snel niet meer en als het echt warm wordt is het ook veel te warm. Ik heb een muggenet bij het bedje en je moet hem soms dus wel afdekken voor de zon of tegen de wind. We gaan met Hemelvaart een lang weekend weg en dan laat ik hem ook in het bedje slapen. Ook kun je hem makkelijk naar buiten slepen als box.

Qua missen. Ondanks dat ik niet echt werk herken ik het wel. Afgelopen zaterdag was ik dus ook lang weg. Toen moest ik wel regelmatig aan de kids denken en vooral aan de jongste. Maar vooral dan als trots. Zo van wat ben ik toch blij met ze. En wat is het heerlijk om ze weer te zien straks. Maar ook genoot ik er wel van om even wat anders te doen. Ik denk dat dit voor de kinderen ook geldt. Hoe klein ze ook zijn. Afwisseling biedt hen ook uitdaging denk ik en ze worden er sociaal van en minder eenkenning denk ik.

Björn begon afgelopen nacht weer rond 5.00 uur een beetje te jammeren. Omdat het niet echt hard huilen werd maar meer een beetje zeuren heb ik hem even laten liggen om te kijken wat er gebeurde. Ook deed ik het licht in de badkamer aan en daar werd hij ook al rustiger van (raampjes boven de deuren zodat hij wat licht zag). En wat denk je? Hij sliep zo weer in tot 8.30 uur!! Dus hij kan best zonder de nachtvoeding. Want hij hij had om 23.00 uur nog veel gedronken en wordt echt een forse beer. Ik denk echt dat hij nu naar 5 voedingen toe kan met bijna 4 maanden (nu 16 weken). Want hij drinkt ook teveel flessen niet leeg omdat hij nog te verzadigd is.

tot snel.

ff genieten van het weer. Beide mannen slapen nu.

gr. nikiet
Pluk de dag!
Dames, ik heb zojuist een nieuw topic aangemaakt:

JANUARI 2009 (deel 2)

Daar kunnen we weer ongestoord verder kakelen kletsen..
Wat is het hier rustig. Iedereen lekker aan het genieten van het weer? Ik wel! Was lekker vrij vandaag omdat vriend iets had dus moest gelijk alweer vrij nemen maar was geen straf ;). Heerlijk in de tuin gezeten en gewandeld. Morgen nog werken en dan alweer weekend. Begint wel te wennen hoor, weer werken. Toch ook wel weer heel erg leuk.

Voy; hoe is het met je? Rust al een beetje terug bij jullie thuis. Dochter nog last van netelroos?

Evince; petje af hoor.. verhuizen met kids. Fijn dat alles goed gaat. En al op voedingen. Dat is snel!

Nikiet; fijn dat er een functie voor je is. Succes met onderhandelen!

Wen: Op Yuna's kamertje hangt ook een spiegel. Kijken we altijd samen in. Ze lacht altijd maar soms ook verlegen. Schattig he?!

Golfje; die nageltjes he?! Hier ook altijd bang haar in de vingertjes te knippen en jaaaa ze groeien veels te snel!

Marianne; wat een goed nieuws! Je zal wel heel erg opgelucht zijn.
Lily; hier gaat Yuna nu ook 's avonds slapen! Maar ze is wel na een uurtje al weer wakker dus daarna zit ze toch weer beneden in haar wipper... nou ja, al beter dan de hele avond. Ze begint nu ook weer tot snel! Hoop dat het bij jou vanavond beter gaat ;)
Chili, je hebt denk ik Voyagers laatste berichtje niet zo goed gelezen? We zitten hier dichtbij de 5000 berichten, en hebben dus een nieuw topic moeten openen (zie Voy's link)
Oeps, komt omdat ik deze link onder favorieten heb staan... snel aanpassen dom blondje he?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven