JANUARI 2009

06-05-2008 13:25 4941 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is je gelukt!

Ik blijf jullie natuurlijk stiekem volgen he.

Succes allemaal meiden.
Teamwork dames!
Aruba!!! ik zie het nu net!! Van harte gefeliciteerd meid!!!!

alle anderen natuurlijk ook!!!

hoop jullie gauw te mogen volgen!!
Thanks Rits!

Ik heb nog maar eens een test gedaan vandaag.

Het komt gewoon omdat ik nogal veel moeite heb te geloven dat ik zwanger ben, het wil gewoon niet zo doordringen. Wel had ik gister behoorlijk pijnlijke borsten, gek genoeg is dat nu fijn! Beetje bevestiging ofzo. In iedergeval was de test nu weer duidelijker, ik hoop dat ik het er nu bij laat.
Voyager, ik schreef het op het andere topic al: Ik heb tot nu toe nog elke dag een test gedaan...:) Erg he.

Hey Shyte, wat lief dankjewel voor je felicitatie!
Hoe gaat het nu met jou Shyte, lees nog wel eens mee met de knutselclub hoor. Maar er word zo weinig geschreven!
ja, gaat ok!! Mag en wil er nu ook weer voor gaan (heb 1 cyclus afgewacht).. Het is idd erg rustig op de knutselclub.. heb het idee dat het een beetje aan het doodbloeden is (ben ik zelf ook schuld aan, kom er zo weinig.. maar na de miskraam is alles anders).

hoe voel je je?

Iedere dag testen.. hihi... ik denk dat ik dat ook zou doen.. hoelang weet je al dat je weer zwanger bent?
Morgen een week. Het is allemeel té spannend. Zeker om nu "gewoon" te werken etc.

Ik voel me goed. Eerlijk gezegd is mijn gevoel er beter over dan vorige keer.

Tja jammer van de knutselclub. Als je met ons topic mee wilt schrijven ben je ook welkom he.
Gevonden! Fijn dat jij de tabellen koninging wil worden Voyager!

Rits, kutterdekut! Maar ik blijf hopen dat je test gewoon in de war was. Zo.

Ik zou ook wel weer een test willen doen al zeggen mijn opgeblazen pijnlijke borsten genoeg over de hormonale gang van zaken. Helaas geeft dat ook geen garantie. Ik moet zeggen dat ik wel een obsessieve bloedspotter ben, nog erger dan vóór ik ongesteld had moeten worden!

Ik ga weer aan de slag!
Lily, Rits schrijft bij mij mee. Ze verliest inmiddels bloed dus het zit helaas echt niet goed. Het is niet eerlijk.
ARUBA!! Wat zie ik nu! Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Bedankt nog voor je lieve steunende woorden vorige week!

Ook de andere dames natuurlijk van harte gefeliciteerd!
Hoi Mibb. Wat lief dat je zo enthousiast voor mij kan zijn terwijl het jou nou niet bepaald mee zit. Tjongejonge. Ik ga er vanuit dat 2009 wel jou jaar word! Knuffel voor jou en je familie.
Hai dames,

ik moest even zoeken waar jullie waren gebleven, maar gevonden! Heel rot voor je Rits! Getver.

Ik merk eigenlijk ook helemaal niks. was de vorige keer ook niet, dus dat stelt wel een beetje gerust. Maar toch wel een beetje onzeker natuurlijk. Ja, af en toe wat steekjes in de buik, maar dat is het. Borsten zijn normaal. Maar ik gaf 2 maanden geleden nog borstvoeding, dus ik denk dat die al helemaal zijn uitgelubberd van binnen! Dus dan zal er wel nergens spanning op komen denk ik, toch?

Ben wel de hele dag blij; zo'n gevoel alsof ik morgen vakantie krijg ofzo. Heerlijk!

Ik heb ook de neiging nog een test te doen. Maar doe het lekker toch niet. Ik heb geen bloedverlies, dus het zal wel goed zitten denk ik dan maar.

Voyager; fijn dat je de tabel wil doen. Ik had de eerste keer trouwens ook Hellp-syndroom, maar gelukkig minder erg dan jij. Maar vind dat toch wel spannend. De kans is kleiner de tweede keer zeggen ze, maar ben toch niet helemaal gerust. Maar ja, dat risico moeten we dan maar nemen he?
Rits wat erg voor je, jou gebeurd waar iedereen hier bang voor is. Ben net als Lily Lamb ook geobsedeerd door bloed, maar gelukkig nog niks gezien!

Ik zal mijn gegevens nog even doorgeven:

Leeftijd: 29 jaar

1e kindje

Uitgerekend op 4 januari

1e echo 22 mei

Hoe gaat het verder met jullie, hier beginnen de kwalen (gelukkig) te komen, moest vanmorgen voor het eerst overgeven! ? Vreemd, maar ben er eigenlijk blij van, ik weet dat het niks wil zeggen, maar toch stelt het me gerust!

Ik zou blij zijn als we deze eerste weken door zijn!
Hoi, er is dus al een januari 2009 topic! Mag ik me bij jullie aansluiten? Heb wel al het idee dat jullie al kennen, klopt dat?

Mijn naam is dus Rozeline, ben 36, heb een dochter van 6,5 uit een vorige relatie en weet sinds zondag dat ik zwanger ben! Ben dus heel blij en ik heb zelf uitgerekend dat de bevallingsdatum rond 9 januari zal zijn.

Ik hoor graag!

Groet,

Rozeline
Xmix, het is aangepast! Ik snap wel wat je bedoelt met blij zijn dat je moet overgeven, ik ben ook elke keer weer opgelucht als ik met een vinger in mijn borst prik en het doet pijn!

Rozeline welkom, ik heb je gegevens in de tabel gezet.

Ik weet niet of jullie nu ook op F5 moeten drukken om te zien dat de tabel aangepast is...is dat zo??

Maarrrrrrr het is me in ieder geval gelukt!
Goedemorgen Dames,

Xmix, ik heb eigenlijk nog weinig last van kwaaltjes. En dat maakt me wel eens ongerust.

Hebben jullie ook last van krampjes/steekjes. Ik merk dat ze sinds gisteren ineens gestopt zijn en dat verontrust me...

Voor de rest zijn mijn borsten wel gevoelig, en prikken is ook niet lekker he voyager
Voor de tabel; 28 mei echo. Joepie! Duurt alleen nog best lang vind ik...

Vorige keer ben ik rond de 7e week ziek (de hele dag misselijk en vaak overgeven) geworden en gebleven tot week 17. Dus ik geniet nu nog maar even extra van eten! An de ene kant hoop ik vurig dat ik er deze keer geen last van krijg, maar inderdaad; het is wel fijn om te weten dat alles nog goed zit!

Aruba; ik heb ook soms last van steekjes. Is heel normaal hoor. Ook dat het soms weg is en straks weer opeens terug komt. Dus don't worry! (maar ja; ik worry soms ook hoor....).
Tja en dan nog he. Ook al hang je elke dag kotsend boven de wc, zegt nog niets. Eigenlijk zou je een luikje moeten hebben om alles af en toe te checken.

Ik ga morgen ook de vk eens bellen of ze de echo wil plannen. We hebben 22 mei alleen een intake en ze zou dan bellen voor een echo als ik dat wilde. Ik wil een datum om naar toe te leven!
Lijkt me ook fijner ja, om een datum te hebben! Bij onze vk doen ze het andersom; eerst een echo, dan een intake. Lijkt me ook logischer; als het toch mis is heb je voor niks een intake gehad.

Toen ik zo misselijk was zei iedereen als geruststelling dat ziek zijn een goed teken was. Nou geloof me; na een paar weken overgeven is dat toch geen geruststelling! Je wil gewoon lekker kunnen eten en normaal kunnen werken. Maar een luikje of een eigen echo-apparaat zou inderdaad fijn zijn!
Ja is eigenlijk ook wel logischer. Hier krijg je pas normaal gesproken een echo met 12 weken. Alleen als je het aangeeft eerder. Maar goed ik woon schijnbaar echt in een uithoek van het land van hier doen ze ook niet aan moeder voor moeder. Vind ik jammer!
Heb een tijdje niets laten horen maar heb sinds maandagavond wel bijgelezen. Ben erg geschrokken van het nieuws van Rits. Wat erg zeg! Ik probeer mezelf telkens wijs te maken dat als het nu mis gaat het niet zo erg is omdat het nog vroeg is maar ik weet dat ik toch erg overstuur zou raken. Je gaat toch aan de gedachte wennen, plannen maken etc... Hoop echt dat Rits dit jaar weer zwanger raakt en volgend jaar van een gezond kindje kan genieten.

Voyager, goed dat je het topic overgenomen hebt en alle nieuwe dames, leuk om jullie ervaringen te lezen.

Ik ben nu 5 weken zwanger en merk ook nog niet zoveel. Heb wel pijnlijke borsten en af en toe lichte krampjes en een steek hier en daar net zoals de meesten van jullie gelukkig! Vanaf week 6 kan de misselijkheid beginnen heb ik gelezen dus ik ben benieuwd volgende week..... Voor de tabel: dit wordt ons eerste kindje..

Ik heb het nieuws zojuist aan een zwangere vriendin verteld. Zij had al haar vermoedens en dat voelde ik wel aan, vandaar. Verder willen we het nog tegen niemand vertellen, maar wat zal dat moeilijk worden de komende dagen! Vlieg morgen naar Nederland en zal 4 dagen met familie en vrienden doorbrengen. Lekker eten en drinken.... zonder alcohol! Weet niet hoe ik dat ga verbergen maar ik zal m'n best doen. Aruba, hoop dat ze snel een echo voor je inplannen. Ik ga proberen om een vanmiddag een afspraak te maken met vlos maar heb al begrepen dat ik zeker tot week 12 moet wachten.
Sorry, had geprobeerd de tabeltoevoeging in rood neer te zetten maar dat is niet gelukt zie ik. Ons eerste kind dus.
Echt jij ook? 12 weken. Hoe is bij jou de procedure? Tja en ik kan helaas uit ervaring zeggen dat het bij 5 weken ook gewoon ongelooflijk kut is als het fout gaat. Op het moment van die positieve test heb je meteen een toekomstbeeld dan als dat ineens kapot gaat is het gewoon klote.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven