Jarig in december

01-11-2019 08:12 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen,

Hoe vieren jullie de verjaardag van de kids die jarig zijn in een feestmaand en/of tijdens schoolvakanties?

31 december wordt mijn kind 4, naast een traktaties op het kdv komt er ook een afscheid. Wanneer zou ik dit het beste kunnen inplannen? En heeft er iemand eventueel traktatie tips. Eerder in het thema van kerst oud en nieuw blijven of juist een traktatie die er totaal niet mee te maken heeft?

Ik zat te denken aan:

-De laatste week voor de kerstvakantie het afscheid en verjaardags traktatie, incl uitnodigingen uitdelen.

- twee weken voor of na? de vakantie het kinderfeestje.

- 31 Dec de verjaardag met familie vieren (overdag)

Ik zoek tips van mensen die met mij willen meedenken. Alvast bedankt (:

Ik reageer iets later!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor alle reacties! Excuses voor mijn late reactie. Een super druk weekend gehad.

Verjaardagen voor de 5e leeftijd zijn hier ook niet zo gebruikelijk. Maar dochtertje heeft aardig wat kindjes op het kdv met wie ze goed kan opschieten en ook echt mee samen speelt.

Vorig jaar wilde ze al heel graag een verjaardag met al haar beste vriendjes van het kdv (zo noemt ze hun) alleen vond ik dat nog iets te vroeg.

Dit jaar lijkt het mij leuk voor haar om 4 kindjes uit te nodigen zodat ze kunnen spelen in een indoor speeltuin en samen een taartje eten, max 2/3 uurtjes.

Bedankt voor de tips iedereen!
Ik heb er ook een van 31 december. Ze is al wat ouder, dus ik heb wel ervaring met het vieren ervan.

De verjaardag doen we als het in het weekend valt op de dag zelf. Er is hier iig niemand die 31 dec nog de hele dag zelf oliebollen staat te bakken. Anders gewoon de zaterdag erna. Zo zou het op een nietfeestdag ook zijn.

Trakteren, kinderfeestjes, allemaal na de kerstvakantie, in de 1e week. Nooit gezeur gehad dat ze er op moest wachten.

Verder hartstikke bijzonder toch, vuurwerk op jouw verjaardag 😁

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven