Joeppie! We zijn bijna compleet.....

25-07-2007 14:10 3183 berichten
Alle reacties Link kopieren
lekker weer he!

Weet iemand waar ik van die grote houten kralen kan kopen die kleutertjes kunnen rijgen???
MP?
idd even gekeken maar dat zin van die lullige kleine hoeveelheden.

Ben nu lekker sucadelapjes aan het stoven!!!!!
meld, niets aan de hand. :(
saaaaaaaaaaaaaaaaai
vinkook
nu eet ik de sucadelapjes (saaie info)
noppes nada niente hier
Ons topic is een beetje aan het uitsterven ben ik bang...
Ik kijk wel steeds om te kijken of Joeppie haar nog meldt, maar reageren blijft er dan bij sorry...

Ik heb ook weinig te melden. Het gaat alllemaal z'n gangetje. Rosa is echt een schatje en soms een klein ondeugend bengeltje. Op het moment is ze dol op bouwen met de blokjes, al is het natuurlijk het leukst als ik bouw en zij ze omgooit.

Het is nu 99% zeker dat S. een nieuwe baas/baan heeft. Na de kerst kan hij beginnen. Eindelijk...en hij verdient ook meer als nu...

Ik ben alvast begonen met de sintinkopen. We houden het klein, maar toch. De gedichten zijn het leukst, vind ik dan. Vooral de voorpret.

Verder heb ik geen nieuws. We gaan deze regenachtig zondag lekker lui op de bank hangen, met warme choclademelk en een film.

Liefs Manderley
Manderley, gefeliciteerd dat S. een nieuwe baan heeft. Stond zijn oude baan op de tocht? En kan hij in zijn nieuwe baan zich ook een 'papadag' veroorloven?

We doen nog niet zoveel aan Sint dit jaar. Ik denk volgend jaar wel, dan begrijpt Zoon het ook echt. Nu zijn wel wel even naar de intocht geweest, maar schoen zetten enzo doen we nog niet.

Hier ook lekker op de bank gehangen met chocomel. Ik word altijd een beetje down van dit weer
Hier erg druk...heb tegen de mensen gezegd, dat ik me weer wat beter voel en nu komen ze allemaal langs (en we zijn nog maar net begonnen) Vanmiddag hele woonkamer vol met buurtjes en mijn broer en schoonzus. Wel schandalig verwend door iedereen, ik verwacht niet dat ze ook dubbel aan cadeaus doen, maar dat gebeurd wel, wel erg lief, maar voel me soms best wel ongemakkelijk met die mega cadeaus.

Voor de rest gaat het erg lekker hier, kids doen het goed, dus helemaal tevreden hier.

Plaats geregeld nieuwe foto's op hun pagina, erg leuk, al zeg ik het zelf......

Lekker ego effe, maar ga nog even gezellig doen met mannetje.

Tot gauw.

Joan
Joan: een tweeling lijkt me sowieso erg druk. Op de foto's zag ik je staan met nog iemand om B. en N. weer aan te kleden. Ik vond 1 in het begin al veel werk. Erg leuk al die foto's. Ik vind het ook zo herkenbaar, ik maakte in het begin ook ontzettend veel foto's.

Eef: Man zin baas was de laatste tijd niet leuk meer. Er werd steeds meer beknibbeld en er moest steeds meer gebeuren in minder tijd zeg maar. De collega van man kon bij ergens anders een baan krijgen en man kan daar nu ook heen. Per 1 januari stappen ze samen op.

Ik was net aan het stofzuigen, even gestopt om te forummen. Loopt Rosa naar me toe, zoekt steun bij de stofzuiger, drukt daardoor op de aan/uitknop, en spurt vervolgens verschrikt naar mij toe. Was wel komisch om te zien.

Liefs Manderley
anoniem_42772 wijzigde dit bericht op 24-11-2008 12:42
Reden: typfoutje
% gewijzigd
JOan: Wat leuk om te horen dat het zo goed gaat en wat lekker dat de kids het zo goed doen. Denk je wel om jezelf als het gaat om kraamvisite?

Joep: Nog steeds niets?? Denk dat jij weer een meisje krijgt trouwens!! Ik had daar een reden voor, maar die ben ik dan weer vergeten...haha

Eef: Poe wat vroeg moet jij kolven zeg! En dan tot 22 uur werken? Of heb ik dat verkeerd bedacht??

Belle: Ik kan me die kralen nog heeel goed herinneren van mijn eigen kleuterschool- tijd, dan mocht je een ketting rijgen en dan mocht je die een bep periode echt houden...Heb je de speelgoedwinkels of Kruidvat ofzo al geprobeerd?? Vast wel...maargoed ik heb verder ook geen tips....

Manderley: Gefeliciteerd met de nieuwe baan van S.

Lekker dat ie nu ook wat meer gaat verdienen en sowieso wel lekker als je dan een nieuwe start kunt maken als je je oude baan zat bent!

Lab: Jullie zijn van het weekend over gegaan toch??

Lel: Waaaaaar ben je??? EN hoe is het thuis?? EN ben je je al aan het voorbereiden op NKOTB concert???

Hier gaat het de ochtenden weer redelijk en de avonden en middagen zijn nog steeds niet erg leuk.

NIjnvriend begint het natuurlijk ook wel een beeeetje zat te worden. HIj klaagt niet, maar wat wil je na 7 weken alles alleen te moeten hebben gedaan..

En dan ligt nu ook mama nog in zkh, galblaas wordt verwijderd en broer snapt gewoon echt niet dat ik me niet aantsel en gewoon niet alleen durf te rijden en dat ik 's avonds blij ben dat ik op bed lig en dus gaat hij vanavond niet, want hij is pas laat thuis (ik gok rond 17 uur ofzo, want hij zit in de bouw en is nornaal al rond 15 uur thuis ofzo) en waarschijnlijk omdat hij vindt dat hij al genoeg heeft gedaan door haar naar zkh te brengen gisteren. Dus kan Nijnvriend vanavond ook nog naar zkh tuffen...want ik vind het niet kunnen dat ze weer alleen is tijdens bezoek (gisteren was ze nl ook al alleen)..Arme NIjnvriend. maar hij doet het graag, met liefde...dus ik wil even zeggen dat hij wel echt de liefste is!! :-)

Tja en verder van het weekend voor het eerst weer eens even wat langer naar buiten geweest, even een uurtje de stad in geweest en dat ging best goed, maar was kapot na dat uurtje, maargoed het was wel even lekker. Even iets anders dan de 4 prachtige muren van mijn woonkamer.

Yara heeft za avond haar schoentje gezet en die vond het maar gek geloof ik. Papa en mama die gingen zingen en haar schoen die bij de voordeur werd neergezet...

Maar ze vond het cadeautje gistermorgen natuurlijk weer wel heel erg leuk.

(doen kleine cadeautjes hoor, want net wat Eef zegt ze heeft er toch nog weinig mee, maar wij vinden het wel leuk...haha)

Liefs
Nijn: wat fijn dat het weer ietsje beter met je gaat. Je bent er nog lang niet zo te lezen, maar stukje bij beetje. Wel balen dat je moeder nu in het ziekenhuis, en je er niet eens heen kunt. En dat je broer het niet begrijpt...tja dat is niet leuk, maar je moeder begrijpt het vast wel.

Belle: ik was vanochtend in de stad en ik zag bij de hema wel kralen van jip en janneke, die waren ook best groot, ik denk net geen cm, maar misschien is dat nog wel te klein?

Wat sint betreft we doen ook kleine kadootjes. Ze heeft er toch nog geen benul van en ze heeft al zoveel. Ze krijgt gewoon 1 kadootje, man en ik elk 1 plus een chocoladeletter. Volgend jaar maar eens kijken of ze dan de schoen op mag zetten.
hallo dames, lekker wat te lezen.

Hier nog steeds niets in de vorm van een baby.

Maar ben sinds vanochtend wel de slijmprop aan het verliezen geloof ik (sorry, ik vind dat echt zo ranzig om te zeggen)

Met meisje kwam die met het breken van de vliezen en was dat het begin van de bevalling.

Ik weet dus niet zo goed wat dit te betekenen heeft.

Ik weet dat het dan zeker binnen 1 a 2 weken gebeurd, maar ja dat is ook wel te verwachten

Nou ja, ervaringen zijn welkom.

Ik voel me wel maf, alsof ik heel veel cafeine gedronken heb, en heb de hele tijd een gevoel in mijn buik alsof ik honger heb.

Ik denk (hoop) dus dat het niet lang meer duurt.

Meisje is erg aan het hoesten, het gaat aan 1 stuk door, ook snachts, dus niet heel veel geslapen. Erg zielig want ze is er erg moe door en een beetje sipjes. de tissues zijn ook niet aan te slepen.

Wel lastig; als de baby nu komt; laat ik haar er dan snipverkouden bij, of niet. Ik denk dat ik het wel zou doen, het is al zon overgang. Als ze dan ook daadwerkelijk er buiten gehouden wordt...

Er dan maar op vertrouwen dat ze gup nog genoeg antistoffen van mij bij zich heeft.

Heeeeeerlijk weer gisteren. Ik wordt er juist blij van Eef. We zijn om een uur of 6 na de dienst er dan ook nog op uitgetrokken met de slee. Een klein rondje maar, want ik trek niet meer heel makkelijk en meisje was dus als niet zo lekker, maar dat moet je gewoon even meemaken.

Had vorig jaar al een slee gekocht, toen ik 2 keer de sneeuw miste omdat die maar een paar uur bleef liggen en ik niet meer naar de winkel kon. Daar was ik nu erg blij mee.

We zijn gisteren wel tegen de auto van de buren gegleden. Ze deden niet heel moeilijk, ze denken er nog even over. Misschien loopt het met een sisser af, anders zijn we de korting van het schadeloos rijden kwijt, dat zou balen zijn!

Manderley; gefeliciteerd met de neiuwe baan van S.

Nijn; naar dat je ma in het ziekenhuis ligt, en wat heb je inderdaad een schat van een man! Niet alleen tegen ons zeggen he? Hopelijk gaat het snel weer beter met je.

Joan; fijn dat het beter gaat!!! Kraambezoek vind ik altijd iets tweeslachtigs hebben. Aan de ene kant vind ik het heerlijk om weer volwassenen over de vloer te hebben, maar soms is het ook wel te veel.

Eef Meisje is al iets ouder. Voor haar heb ik een week voor de intocht het boekje Bobbi viert sinterklaas gekocht. Erg handig. We zijn naar de intocht geweest en naar een theatershow. Die laatste was eigenlijk voor wat oudere kindjes maar ze vind het altijd leuk als er andere kindjes ergens zijn en veel mensen om zich heen. Dus alles was prachtig.

Ik zeg wel steeds tegen haar; als we sinterklaas vieren dan kopen papa en mama kadootjes voor jou. Ik wil liever niet liegen over het wat en hoe van sinterklaas. Ze snapt nog niets van iets van echt of niet echt is, dus het uitleggen dat hij verkleed is enzo heeft nu nog geen zin. Komt volgend jaar wel weer. Bovendien; je kunt het ze nog zo uitleggen; als ze dan voor je neus staan zijn ze ineens wel echt.

Wij zijn ook altijd opgegroeid met de wetenschap dat het nep was, tot je ze dan echt zag...

Nou hopelijk heb ik morgen leuk nieuws

liefs Joep
Joep: spannend! Na het verliezen van de slijmprop heeft het bij mij nog wel een paar dagen geduurd. Maar wie weet gaat het nu allemaal snel en heb je vanvond of morgen je kleintje in je handen.

S. wil ook niet liegen over Sinterklaas en gewoon eerlijk vertellen hoe het zit. Ik vind het nog een beetje dubbel. Maar wie weet gebeurt beide, dat ook al zijn we eerlijk, dat ze toch gelooft als het zover is.
slijmprop verliezen betekende hier binnen een dag bevallen, bij beide kinders!

Sinterklaas doen we hier dus niet met kado's. Nog nooit over nagedacht over wel/niet eerlijk vertellen.... ga het er eens met Man over hebben.
Jeeeeetje JOep wie weet ga je vandaag wel werpen.....WOW

Ik ben wel verbaasd dat er dus ook mensen zijn die hun kids al vanaf dag 1 vertellen dat Sinterklaas niet bestaat....

Moet iedereen zelf weten hoor en no offense, maar ik vind dat juist zo leuk dat ze er nog heilig van ovretuigd zijn dat hij wel bestaat.

Heb er eigenlijk ook nooit over nagedacht om het meteen te zeggen..

Maar kan het zijn dat het toch iets met geloof te maken heeft?

Ben ik gewoon benieuwd naar....

Oh en trouwens ik vertel NIjnvriend IEDERE dag dat hij de beste man is en dat ik bof met hem, maar hij relativeert het heel erg. Joh jij zou het ook voor mij doen en ik doe het met liefde enz enz..en je doet het niet expres enz.

Dus dat is nog liever!!

Vanmorgen UOH gesproken. Was wel leuk. Ze was heel lief en zei wel 100 keer dat ik vooral alleen aan mezelf moest denken enz enz.
Dag dames van het goede leven!

Had lekker veel bij te lezen, zeg. Hoe is het met iedereen? Hier gaat alles goed, op het gebruikelijke hoesten en niezen na dan (dat krijg je met dit weer). Verder geen klagen, hoor. Dries moet vooral 's nachts hoesten, behalve als 'ie bij ons in bed ligt (hoe kan dat?! ). Dat is nou 2 nachten gebeurd, dus ik moet er wel op letten dat het niet weer wordt als een tijd geleden. Toen duurde het weer weken (maanden!) voordat hij weer normaal in z'n eigen bed sliep.

Ik was benieuwd of je al bevallen was, Joep, maar niet dus! Ik heb niet in de gaten gehad of ik de slijmprop was verloren met Dries, dus kan je niet helpen. Meestal duurt het dan niet zo gek lang meer, maar da's bekend. Zet 'em op, hoor!

Eef, nog bedankt voor het navragen over autisme! Het is wel een beetje een grap geworden (wat mijn moeder overigens totaal niet kan waarderen), als Dries raar doet gooien we het daar op. We gingen foto's maken bij de Hoogvliet (ja, alweer, gratis, he?) en die fotograaf tegen Dries:"Lachen!" en vervolgens gaat hii zo achterlijk zitten doen, net of 'ie de letter o heel overdreven zegt met zijn mond en gaat helemaal met z'n ogen draaien. Het ziet er werkelijk waar niet uit! Maar ja, S en ik lachen er om, want hij geeft op zijn manier gewoon een showtje weg. Bij vreemden maak ik er geen 'grappen' over, en ondertussen dank ik God op m'n blote knieen dat er niks aan de hand is, hoor. Maar goed, die fotosessie ging totaal niet, dus ben benieuwd 03/12, dan kan ik ze ophalen. De vorige keer ging het ook voor geen meter en daarvan prijkt nu een prachtige foto aan de muur.

Joan, echt heerlijk om te lezen dat het goed gaat en dat je zo geniet! Echt heel leuk! Ik vond de eerste keer met wagen naar buiten ook zo spannend! En trots ook dat ik was! Gelukkig gaat het met jou nu ook beter. Gewoon uitgebreid gaan gapen bij je bezoek en als ze dat niet snappen gewoon zeggen dat jij je iig even terugtrekt. Die boodschap komt wel aan, mag ik hopen.

Ja, en bedankt Belle, nu heb ik ongelovelijke trek in sucadelappen met rode kool, ofzo. Ja, of van die Indische, met sperzieboontjes... Ohhhhh, lekkerrrrrrrr!

Nijn, wat naar dat je moeder in het ziekenhuiz ligt! :( Ik zou me lekker niks aan trekken van je broer (heb ik ook zowat 4 jaar niet gedaan ), daaaahaaag, tot ziens er maar mee. Hoop zo dat je je snel beter voelt, he?! Leef met je meeeeeee!

Manderley, fijn om te lezen dat het goed gaat! Arme Rosa, is ze het stofzuigerincident al te boven? Dries had precies hetzelfde met mijn fohn Hoop dat S het naar z'n zin gaat krijgen bij zijn nieuwe baas, toch altijd spannend!

Labje, alles goed?

Wij doen een beetje aan Sinterklaas. Dries vindt het wel interessant! Laatst zat S naar de schotel te kijken en toen kwam die knakker van Hezbollah in beeld (tulband/baard). Dries ziet 'em en roept verrukt:"KLAASSSS!" Je kon ons wegdragen, echt zo grappig. Het is trouwens wonderbaarlijk hoeveel woorden hij nu kan zeggen en zinnetjes vormt. Hij kan bijna alle namen van de familie zeggen (van de 17, op 3 na dan) en zegt nu ook zijn eigen naam. Lopen we de trap op, moeten we stoppen, raakt 'ie mij aan:'Mama!', wijst 'ie naar zichzelf:"Diesss!" Ja, dat klopt, haha. Hij slist trouwens wel heel erg, mag hopen dat dat nog bij trekt!

Hou jullie taaitaai (woehaha!), meiden! xxx C.
Ik ben zelf ook opgegroeid met het geloof in Sinterklaas. Ik was ook niet kwaad of teleurgesteld toen ik het echte verhaal hoorde. Ik was alleen bang dat ik geen kado's meer zou krijgen

Ik zou zelf Rosa dus ook wel graag in het sprookje willen laten geloven. Man niet. Hij wil ons kind niet voorliegen. En ja bij hem heeft het ook deels wel met het geloof te maken. Zijn ouders doen ook niet aan sinterklaas en willen met het hele gedoe ook niets maken hebben. Mijn vader is juist de andere kant, in zijn dorp speelt hij vaak voor sinterklaas. Hij vroeg mij een maand geleden al wat Rosa van Sinterklaas moest hebben...
Heey,

Het heeft voor mij in zo verre met mijn geloof te maken, dat ik gewoon wil dat meisje geen twijfel heeft over wat ik zeg. Ik geloof wel in God, maar als ik tegen meis zeg dat Sinterklaas bestaat, en vervolgens komt ze erachter dat ik daarover gelogen heb, waarom zou ze me dan wel moeten geloven dat wat ik over God zeg waar is? ( al zullen die twee voor sommige hetzelfde zijn )

Verder doen we lekker aan Sinterklaas met bergen cadeau's

Maar dan; Omdat het Sinterklaas is mag je je schoen zetten en dan doet mama er vanavond iets in.

liefs Joep
Zoals jij het uitlegt Joep snap ik het heel goed!

Was gewoon benieuwd naar het waarom, omdat ik er gewoon heel erg van stond te kijken....

NIjnvriend gaat broer nog wel even bellen, want baalt dat hij weer de 'pineut' is. NIet dat hij niet naar mama wil, maar gewoon omdat hij het al druk zat heeft zonder deze 'verplichting'.

Had aangeboden mee te gaan, als Yara bij zijn ouders kan slapen...maar moeten we maar even kijken of hij dat wel of niet wil

Oh hij belt net broer kon ECHT niet en nu gaat NIjnvriend toch alleen...STiekem wel blij dat ik niet mee hoef hoor...lig 's avonds toch het liefst lekker op bed/op de bank...

LIefs!
Helloe,

Net een uurtje gaan sporten. Nog twee keer en dan is mijn abonnement afgelopen (Het wordt een beetje te duur) Met die twee keer er bij ben ik de afgelopen maanden 28 keer geweest. Geen wonder dat ik nu op min twee kilo zit

Joep, ik wilde jou nog even het volgende vertellen: jij en ik hebben een ongeveer eendere eerste bevalling gehad: kort, krachtig, snel, maar daardoor ook redelijk shockerend (omdat je in het begin denkt 'en dit moet nog 12 uur?!?!') Ik kon net na de bevalling van Zoon niet genieten. De bevalling van dochter was echt het tegenovergestelde. Omdat ik nu ongeveer wist wat ik kon verwachten (natuurlijk, ik weet het, iedere bevalling is weer anders, maar toch) en ik wist dat dat hele heftige niet noodzakelijkerwijs 12 uur hoeft te duren, kon ik er veel beter mee omgaan. Ik denk nog regelmatig met heel veel plezier (ja, echt waar!!) terug aan de bevalling van Dochter, ik heb echt genoten van de momenten vlak na haar geboorte en was dit keer helemaal niet in een "roes" zoals bij Zoon. Dus ik hoop heel erg dat jij het nu ook beter kan handelen, omdat je een beetje weet wat je kan verwachten...
Joeppie????

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven