Joeppie! We zijn bijna compleet.....

25-07-2007 14:10 3183 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Nou wat ik al verwachtte, komt gister de dokter langs, heb ik niks geen last meer. Dat heb ik heel vaak, zodra ik de dokter bel is mijn kwaal over. Terwijl ik maandag en dinsdag toch echt een harde rode plek op mijn borst had, koorts had etc. Nou ja ik ben allang blij dat ik me weer beter voel.

Meisje was gister de hele middag huilerig. Het is een paar uur lang niks anders geweest dan afwisselend voeden, huilen, verschonen. Ik was kapot toen S. gisteravond thuis kwam.

Ook vannacht wilde ze 3 uur lang om het uur drinken tussendoor verschoond worden. Het is nu mooi weer en ik wil zo een lange wandeling gaan maken.

Worden jullie mijn ego verhalen al zat? Op dit moment zijn jullie zo'n beetje mijn enige uitlaatklep, dus...en anders lezen jullie er maar over heen. Het scheelt voor mij dat ik het even kwijt ben.

Ik hoop straks even tijd te hebben om op jullie te reageren, ga nu eerst meisje verschonen en voeden en dan op weg.

liefs Manderley
Hoi hoi,

manderley: vervelend he zo'n dag..... Toevallig had ikhet vandaag op het werk nog over de eerste weken met je nieuwe baby. Het is gewoon geen rozegeur en maneschijn. Het is gewoon zwaar. Het wordt echt makkelijker en leuker. Ik geloofde het trouwens ook niet toen anderen het zeiden maar het is ECHT zo.

Lucht hier lekker je hart, daar zijn we voor!

Mil: handig dat je nu een huurhuis hebt. Geen gezeur met overbruggen en zo..

Hoeveel mensen verwacht je het weekend? Ben benieuwd hoe het allemaal gaat. Wel foto's maken he!

Joep: Goed dat je het gemeld hebt op het CB. Hier ook zo'n knuffelbeest (ahum) Ik moet zeggen dat het nu wel iets beter gaat, heel soms doet ze net of ze in me wil kruipen. En daar geniet ik dan ook erg van. maar ik herken het druk en bewegelijke erg.

Nijn: al over de keuken schrik heen ;)?

Lab: ik ben toch erg onthutst over je kapsel. Nu moet ik een heel nieuwe kapsel bij bedenken. Voor mij is het fenomeen lab synoniem aan heeeeeeel lang haar en een mooie hoed (zie yahoo foto). hahaha

Joan: hoe is ie nou?

Eef zeef: dat kereltje is ook overal snel mee! Meestal gaathet verhaal dat dames sneller zijn dan heren. ik denk dat R. een metro-man is!

Hier alles goed. Ben vandaag naar het CB geweest. Frouk heeft ws het Rota virus en daarom diaree. Nu al een week. de Cb arts meldde dat het wel 3 weken kon duren.... En wat denk je, vanavond had ze eindelijk een beetje normalere poep!

Verder gemeld dat mevrouw weinig groente eet. Maar dat was geen probleem, veel baby's zijn niet gek op groente en zijn 's avonds te moe om eens even lekker te gaan eten. het gaat volgens haar vanzelf over. We wachten af.....

Oh ja, we moesten nu toch echt wel de avondfles gaan afbouwen!!! Nou ja, dat vind ik erg raar. Die fles is voor Frouk heel belangrijk om lekker rustig in te kunnen slapen. ik zou eerder de middagfles weglaten dan de avondfles.

Hoe denken jullie daarover?

We hebben vandaag de nieuwe sterntaler slaapzak binnen gekregen. Hij is echt supermooi en volgens mij vindt frouk het ook lekker want ze slappt nu al heeeeeeeeeel lang zonder te mopperen.

Ik wil er zelf ook wel 1 maar dan ipv 90cm graag 170cm. hahahahahaha

Op mijn werk gaat het erg goed. Binnenkort gaan we lekker uiteten met de artsen. En eind november ga ik voor 2 dagen naar het krasnapolsky hotel ivm een congres. Dan gaan we stiekem onze mannen naar binnen smokkelen zodat we een lekker nachtje romantisch (gratis) in het hotel slapen!

Ik ga even tv kijken. De babyfluisteraar komt zo, is toch wel erg interessant.

Daaaaag

Belluh
Ola!

Joan, vandaag was het toch dé dag van de follikelmeting? Laat je alsjeblieft even weten hoe het met je gaat, hoe het qua hormonen gaat en dergelijke? Vergeef ons alsjeblieft als we stomme en domme vragen stellen, maar jij bent nu eenmaal de modernste van ons allen, met al die technische hoogstandjes....

Fiepchen heeft vandaag haar eerste prikjes gehad. Helaas geen rustig verstandig gedrag van de dame, maar een ordinaire schreeuw- en gilpartij.... de dramaqueen. D'r gewicht zit nog steeds te laag, in verhouding met haar lengte en hoofdomtrek. Ach, ze komt in ieder geval genoeg aan, al zou ik ook wel zo'n knapperd als Kasper willen!

Manderley, gewoon lekker je hart hier luchten hoor! Vergeleken bij die eerste weken valt een bevalling nog best wel mee hè?

Hoe gaat het met Rosa en de bv?

Eef en Nijn; we zullen trachten er zaterdag ook rond tweeën te zijn. Als je iemand verdwaasd rond ziet wandelen, die iedereen aanschiet met de woorden: 'Is u soms Millie' , dan zal ik het wel zijn.

Joeppie, morgen is het zover; het éénjarig bestaan van Meis! Spannend......

Belle; pruikjes? Kan je zo nu en dan wisselen van haardracht! Ik bedenk net dat ik ergens nog de Cosmo-haarstyle CD-rom heb, zal ik eens een interessant kapsel en dito haarkleur voor je uitzoeken?

Ik heb geen flauw benul van avond- en middagflessen, maar als Frouk zo lekker slaapt op de avondfles..... prima toch?

En qua groente, misschien lust de dame wel wat geprakte avocado op haar middagboterhammetje? (goh, wat heb ik het dan nog makkelijk..... melk, melk en melk. Zolang ik maar geen uien of te pittig eet. IN het eerste geval lust Fiep het niet, in het tweede geval duren de nachten opeens héél lang).

Nijn keukenschrik? Hoezo?

Liefs, Lab
Hoi,

Manderley: een (dreigende) borstontsteking duurt meestal maar 1 of twee dagen, dus het kan wel kloppen dat je klacht over was toen de dokter kwam. Ik heb het altijd ' weggewerkt' door de plek weg te masseren onder de douche, door te laten drinken (bij mij was de ' rugby-houding' heel effectief) en paracetamol nemen. Maar wel irritant he, als je klacht over is als je naar de dokter gaat... heb ik ook altijd.

Lab, ik zal er dan zaterdag ook rond twee-en zijn. Ik kom alleen of met Zoon. Man wil niet mee (noujaaaaa!). Ik kom wel ook een beetje speciaal voor jou, want Fien en Kasper heb ik al vaker gezien (en hoop ik de komende tijd ook nog vaak te zien, voordat ze naar het hoge noorden vertrekken, waar ik best een beetje van baal) en ik ben bang dat ik in de drukte Fien of haar zoon en man niet echt te ' spreken' krijg...

Belle, wat bedoelt 'men' met een avondfles? hier krijgt meneertje om een uur of 8, half negen nog een fles... is dat een avondfles? Ik voel er ook niet veel voor om die te laten vervallen, want hij slaapt er idd lekker op...

Over de eerste weken. Ik heb het niet moeilijk gehad met zoon, maar achteraf vond ik het wel de minst leuke weken met zoon... ik kon zelf nog niet echt uit de voeten (conditie nul, zere muts, altijd maar moe moe moe), vloog tegen de muren op, want al dat kraambezoek niet echt leuk... nou was het ook wel hartje winter, dus ik was al een beetje blue... en al die hormonen... brrrr... als ik nu op die tijd terugkijk, was het inderdaad niet iets waar ik heel blij van werd nee (heb dat op dat moment niet zo ervaren).

Op dit moment (zoon 8 maanden, mijn conditie weer beter, weer lekker aan het werk) voel ik me echt Uberheppie... verhouding werk-kind is precies goed, alles loopt op rolletjes (nouja, dat huis dat nog niet verkocht is is een klein minpuntje) en ik ben eindelijk weer in balans... (en ik wil weer zwanger worden... waarom eigenlijk? Dan beginnen we weer van voren af aan... wat BEZIELT me?)

Grtz E
haai

Eeef; nu dus echt aan de klus, tsja ik had niet echt verwacht dat dat freewheelen lang zou duren

Manderley; ik sluit me aan bij eef, het begin is echt lastig, maar het wordt beter!!!!! Geloofde ik toen ook niet, en tsja je moet er echt doorheen, maar er gloort hoop achter de horizon (of zo)

Labje; fieb een echte drama queen dus, haa! Laatste keer zat ik te huilen vooraf, cb arts bezorgt geeft madam geen krimp! Tssszit ik me daar zorgen te maken. domme muts.

Belle ahhhh froukje aan de race, wat sneu, deed het haar ook pijn, dat is helemaal zo erg. nou gelukkig alweer goede tekenen.

PPPPffff ben helemaal sentimenteel vanavond en manlief snapt er niets van, heb de kamer versierd en kroontje van papier gemaakt...

Ik moet de hele tijd terug denken aan vorig jaar, oen ik bij mijn schoonma was en bijna naar huis ging enz..

Na ja, ik ga maar slapen dan is het snel voorbij

liefs Joep
HOi Meiden,

ben ik weer tijdens de nachtelijke kolfsessie. Het is maar goed dat ik kolf, dan kom ik tenminste nog aan jullie toe. R. drinkt overdag oms uit de tepelhoed, maar voornamnelijk afgekolvde melk uit de fles.

Jullie bedankt voor de opbeurende woorden. Wat de bevalling betreft, ik weet nog dat ik tijdens de persweeen dacht: is dit nu alles? Die rugweeen vond ik echt het ergst. Maar waarschijnlijk zat ik tijdens het persen zo vol adrenaline dat ik geen pijn meer voelde. ;)

Lab: Ik ben ook wel erg benieuwd nar je kapsel, staan er al foto's op yahoo? En ik vind het ook jammer dat ik morgen niet naar Kaspers feest kan, ben ook wel benieuwd naar jou en Fiep.

Joeppie: Gefeliciteerd met je meisje! HOERA 1 Jaar!!!!!!

Belle: wat betreft welke fles je weg moet laten: ik heb er geen verstand van, maar volg je gevoel. Dat is volgens mij nog altijd het beste advies.

Eef/: klussen voor de tweede. Spannend hoor zeker als je echt HET besluit neemt. Nu komt alle hoop weer om de hoek kijken.

Millie: hoe gaat het met je envelopje? Is hij al helemaal klaar voor morgen?

Nijn: heb ik wat gemist of....Keukenschrik?????

Even van borst wisselen

Joan: hoe gaat het nu?

Liefs Manderley
HIEPHIEP HOERA, A. 1 JAAR! IN DE GLORIA, IN DE GLORIA.. enz enz enz

Gefeliciteers Joep en joepman met jullie krullebol!
typen is moeilijk.....
Hoera! Meisje is 1 jaar vandaag!

Ik had al heel blij een mooi plaatje van een taart gezocht,maar nu weet ik niet hoe ik die hier moet plakken...... (en de emoticons ben ik ook nog steeds kwijt)

Joeppie en Joeppieman, van harte gefeliciteerd met jullie grote meid. Enne, dat emotionele hoort er volgens mij bij. Toen dochter van vriendin B. één werd, is zij alleen maar bezig geweest om de hele bevalling opnieuw te beleven en weer te verwerken.

Manderley, ik vond de persweeën ook vreselijk meevallen. Kwam ook bij dat ik heel blij was iets nuttigs te kunnen doen en dat ik heeeeeel nieuwsgierig was naar Fiepchen. Heb je lang geperst?

Eef, Quizz komt wel mee. In de eerste plaats is hij onze chauffeur, ten tweede is hij ook heel nieuwsgierig naar Kasper en jullie, ten derde zijn we nooit ver van elkaar vandaan (is minder klef dan het nu lijkt, we zitten dus echt zelden samen op de bank ofzo).

Fiep lijkt goed door haar prikjes heen te komen, al mochten we haar niet inbakeren (wegens kans op koorts).....dus de nacht was ietwat onrustig. Gisteravond lag mevrouw ubercute te zijn in een rose pyama, met rose poezenslofjes aan haar minivoeten, omgeven door rose knuffels in de box. Je zou er bijna onpasselijk van worden.

Is het nu echt zo dat je bij een zoon veel meer normale kleuren cadeau krijgt, of is alles dan opeens lichtblauw?

Ik ben gisteren ongesteld geworden...... bah! Het wil niet echt van harte doorzetten, maar toch.....

Ik ga nog een kopje koffie drinken en dan eens richting douche wandelen.

Liefs, Lab
Ha! Gelukt!
Joepmeisje: nogmaals gefeliciteerd met je verjaardag! Ik hoop dat je veel visite krijgt en leuke kadootjes. En natuurlijk maakt mama straks een mooie foto van jou met taart en 1 kaarsje. Leuk voor later als je groot bent.

Lab: balen en wat snel dat je weer ongesteld bent.

Heb ik jullie he verhaal van het clownspak al verteld? Volgens mij nog niet he?

Om te beginnen ik weet dat je in principe blij hoort te zijn met alles wat je krijgt, en ik ben er nu ook best blij mee, maar niet zoals de gever het had bedoeld ;)

De donderdag na de bevalling kwamen 2 buren (een echtpaar) bij ons binnen lopen. Ze waren nog nooit eerder bij ons geweest, maar ach er was wat te vieren dus vandaar. ( wij zaten niet echt op bezoek te wachten, laat staan op hun bezoek, mijn pa was er net even) Ze komen met een tas met kleertjes. 1 truitje en heel somber donkerblauw pakje en een clownspak. Ik zal een foto op yahoo zetten. Het clownspak was namelijk niet zo bedoeld, zij vinden het echt leuk, en ik kan het truitje ook los dragen. Ik heb ze heel netjes bedankt, maar dacht meteen, dit trek je een chimpansee in het circus nog niet aan. ;)

Nu hebben we veel lol om het clownspak zoals ik het heb genoemd. En zeggen we als meisje veel huilt of dwars is, pas op hoor, anders krijg je het clownspak aan.

ga nu de foto op yahoo zetten....
Dat..... is...... een...... héél.......ernstig...... clownspak........

You just made my day!

Liefs, Lab
hahahahaha errug moooooooooi!

Wat zijn de verzendkosten??? hahahahahaha
lab wat is jouw msn adres? Ik heb jou er niet bij staan... dat is pas ernstig!
even een testje..
jaaaaaaaaaaaaa hij doet het!!!

Ik heb een site gevonden met een heleboel leuke smily plaatjes.

http://www.hondenhokforum.com/smilies/
JAAAAA MEISJE IS EEN JAAR!

HOERA HOERA HOERA HOERA HOERA HOERA!!

JIPPIIEEEEEEEEEEEE!

GEFELISIEDINGES!
Oh Lab, bij jongens krijg je veel gewone kleurtjes... blauw, groen. We hebben 1 pastel-kleurig pakje gehad (heeft hij 1x aan gehad omdat we toen naar de gevers toe gingen) en 1 lichtbabyblauw kruippakje, dat heb ik aan Millie gedoneerd

En nu mag ik lekker zelf kopen... lekker stoere streeptjes enzo :-)
ik liet de foto zonder verhaal aan Man zien... zijn eerste reactie was 'da's een soort clownspak'

*big smile*
hellu ladies.

allereerst gefeliciteerd voor Meisje! 1 jaar alweer. Wat is die tijd hard gegaan!!!

Ik zit nu te kolven, want meneertje heeft even besloten om van 2200 uur tot 0200 te slapen. Heerlijk! Wat wel jammer is, is dat hij gisteren de hele dag wakker is geweest, overdag nog lief, maar 's avonds... kleine draak! Wilde niet slapen. Steeds mekkeren om eten, om t half uur. zucht. Maargoed, nu hebben we wel even lekker kunnen slapen dus. Mijn tietjes liepen wel bijna over, na al die korte sessies van ca. 2 uur is 5 wel erg lang opeens.

Daarom even kolven, zodat ik morgen overdag niet opeens tekort ga komen. Bovendien is het wel; handig om een flesje reserve te hebben, voor t kraamfeest (als voeden te druk is).

Ik vind het enorm leuk dat jullie komen eef en labje en quizzie. kunnen we de twee keintjes in de box leggen samen :-) hihi

Nijn, veel plezier met keukenshoppen!

Manderley: wat een vreselijk pakje. echt nie te geloven. stomme buren! Maar dat hadden we al besloten he? dat ze stom zijn... verder erg leuke foto's. Wat heerlijik om weer naar buiten te kunnen he? Die eerste keer naar buiten vond ik heerlijk. Ookal begon het op de hoek (na 200 meter) opeens te gieten, en moesten we alweer naar huis, hihi

Nou, milli wordt moe, gaat even met andere hand kolven. Links typen kan ik niet snel dus ik stop. Tot later!

Kus Millie

PS: Labje... ik heb hier nog steeds een cadeauje voor Pief-meis... nu hoef ik t niet meer op te sturen. en neem vooral je stoel mee. we hebben hier geen drempels, en een lift!!! Bovendien kom ik stoelen tekort hihi
IK KRIJG WEER EEN NEEFJE/NICHTJE!!!!

nu weer snel verder met slopen!!!

Belle
Boodschappen zijn binnen, eerste wasjes gedraaid ... ik vertrek zo richting Utrecht. Neem zoon niet mee. Hij wordt niet echt heel gelukkig van drukte, met als gevolg dat ik dan de hele tijd met een ongelukkig kind zit dat aan mij vastgeklamt zit, alleen maar heeeel wantrouwig naar iedereen kijkt, waarvoor ik me dan weer de hele tijd verontschuldig (zo doettie normaal nooit hoor), en hij moet er ook nog 2 uur voor in de auto zitten... wil ik hem eigenlijk niet aan doen... dus Man en Zoon gaan lekker saampjes thuis blijven vandaag

grtz E
Hey, Belle, cool! (krijg je nu zelf ook weer kriebels??)
Belle, die smileysite van jou is helemaal leuk!

Kijk deze is voor de buren van Manderley:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven