Jompels en Foppies - op naar een vol schema!

21-09-2009 22:11 2920 berichten
Alle reacties Link kopieren
hier verder, zonder hubs, beebs, klusserij of wat dan ook!

Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto

Ik30Dec.0813/09/09Z

Duvel26Nov.0814/09/09D

Maya23Sept.0816/09/09J: 3/11 cb (inenting?)party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08

17/09/09Mhusk en momo strijken de eer op.

Charlotte24Nov.08

3/10/09Shusk, party, yaya, GW, beck en duuv goed voorspeld!

Murron31Aug.08

4/10/09Nmomo, rain en marriss zitten er naast...

Justdeb25Okt.0814/10/09Thusk, party, beck, momo, speec en marriss goed!Husky28Dec.0814/11/0929/10 VK 8:j - 1:m

Fanatic28Nov.0816/11/0930/10 VK8:j - 1:m

party29Jul.0724/11/0927/10 VK liggingsechogeslacht al bekend!

Riz26Okt.0815/12/0929/10 VK, 16/11 flow/groeiecho

zusje voor lois!

Thee26Sep.0812/01/1029/10 vkmakkelijk gokken

Yaya28Dec.0802/02/10 30/10 VK, 5/11 pretecho

well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!

GW32Jan.0916/02/1026/10 gynchar, hus en speec winnen de pot!

Becky30Dec.0828/04/1026/10 VK, 12/11 cyste, 11/12 20wk echo

2:j - 7:m

Annika30Jan.09

15/06/10 4/11 VK

Momo32Sept.08

22/10: vage streep! 26/10 pday, 10/11 gyn.

Rainbow31Nov.0826 okt ca wk 46 gyn, bloeduitslag, HSG, wk 47 ei-echo

Erine25Dec.0828 okt

Mariss27Nov.08

24/11 gyn

Kath32Jan.093 nov

Specu30Nov.084 nov wacht op oproep ZH Mulan33Nov.08

Poll31Nov.08

Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.

Stukje geschiedenis:

Deel 1

Deel 2

Deel 3

Deel 4
viel wel tegen beck, had die van charlotte en murron nog helemaal niet verwerkt...
quote:Becky26 schreef op 14 oktober 2009 @ 10:21:

[...]

Je mag ze zo hebben, gooi ze als ik tijd heb vandaag of anders morgen op de bus.meenemen op meeting?
Smsboom op hyves!! Allemaal even tjekken of het klopt ajb. Want ik kreeg een beetje last van ditte:
Bedankt Beck!

Geef je wel even aan hoeveel je van me krijgt? Mijn adres staat op Hyves en ik heb je bankrekeningnummer nog!
*SJIPS* moet nog geld overmaken naar Beck, sorry!!! Doe ik zsm!!
JustDeb, van harte!!! Een meisje, supercool!

Gaat t snel hier he?

zal de smsboom ff checken, maar ik vrees echt dat ik daar een storende factor in ga zijn....maar doe mn best!
Ik heb een oplossing bedacht voor storende factoren Riz

MOOM! HIERKOMEN!

Ik probeer even een vakantie erdoor te drukken, maar niet al te prijzig. Nu heb ik tickets naar IJsland gevonden, 300 p.p. (retour) Van donderdag tot donderdag. Mijn idee is dus om losse tickets te boeken, daar een auto te huren en vervolgens zelf op pad te gaan. Is dat wat of raad je aan een 'georganiseerde' reis te boeken? En is het reeel om geen accomodaties te boeken, maar om aan het eind van de dag op zoek te gaan naar een slaapplek? Dan heb je natuurlijk wel alle vrijheid, hoef je niet op een bepaalde dag op een bepaalde plek te zijn, en dat lijkt me wel wat...
You rang, m'lady?

wanneer wil je weg? als je nu gaat, dan zal het wel meevallen, isj laagseizoen.
Dacht aan februari... evt. maart. Dit jaar geen vakantie dagen meer.

deb: gefeliciteerd met jullie dochter!

marriss: ik zag net je achternaam, en volgens mij ken ik je broertje van een paar jaar terug.. haha..
Vertel Duuv!! Je maakt me wel nieuwsgierig... (mag ook op hyves als het te persoonlijk wordt..)
hij heeft volgens mij iets van 10 jaar terug iets met een vriendin van mij gehad.. hij zal mij alleen vast niet meer van naam kennen..haha
en de naam staat op deb's hyve!
marriss, feb/maart is ook nog laagseizoen. zou dus geen probleem moeten zijn! als je meer wilt weten, moet je even hyven, ben beetje druk, anders zie ik het mss over het hoofd.
Hoe heet jouw vriendin dan Duuv? Ken de meeste exen van mn broer wel

Ik kan niet hyven op mn werk moom! :( Maar als je druk bent, kan het een andere keer ook hoor, ga heus niet vandaag iets boeken ofzo

Heb de naam op onze hyves gezet!
hahaha, ik spreek mezelf lekker tegen. Ik kan niet hyven, maar ik heb wel de naam op hyves gezet

Ik kan officieel niet hyven op mn werk, maar als ik van het netwerk afga, en via een ander systeem op internet ga, dan kan ik wel hyven. Maar als ik op dat moment telefoon ofzo krijg, kan ik dus niet in het systeem/mail etc. om er iets bij te pakken. Dus ik kan niet te vaak en te lang op hyves...
OMG, internet is op mijn werk echt tergend traag gewoon...

Iedereen wil lekker ff internettten maar het gaat niet echt fantastisch boehoehoehoe.
sms van deb: ze is om 6:45 bevallen, en ligt nu nog in het ZH. maar alles gaat goed!
(heb maar niet geantwoord dat wij, internetjunks, dat natuurlijk allllaaaaaang wisten).
Internet junks?? Wie? Wij?
haha wij zijn echt heel erg eigenlijk.
Oooh dan had Marriss het goed dat ze woensdag zou gaan bevallen! Dat was het eerste waar ik aan dacht toen ik vanochtend de sms van Momo kreeg! (Marriss wanneer ga ik...?)

Deb, van harte gefeliciteerd met jullie dochter!!!

Oh en ik las over testen op de meeting, ik heb ook nog zo'n 4 dagen van tevoren test liggen, meenemen?

Hoop wel dat ik dan weer wat meer fut heb trouwens, zo zeg, had ik de laatste ween zo m'n best gedaan te blijven zwemmen, fitnessen, dansen, dat soort dingen om m'n conditie een beetje op peil te houden, maar volgens mij is die nu in 1 keer weg....
Whahahah!!!

Fijn dat alles goed gaat!
ik las het woord ween bij Hus, maar ze bedoelde weken denk ik *schrok al*

Das ook nog wel een leuke voor de zwarte lotto: wanneer! Het is alvast 1-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0 (die 1 is voor mij, die 0 zijn respectievelijk voor de rest )

Ander vriendinnetje van me is vandaag ook bevallen van een meisje.
zo, ik werk eens een dagje hard door..... bevalt er meteen weer een...

Ben erg benieuwd naar de naam, maar hier ook geen hyves.....

Goed, ga weer snel verder en daarna hopelijk nog even snel tijd om iets te eten ('t is wel erg, ik ga eerder hier even checken dan wat te eten...)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven