Jong en rammelend

03-05-2010 11:59 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allen,

ik ben benieuwd: hoeveel best jonge mensen zijn hier met rammelende eierstokken? Ik ben zelf 20 en ik rammel aardig. Het overstemt nog niet al het andere, maar het is toch duidelijk aanwezig.

Wie nog meer?

Groetjes,

Kip.
Ze verkopen bij het kruidvat goeie oordopjes!
quote:misschicken schreef op 03 mei 2010 @ 12:01:

Ze verkopen bij het kruidvat goeie oordopjes!
Wie de schoen past, trekke hem aan Kip....what's in a name
Ik ben halverwege twintig en rammel ook behoorlijk, maar zit echt in een onmogelijk positie voor kind en wil ook nog teveel dingen doen waarvoor een kind niet handig is. Maar het rammelt wel!
.
Ik ben 26 en zwanger, ik vind het een prima leeftijd. Ben al een tijdje aan het werk, en heb al 8 jaar een relatie. Ik denk dat ik rond mn 23ste voor het eerst het gevoel kreeg, van Ja leuk een kindje.
Ben 23 en wil echt al wel 3 jaar een kindje..

Maar zal toch nog wel een aantal jaren moeten wachten. Ik werk nog maar net en wil toch wel eerst een beetje zekerheid hebben, er vallen nu nog steeds veel ontslagen op mijn werk.

Maar ik hoop over een jaar of 2 het toch echt wel te gaan proberen!
Ik heb echt nog nooit rammelende eierstokken gehad. Een rammelende maag, dat zeker wel, maar eierstokken? Niet bepaald nee.
MILF in the making ;-)
ik ben net 22 en ik heb het ook wel...al een tijdje eigenlijk, maar ook niet in een positie om kinderen te krijgen...wel een leuke vriend die het ook wel wil...maar geen huis...dus daar ben ik hard mee bezig...jong moeder worden lijkt me heel leuk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven