Jongensnamen topic
woensdag 14 januari 2015 om 23:23
Dankjewel sejo en mendy!
Lennon en reeve zijn tot nu mijn favos
Keegan is altijd vanaf dat ik een tienermeisje "de naam" voor mij , maar is de laatste tijd minder geworden, maar nog steeds leuk haha.
Met Ian heb ik het zelfde als jou mendy
Ik vond Senn ook leuk maar vriend vind het te soft , Reeve vond hij dan weer wel leuk. Gelukkig hebben we nog 35 weken om eruit te komen en inspiratie hier en daar op te doen.
Als jullie nog namen weten in deze richtingen zijn die welkom
Lennon en reeve zijn tot nu mijn favos
Keegan is altijd vanaf dat ik een tienermeisje "de naam" voor mij , maar is de laatste tijd minder geworden, maar nog steeds leuk haha.
Met Ian heb ik het zelfde als jou mendy
Ik vond Senn ook leuk maar vriend vind het te soft , Reeve vond hij dan weer wel leuk. Gelukkig hebben we nog 35 weken om eruit te komen en inspiratie hier en daar op te doen.
Als jullie nog namen weten in deze richtingen zijn die welkom
donderdag 15 januari 2015 om 17:34
hallo allemaal,
willen jullie helpen met een naam die past bij Mark en Mette?
Nu 22 weken zwanger van een jongen en het wordt tijd dat we aan namen gaan denken.
We houden van "hollandse namen",, twee andere beginnen met een M. Dit is zeker geen must. Eigenlijk liever niet. We vonden de namen gewoon mooi en hebben niet bewust voor dezelfde beginletter gekozen.
willen jullie helpen met een naam die past bij Mark en Mette?
Nu 22 weken zwanger van een jongen en het wordt tijd dat we aan namen gaan denken.
We houden van "hollandse namen",, twee andere beginnen met een M. Dit is zeker geen must. Eigenlijk liever niet. We vonden de namen gewoon mooi en hebben niet bewust voor dezelfde beginletter gekozen.
donderdag 15 januari 2015 om 18:28
donderdag 15 januari 2015 om 20:15
Evergreen: Ik heb maar 1 Ludo ontmoet in mijn leven dus dat geeft dan ook meteen de associatie met die naam; iemand met erge acné. Dat slaat natuurlijk nergens op maar zo werkt mijn brein. Daarna volgt idd de associatie met gtst en een 'man van middelbare leeftijd-gevoel'.
Plukkie:
Bram
Luuk
Daan
Chris
Cas
Pim
Thomas
Frank
Floris
Sam
Doris
Nick
Olaf
Rens
Tijn
Paul
Koen
Joep
Gijs
Noud
Reinder
Jonas
Joris
Plukkie:
Bram
Luuk
Daan
Chris
Cas
Pim
Thomas
Frank
Floris
Sam
Doris
Nick
Olaf
Rens
Tijn
Paul
Koen
Joep
Gijs
Noud
Reinder
Jonas
Joris
donderdag 15 januari 2015 om 23:32
@Cejo, Luco klinkt ook wel leuk! Ik hou van wat klassiekere jongensnamen, Hugo, Maxim, Lucas etc. Luco is wel een leuke variant. Nooit eerder gehoord ook.
@mendy, heb ik ook last van hoor! Dat heb ik bijv met de naam Yannick. Die naam hoor ik af en toe nog wel, maar staat voor mij gelijk aan een asociaal buurjochie van vroeger. Kom niet meer van die associatie af.
Ben overigens niet zwanger hoor.
@mendy, heb ik ook last van hoor! Dat heb ik bijv met de naam Yannick. Die naam hoor ik af en toe nog wel, maar staat voor mij gelijk aan een asociaal buurjochie van vroeger. Kom niet meer van die associatie af.
Ben overigens niet zwanger hoor.
Don't take it so seriously. Only time is ours, the rest we'll just wait and see.
vrijdag 16 januari 2015 om 19:42
quote:evergreen1900 schreef op 15 januari 2015 @ 23:32:
@Cejo, Luco klinkt ook wel leuk! Ik hou van wat klassiekere jongensnamen, Hugo, Maxim, Lucas etc. Luco is wel een leuke variant. Nooit eerder gehoord ook.
Ben overigens niet zwanger hoor. Misschien vind je Lucan ook nog leuk?
Ben overigens niet zwanger hoor. Misschien vind je Lucan ook nog leuk?
Ik spreek toch geen Chinees?!
vrijdag 16 januari 2015 om 21:03
Hallo ik ben pas 7 weken zwanger van m'n tweede kindje , maar toch al een beetje aan namen te denken.
Nu hoorde ik gister 2 namen die ik wel heel leuk vind maar waarvan ik twijfel of ze niet te apart zijn .
Nl de namen Dane en rowin...
Ik had meteen zoiets van wow die ga ik gauw noteren
Verder vind ik Liam ook erg leuk maar dan wel als lie em uitgesproken
Weten jullie hoe je dat schrijft?
Gewoon Liam of lyem ( of wordt het zo geassocieerd met de ziekte van Lyme?)
Nu hoorde ik gister 2 namen die ik wel heel leuk vind maar waarvan ik twijfel of ze niet te apart zijn .
Nl de namen Dane en rowin...
Ik had meteen zoiets van wow die ga ik gauw noteren
Verder vind ik Liam ook erg leuk maar dan wel als lie em uitgesproken
Weten jullie hoe je dat schrijft?
Gewoon Liam of lyem ( of wordt het zo geassocieerd met de ziekte van Lyme?)
vrijdag 16 januari 2015 om 22:27
zaterdag 17 januari 2015 om 08:44
quote:yelaa schreef op 16 januari 2015 @ 22:38:
Hai bedankt voor je reactie
Ja Liam zal het denk ik niet worden ben bang dat het toch zeurderig gaat klinken ofzo
Maar Dane vind ik geweldig twijfel alleen over de schrijfwijze ik zag net op een ander forum dayn staan...
Wat is beter ?Dayn qua spelling vind ik meteen een veel dommere en asocialere naam dan Dane.
Hai bedankt voor je reactie
Ja Liam zal het denk ik niet worden ben bang dat het toch zeurderig gaat klinken ofzo
Maar Dane vind ik geweldig twijfel alleen over de schrijfwijze ik zag net op een ander forum dayn staan...
Wat is beter ?Dayn qua spelling vind ik meteen een veel dommere en asocialere naam dan Dane.
Ik spreek toch geen Chinees?!
zaterdag 17 januari 2015 om 14:03
quote:yelaa schreef op 17 januari 2015 @ 09:35:
Ja idd ! Ik denk dat het dan Dane wordt.
(Als het een jongetje wordt natuurlijk.)
M'n man vind deze naam gelukkig ook leuk.
Iemand nog andere suggesties toevallig
Die hierbij passen?
Phyllon
Bently
Brett
Fender
Ferron
Duuk
Jace
Dowan
Logan
Mason
Lowan
Ronan
Ja idd ! Ik denk dat het dan Dane wordt.
(Als het een jongetje wordt natuurlijk.)
M'n man vind deze naam gelukkig ook leuk.
Iemand nog andere suggesties toevallig
Die hierbij passen?
Phyllon
Bently
Brett
Fender
Ferron
Duuk
Jace
Dowan
Logan
Mason