Jongensnamen topic
donderdag 4 juni 2015 om 21:46
quote:MadameQetesh schreef op 04 juni 2015 @ 21:31:
[...]
Minimaal 3 manieren.
DImitri, DiMItri en DimiTRI.
De eerste twee heb ik op kdv gehad.
Klemtoon op Ma en dan? Uh klank of e klank?
Ken ik naam niet dus kan niet goed plaatsen hoe hem uit te spreken.
Je komt een beetje beledigd over ( excuus als dat niet zo is) was niet de bedoeling je te beledigen, ik gaf gewoon mijn mening zoals je vroeg.
Zelf zou ik niet snel kiezen voor Klaas maar vind ik wel mooier dan Nicolaas.Ben helemaal niet beledigd hoor, dank voor je mening!
[...]
Minimaal 3 manieren.
DImitri, DiMItri en DimiTRI.
De eerste twee heb ik op kdv gehad.
Klemtoon op Ma en dan? Uh klank of e klank?
Ken ik naam niet dus kan niet goed plaatsen hoe hem uit te spreken.
Je komt een beetje beledigd over ( excuus als dat niet zo is) was niet de bedoeling je te beledigen, ik gaf gewoon mijn mening zoals je vroeg.
Zelf zou ik niet snel kiezen voor Klaas maar vind ik wel mooier dan Nicolaas.Ben helemaal niet beledigd hoor, dank voor je mening!
donderdag 4 juni 2015 om 21:58
donderdag 4 juni 2015 om 22:16
Hallo! Wij verwachten over +/- onze 2e zoon en een naam vinden die we allebei leuk vinden is ZO lastig!
Bij de 1e hadden we bij 15 weken al een naam, maar nu zijn we 9 weken verder en hebben we er 2 maar vinden het toch lastig.
1. Laurens
2. Dion
Ik vind zelf Thijs heel leuk en manlief Kasper. Geen idee hoe we tot 1 naam moeten komen! Suggesties?
Bij de 1e hadden we bij 15 weken al een naam, maar nu zijn we 9 weken verder en hebben we er 2 maar vinden het toch lastig.
1. Laurens
2. Dion
Ik vind zelf Thijs heel leuk en manlief Kasper. Geen idee hoe we tot 1 naam moeten komen! Suggesties?
donderdag 4 juni 2015 om 22:19
quote:myrna1504 schreef op 03 juni 2015 @ 22:04:
@tinkerbel: ja is ook leuk..
Wat vinden jullie van Cody? Die naam kwam vanavond op tv voorbij en vriend en ik hadden allebei zoiets: oh die is ook leuk!.Vind ik ook leuk. Heb ook wel een Amerikaanse tiener associatie erbij maar vind dat niet per se een vervelende associatie.
@tinkerbel: ja is ook leuk..
Wat vinden jullie van Cody? Die naam kwam vanavond op tv voorbij en vriend en ik hadden allebei zoiets: oh die is ook leuk!.Vind ik ook leuk. Heb ook wel een Amerikaanse tiener associatie erbij maar vind dat niet per se een vervelende associatie.
donderdag 4 juni 2015 om 22:20
quote:simoontje89 schreef op 04 juni 2015 @ 22:16:
Hallo! Wij verwachten over +/- onze 2e zoon en een naam vinden die we allebei leuk vinden is ZO lastig!
1. Laurens
2. Dion
Ik vind zelf Thijs heel leuk en manlief Kasper. Geen idee hoe we tot 1 naam moeten komen! Suggesties?Laurens vind ik leuk. Kasper ook, maar wel mooier met een C. Thijs vind ik niet zo leuk en Dion helemaal niet leuk.
1. Laurens
2. Dion
Ik vind zelf Thijs heel leuk en manlief Kasper. Geen idee hoe we tot 1 naam moeten komen! Suggesties?Laurens vind ik leuk. Kasper ook, maar wel mooier met een C. Thijs vind ik niet zo leuk en Dion helemaal niet leuk.
donderdag 4 juni 2015 om 22:22
donderdag 4 juni 2015 om 22:25
1. Laurens
2. Dion
Ik vind zelf Thijs heel leuk en manlief Kasper. Geen idee hoe we tot 1 naam moeten komen! Suggesties?Ik vind Kasper het leukst. Laurens en Thijs ook wel. Dion wat minder.
1. Laurens
2. Dion
Ik vind zelf Thijs heel leuk en manlief Kasper. Geen idee hoe we tot 1 naam moeten komen! Suggesties?Ik vind Kasper het leukst. Laurens en Thijs ook wel. Dion wat minder.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
donderdag 4 juni 2015 om 22:52
1. Laurens
2. Dion
Ik vind zelf Thijs heel leuk en manlief Kasper. Geen idee hoe we tot 1 naam moeten komen! Suggesties?Dion vind ik wel echt een andere stijl dan Laurens en Thijs. Beetje een tokkie naam. Ik zou zelf voor Laurens gaan.
1. Laurens
2. Dion
Ik vind zelf Thijs heel leuk en manlief Kasper. Geen idee hoe we tot 1 naam moeten komen! Suggesties?Dion vind ik wel echt een andere stijl dan Laurens en Thijs. Beetje een tokkie naam. Ik zou zelf voor Laurens gaan.
vrijdag 5 juni 2015 om 01:06
1. Laurens
2. Dion
Laurens vind ik een leuke naam.
Dion wat minder.
Ik zou dus voor Laurens gaan van die twee.
1. Laurens
2. Dion
Laurens vind ik een leuke naam.
Dion wat minder.
Ik zou dus voor Laurens gaan van die twee.
vrijdag 5 juni 2015 om 01:09
quote:Erna76 schreef op 04 juni 2015 @ 20:02:
Oh ik twijfel enorm tussen de volgende namen:
Nikola / Nicolaas
Mateja
Dimitri
Graag jullie mening!
Nikola en Mateja vind ik het leukst.
Dimitri is trouwens ook niet slecht.
Mateja is waarschijnlijk het orgineelst van die drie. Leuke naam.
Dimitri hoor je in Nederland wel vaker dus die komt het meest voor.
Nicolaas vind ik wat ouderwets. Zou ik niet voor kiezen. Ook de associatie met Sint-Nicolaas is dan wel erg sterk. Nikola of Nicolas een stuk leuker.
Dus ik zou voor Mateja of Nikola gaan
Oh ik twijfel enorm tussen de volgende namen:
Nikola / Nicolaas
Mateja
Dimitri
Graag jullie mening!
Nikola en Mateja vind ik het leukst.
Dimitri is trouwens ook niet slecht.
Mateja is waarschijnlijk het orgineelst van die drie. Leuke naam.
Dimitri hoor je in Nederland wel vaker dus die komt het meest voor.
Nicolaas vind ik wat ouderwets. Zou ik niet voor kiezen. Ook de associatie met Sint-Nicolaas is dan wel erg sterk. Nikola of Nicolas een stuk leuker.
Dus ik zou voor Mateja of Nikola gaan
zaterdag 6 juni 2015 om 17:33
1. Laurens
2. Dion
Dion vind ik een beetje op het randje van ordinair eigenlijk. En het doet me denken aan de vrouwelijke variant: Dionne (wat ik dan trouwens weer helemaal niet ordinair vind). Laurens vind ik megakak naam, maar zou ik wel kiezen van deze twee. Thijs vind ik ook erg leuk, kasper doet me denken aan het spookje.
Suggesties:
Cas
Timo
Tijmen
Nick
Karst
Stan
Mart
Leander
Bastiaan
Jurriën
Jurrian
1. Laurens
2. Dion
Dion vind ik een beetje op het randje van ordinair eigenlijk. En het doet me denken aan de vrouwelijke variant: Dionne (wat ik dan trouwens weer helemaal niet ordinair vind). Laurens vind ik megakak naam, maar zou ik wel kiezen van deze twee. Thijs vind ik ook erg leuk, kasper doet me denken aan het spookje.
Suggesties:
Cas
Timo
Tijmen
Nick
Karst
Stan
Mart
Leander
Bastiaan
Jurriën
Jurrian
Ik spreek toch geen Chinees?!
dinsdag 9 juni 2015 om 22:56
dinsdag 9 juni 2015 om 23:06
dinsdag 9 juni 2015 om 23:14
quote:zonnigschildpadje schreef op 09 juni 2015 @ 22:56:
[...]
Ahhh oke! Dankje! Ben benieuwd naar de associaties (is de naam kak, of juist asociaal?), kan het voor elk type kind? Etc etc Dit jochie is wel beetje kak. Maar zijn ouders juist niet haha. Heel apart.
[...]
Ahhh oke! Dankje! Ben benieuwd naar de associaties (is de naam kak, of juist asociaal?), kan het voor elk type kind? Etc etc Dit jochie is wel beetje kak. Maar zijn ouders juist niet haha. Heel apart.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
woensdag 10 juni 2015 om 11:01
quote:zonnigschildpadje schreef op 09 juni 2015 @ 20:44:
Welke associaties hebben jullie bij de naam Quinten en heeft iemand nog tips met betrekking tot een bijpassende, tweede naam? Ik vind het meer aso dan kak. Eigenlijk gewoon er tussenin. De kaknaam beginnend met een Q voor jongens vind ik Quirijn.
Welke associaties hebben jullie bij de naam Quinten en heeft iemand nog tips met betrekking tot een bijpassende, tweede naam? Ik vind het meer aso dan kak. Eigenlijk gewoon er tussenin. De kaknaam beginnend met een Q voor jongens vind ik Quirijn.
donderdag 11 juni 2015 om 10:17