Geen resultaten gevonden Probeer een andere zoekterm

Zoekfilters:

Jongensnamentopic

07-01-2019 21:41 11 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Het vorige topic is weer vol, dus het is tijd voor een nieuw topic.

Het oude topic vind je hier: kinderen/jongensnamen-topic/list_messages/290863

Veel plezier weer!

Junior
Maria
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Op de laatste vraag die in het vorige topic is gesteld over Tibe/Tiebe;

Een, voor mij, onbekende naam. Klinkt daarom wat gezocht en ik moet denken aan Tibet.
Ik zou daarom ook gaan voor schrijfwijze Tiebe.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Over Tibe/Tiebe: Voor mij ook een onbekende naam. Wel heel leuk! Is het Fries? Doet me denken aan Wiebe en Siebe dus ik zou voor de spelling Tiebe gaan. Bij Tibe zou je aan een Engelse uitspraak kunnen denken (Taib).
Dankjulliewel :) Het is een belgische naam, geloof ik. Mijn man vond het een leuke afkorting van een hele lange ouderwetse naam.
Gelukkig zijn moet je durven :)
Ik ken een Tibe.
Had de naam eerder nog niet gehoord, maar vond hem eigenlijk meteen leuk!
Ik vind Tibbe leuker!
Hoi!
Ik ben een stille meelezer, maar ben bang dat we nu toch wel wat hulp nodig hebben!
We hebben een naam voor onze zoon bedacht, loop nu aardig tegen het eind.. maar we hebben beide niet het Wow gevoel. ‘Sten’
We hebben al een dochter haar naam begint met een S. Een niet veelvoorkomende naam. Nu is onze wens ook een naam die niet veel voorkomt. Wel makkelijk te spellen/schrijven. Dus wat je zegt schrijf je zeg maar. En mag ook wel beetje stoer zijn hoop dat jullie wat kunnen verzinnen! Bedankt
Carpe Diem!
Lude
Fer
Sam
Claus
Takis
Loek
Etse
Max
Carlo
Nino
Laut
Vai in piazza e chiedi consiglio; vai a casa e fai come ti pare.
1Nikje1991 schreef:
22-01-2019 20:17
‘Sten’
We hebben al een dochter haar naam begint met een S.
Sten is leuk, maar houd je er rekening mee dat twee kinderen met dezelfde voorletter lastig kan zijn voor de post? Als ze tweede (derde, vierde) namen hebben is dat geen probleem natuurlijk.
1Nikje1991 schreef:
22-01-2019 20:17
Hoi!
Ik ben een stille meelezer, maar ben bang dat we nu toch wel wat hulp nodig hebben!
We hebben een naam voor onze zoon bedacht, loop nu aardig tegen het eind.. maar we hebben beide niet het Wow gevoel. ‘Sten’
We hebben al een dochter haar naam begint met een S. Een niet veelvoorkomende naam. Nu is onze wens ook een naam die niet veel voorkomt. Wel makkelijk te spellen/schrijven. Dus wat je zegt schrijf je zeg maar. En mag ook wel beetje stoer zijn hoop dat jullie wat kunnen verzinnen! Bedankt
Niek, Boas, Fenn, Quin, Sven, Chris, Lenn, Senn, Melle, Max, Jis, Jelte, Owen, Tije, Raoul, Stijn, Giel, Kars, Finn, Pim, Jip, Boet, Dim, Maas, Waut, Nout, Ive of Gijs.

Ik zou zelf niet voor een naam die begint met een S gaan omdat je dochter ook met een S begint.

Anonymous

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven