Jongensnamentopic

16-02-2007 20:33 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gaat uw gang.
Stijn en Mees zijn nog steeds favoriet. We kunnen niet kiezen....zucht....

Stijn vind ik leuk!

Mees vind ik niet zo... op de lagere school noemden we onze meester zo.
Goedemorgen,

Wat vinden jullie van Ilvar/ Ivar?

Ik vind Ilvar zo mooi maar manlief vindt het niets.

Julian, Yannick en Ilvar. Ik vond het zo leuk Sowiezo wel bijzonder een naam met een I omdat ik de J en de Y gebruikt heb bij mijn twee zoons.

Mees doet me ook denken aan die reclame haha :P Sorry als ik mensen beledig..

Stijn is leuk, ik ken er alleen een stuk of 4...

Enne ik ken maar één Stan en ik vind de naam erg mooi maar niet passend bij onze namen.

Groetjes
Ivar vind ik absoluut een hele mooie naam!!!

(Evt alternatieven: Ivan, Istvan, Iwan ??)
Ook Ivan vond hij niets  Had ik ook al geopperd.. bedankt voor het meedenken zo snel!!

Onze favo is nu Noah maar ik ben zelf nog steeds weg van Ilvar (manlief vond het te buitenlands)
Noah! Super! Maar ik ben dan ook een beetje bevooroordeeld, want dat is ook onze nr. 1 naam

Succes met kiezen!
HELLP!!! 2e naam gezocht voor bij Jayden!

Alvast bedankt!
En wat vinden jullie de leukste van deze 2?

Jayden Morgan

Jayden Keano
M'n broer heeft een kleintje Jill, nu is zijn vrouw zwanger van de tweede. Hij heeft mij gevraagd of ik een leuke naam weet bij Jill. Graag jongens en meisjesnamen!!! Alvast bedankt!
Marleenmvjulian, jammer dat je man Ilvar te buitenlands vindt, ik vind het een prachtige naam! Ik krijg er een beetje een scandinavisch idee bij (ik ken de herkomst van de naam niet en ben even te lui om het op te zoeken ;)), maar ook weer niet te erg, ik hou daar wel van. Verder is het krachtig maar toch ook 'licht' door de beginletter....hmmm, misschien vond je dit zelf ook allemaal al en word je alleen maar meer richting de naam gedreven, misschien moet je man gewoon wennen?

Zou eventueel Ive (uitspreken als ie-ve, niet op zn frans) ook wat zijn? Veel succes met het overhalen van je man/het vinden van een andere mooie naam! *;
Petter, Ties, Kip, Bing, Bries..... ik wil wel 5 jongens!!!!;)

[fgcolor=#0099ff]Ilske[/fgcolor]

Ja Ilvar ik vind het leuk om te lezen dat iemand deze naam ook zo bijzonder vindt.. ik moet eerlijk zeggen dat ik eraan kom doordat er bij mijn oudste zoontje een jongetje in de klas zo heet. Ik hoorde de naam toen voor het eerst. Wie weet moet mijn vriend wennen ja maar als hij hem te buitenlands vindt ben ik bang dat het zo blijft.

Hij moest destijds ook aan Yannick wennen maar dat is het toch geworden hihihi.

Weet iemand evt nog Frans aanverwante namen? Julian en Yannick spreken wij op zijn Nl uit maar is ook een beetje Frans he, alvast bedankt voor het meedenken!
Hi!

Ik ben in verwachting van de tweede. Eerste is een zoontje van nu 11 maanden.

we weten nog niet of het een jongen of meisje wordt. Als het een jongetje wordt, zou ik Bruun of Bruno zo leuk vinden, maar vriend vindt het helaas niets...die zou Mats of Lukas leuk vinden...moeilijk! Oh ja, Guus vind ik ook een leuke naam. Wat vinden jullie?

Mats:

Lukas:

Bruun:

Bruno:

Guus:
quote:

Hi!

Ik ben in verwachting van de tweede. Eerste is een zoontje van nu 11 maanden.

we weten nog niet of het een jongen of meisje wordt. Als het een jongetje wordt, zou ik Bruun of Bruno zo leuk vinden, maar vriend vindt het helaas niets...die zou Mats of Lukas leuk vinden...moeilijk! Oh ja, Guus vind ik ook een leuke naam. Wat vinden jullie?

Mats: Leuk!

Lukas: Wel leuk

Bruun: Niet leuk

Bruno: Niet leuk

Guus:  Niet leuk
Mijn zoontje zijn naam natuurlijk

Xander
Marleen, wat dacht je van Mischa? Vind ik zelf erg mooi en is een franse jongensnaam!
Oh ja en voor scandinavisch achtige namen dacht ik ook nog aan Ingmar, ik ken iemand die zo heet.
Floortje25

Mischa, zo heet mijn neef..

Ingmar is het niet voor ons

Bedankt voor het meedenken! ;)
Hoi Marleen, ik lees dat je Noah hoog op je lijst hebt staan. Echt heel mooi! Had bij ons ook hoge punten gescoord als de achternaam van mijn man niet ook met een N zou beginnen en ook nog eens vrij kort is. Klinkt dus niet lekker, maar echt top naam.

Als je op de Franse tour wilt blijven: wat vind je van Xavier? Vind ik ook mooi.

Wat ik ook nog mooi vind is: Nathan (NL uitgesproken)

Wel jammer dat Quentin niets is voor jullie (is ook een Franse naam, toch?!):P Ben er nog steeds reuze tevreden mee, net als met de twee andere namen. Blijven top!

Maar mocht je je bedenken: dan wil ik natuurlijk wel een geboortekaartje, want dat gaat niemand hier geloven dat er nog drie broers rondlopen met dezelfde namen en ook nog in dezelfde volgorde! Haha, blijft bijzonder hoor, als ik het lees!

Weet je of je een zoon of een dochter krijgt? Wanneer ben je uitgerekend?

Succes, als mij nog een mooie naam te binnen schiet, noteer ik 'm hier.
Hoi Fallon,

Ik vind Quentin leuk maar dan Quinten.. (kwintun zeg maar haha) Jammer dat je je zoontje niet Noah hebt genoemd hihi ;)

Nathan vind ik niet zo.. Xavier is wel leuk! Maar ben bang dat manlief dat niet echt wat vindt.. hij moest ook wennen aan Yannick destijds.

Noah vinden we allebei leuk. Quinten weet ik eigenlijk niet, ik ga het zeker in de 'groep'  gooien.. een klasgenootje van Julian heet ook zo.

We hebben 5 juni een echo en we willen graag weten wat het wordt.. maar dan niet voor iedereen alleen voor onszelf.. Dus de naam blijft nog wel een verrassing :D

Mocht het Quinten worden krijg je van mij een geboortekaartje.. en ik wil er dan ook nog één van jou want andersom geldt natuurlijk precies hetzelfde hahaha.

Jullie waren steeds niet overtuigd van de meisjesnaam toch? Wij waren bij Julian (Eva) en Yannick (Fenna) eerder uit de meisjesnamen dan de jongens.. ik vind een derde naam moeilijk hoor! Fenna vinden we allebei nog steeds mooi en ook Floor en Roos (maar de laatste 2 wel gewoon bij Julian en Yannick) Florine vind ik ook zo mooi maar manlief is helemaal weg van Floor (misschien kan ik hem nog overhalen Florine en we noemen haar Floor hihi)

Groetjes Marleen
Hai Marleen, ja hoor, dat is afgesproken!  Wij spreken Quentin overigens wel uit als Kwintun....alleen schrijven wij het dan weer ietsjes anders.

Tja, meisjesnamen vonden wij idd lastig. Onze favoriet Nina ging niet ivm achternaam. Sarah was een mooie optie bij mijn laatste zwangerschap. Toen is ook Sophie of Sofia nog "langs" geweest, maar wij wisten ook al redelijk snel dat we een jongen kregen, dus dan laat je de meisjesnamen snel varen.

Ben erg benieuwd, ik hou het in de gaten! Succes de 5e!
hallo meiden,

man en ik hebben een top 5, maar komen er niet uit (meisjesnaam gelukkig wel). Nog 11 weken te gaan, dus enige hulp is wel gewenst :D. Wat vinden jullie 'de mooiste'?

Julian

Thijmen

Storm

Tristan

Merijn

Bedankt!

iris
Hee Iris, het had bijna mijn lijstje kunnen zijn!!! Manlief is t hier helaas niet mee eens dus dat wordt nog wat de komende 29 wk!!! Leuk dat je nog maar 11 wk moet... Hou je ons bij de mm wel op de hoogte?

Ik kies voor

1. Merijn

2. Thijmen

Maar dat is natuurlijk persoonlijk...
ik sluit me aan bij Droom! succes ermee!
Julian voor mij op één, maar da's logisch:)

De rest vind ik oke, op Storm na, dat vind ik de minste.
He grappig, Fallon en Marleen, we zitten een beetje in dezelfde smaak!

Wij hadden Quinten ook op ons lijstje staan!

En voor een meisje vonden wij Danique erg mooi (ook helaas de achternaam met een D, maar wij lossen dat gewoon op door er een tweede naam tussen te zetten, oke, je blijft wel D. D houden, maar bij daphne dekkers vind ik het ook weer niet storend)

Jammer dat Mischa al in de familie is!

Voor meisjes vind ik Eva en Fenna ook erg leuk. Wij hadden Nikki uiteindelijk op nummer 1. Maar nooit overtuigd. Gelukkig werd het een jongen! Meisjesnamen favoriet: Nika, Esmee, Danique en Stefanie (btje tuttig dat weer wel)

Ik zal er nog eens wat tegenaan gooien!

Thijn

Nino (hoor ik opeens overal opduiken)

Luko

Patrick (op zijn frans uitgesproken is ook mooi, met een accent erop bijvoorbeeld) patriek zeg maar

Romain (ook een franse jongensnaam)

Dit is niet allemaal mijn smaak hoor, maar je weet nooit voor wie het wel weer een idee kan zijn!

Wij vonden ook mooi:

Owen

Joey

Stan

Levi

Jim

Jorick

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven