Jongensnamentopic
vrijdag 16 februari 2007 om 20:33
Gaat uw gang.
e-mail | redactievivaforum@gmail.com
zondag 27 september 2009 om 18:39
quote:mamavan1 schreef op 27 september 2009 @ 18:22:
wat vinden jullie van Tijmen en Ruben?
vind ik helemaal leuk alleen mijn vriend niet zo. maar die vond Tijmen in het begin ook niet zo leuk en nu geweldig dus zegt niet zoveel
Vind ik een hele leuke naam en past er inderdaad erg leuk bij.
Man was het eerst ook niet eens met de kinderen maar later vond hij het ook leuk. Mannen he
wat vinden jullie van Tijmen en Ruben?
vind ik helemaal leuk alleen mijn vriend niet zo. maar die vond Tijmen in het begin ook niet zo leuk en nu geweldig dus zegt niet zoveel

Vind ik een hele leuke naam en past er inderdaad erg leuk bij.
Man was het eerst ook niet eens met de kinderen maar later vond hij het ook leuk. Mannen he
zondag 27 september 2009 om 19:22
@mamavan1: ik vind Ruben een leuke naam, kan ook goed bij Thijmen. Je schreef alleen dat je geen naam wilt die je al te vaak hoort en Ruben staat momenteel wel op nr. 3 in de top 20. Zie hier: http://www.svb.nl/int/nl/kinderbijslag/ ... ndernamen/
The time is now

maandag 28 september 2009 om 09:07
quote:Zwieber schreef op 27 september 2009 @ 12:25:
Raaf? Is dat een naam tegenwoordig?
Alles kan een naam zijn, je hebt toch zoveel dierennamen tegenwoordig?
Enkele voorbeelden voor degenen die een naam in deze richting zoeken:
-Wolf
-Arend
-Beer
-Mees
Ook weernamen zijn leuk zoals:
-Snow
-Storm
Het is weer eens wat anders, zelf vind ik het wel geinige namen. Alleen Mees vind ik niet zo, beetje soft voor een stoere vent.
Raaf? Is dat een naam tegenwoordig?
Alles kan een naam zijn, je hebt toch zoveel dierennamen tegenwoordig?
Enkele voorbeelden voor degenen die een naam in deze richting zoeken:
-Wolf
-Arend
-Beer
-Mees
Ook weernamen zijn leuk zoals:
-Snow
-Storm
Het is weer eens wat anders, zelf vind ik het wel geinige namen. Alleen Mees vind ik niet zo, beetje soft voor een stoere vent.

maandag 28 september 2009 om 12:14
ben toch wel blij met al jullie ideeën hoor!
Banba, tja, Ruben is een top 10 naam ja, ik weet het. maar het combineert zo lekker he?
maar ja, ken al een Ruben die net geboren is, grote kans dat die twee knulletjes samen in de klas komen ooit...hmmm...
Zoyla, Rubin vind ik iets teveel op Robin lijken en zo heet een hele goede vriend van ons.
Julan en Floran liggen in de week bij vriendlief
Banba, tja, Ruben is een top 10 naam ja, ik weet het. maar het combineert zo lekker he?
maar ja, ken al een Ruben die net geboren is, grote kans dat die twee knulletjes samen in de klas komen ooit...hmmm...
Zoyla, Rubin vind ik iets teveel op Robin lijken en zo heet een hele goede vriend van ons.
Julan en Floran liggen in de week bij vriendlief

maandag 28 september 2009 om 19:34
maandag 28 september 2009 om 21:05
Ik hoorde vandaag een heel aparte naam, die ikzelf wel errug mooi vindt. Ga hem voorleggen aan man: Symar (spreek uit: siemar).
Verder noemde een van jullie Jelte. Die staat inderdaad ook in ons lijstje. Aangezien manlief Tim of Jelte heeft genoemd, en ik Tieme, Timme en jelte, zal het misschien wel Jelte gaan worden. Of toch Tim, want ik vind het een leuke naam. Enig nadeel is dat ie zo ontzettend vaak voorkomt..... We hebben nog 19 weken, ik blijf open staan voor suggesties....
Verder noemde een van jullie Jelte. Die staat inderdaad ook in ons lijstje. Aangezien manlief Tim of Jelte heeft genoemd, en ik Tieme, Timme en jelte, zal het misschien wel Jelte gaan worden. Of toch Tim, want ik vind het een leuke naam. Enig nadeel is dat ie zo ontzettend vaak voorkomt..... We hebben nog 19 weken, ik blijf open staan voor suggesties....
maandag 28 september 2009 om 21:12