Jongensnamentopic!

28-09-2009 21:25 2768 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voilá een nieuw deel om jullie namen te spuien!

Het oude deel vinden jullie hier Jongensnamentopic
Lavendelbloem, helemaal mee eens. Luca heel leuk en bij James krijg ik dezelfde associatie als jij zegt..haha

Ik vind Ot ook wel heel leuk, maar toch iets te ouderwets. Ik ken ook een Ib, misschien voor iemand een optie :-)
Wat dacht je van Saffier of Silver?
Als James eenmaal geboren is denk je niet meer aan een butler:)

en ik heb het trouwens niet, succes met de keuze!
Heyy :D Ben ik ook weer eventjes..

Ik zag de naam Djeno voorbij komen, ondanks dat ie heel weinig voorkomt stond deze dus ook bij ons op het lijstje.

En nu ik hem dus weer voorbij hoor komen, vind hem toch wel erg leuk hoor!

Lastig lastig.. en nog altijd geen keuze kunnen maken..

Misschien Djeno toch nog eens overwegen..
Zonnetje, Luca vind ik ook leuk hoor, wel een hele andere naam dan de namen de jij op je lijstje had staan geloof ik.

Hier verschillen vriend en ik niet zoveel geloof ik.

Alleen als hij een keuze moet maken kiest hij voor Jay en bij mij blijft de twijfel bestaan.

En geen twijfel over de naam Jay, of deze wel of niet leuk is.. maar eerder of Jayvi, Djeno etc toch niet leuker is dan Jay... Lastig he.

Als ik echt een keuze zou hebben gemaakt, zou vriend het geen probleem vinden om erin mee te gaan. Hij vind ze op zich allemaal wel leuk.
Over de naam Ot. Tja, het is zowieso al niet mijn soort naam (maar dat was al wel duidelijk denk ik).

Daarnaast kan ik me best vinden in hollandse namen zoals Twan en Stijn. Maar Ot.. Daar kan ik me eigenlijk helemaal niet in vinden.
Issie al genoemd? Stan!!
Let's have tea...
james en een butler ???? whahaha nooit van gehoord eigenlijk..

idd kloontje, luca is een iets "simpelere" naam dan de andere namen van ons lijstje .. maar ik vind wel meer namen mooi hoor... dus zit niet ergens heel erg aan vast ofzo.

Luca was ooit mijn 1e keus.. maar omdat ie zoveel voorkomt .. twijfel ik dus.
Zonnetje, jammer dat je ff moet switchen, maar goed, wel belangrijk als jullie het samen eens zijn he?

wat Luca betreft...volgens mij valt het wel mee, qua populariteit. Ik hoor hem de laatste tijd niet veel meer (werk in het zkh op couveuseafd.), Lucas hoor je veel meer.

dus als je het leuk vindt, gewoon doen! Vind het leuker als James, en moet denken aan die leuke dokter uit ER....

Mika, ook nog een optie?
he raspberry : o goed om te weten ... jij ziet daar wel alle kindernamen langskomen natuurlijk hihi!

Mika vond mijn vriend niet mooi, te "hard" .. ik vind persoonlijk Luca ook mooier.

janine: stan, leuke naam hoor :-) al zou ik het zelf niet kiezen (net als die 2.550.600 andere namen) :p
Ik ken de variant Jaeyno ...spreek je ook uit als Djeno
Zonnetje, mijn zoontje van 1 heet Luka; wij hebben er heel veel leuke reacties op ontvangen en in mijn omgeving hoor ik 'm nooit!

(er waren wel 2 personen die zich afvroegen of het een jongen of een meisje was??? Ik ken de naam niet als meisjesnaam, maar ja).
cissi: dank je wel voor je reactie... tjah ik geloof idd wel dat er meisjes zijn die luca heten... maar ja, dat heb je met veel namen natuurlijk.
Hoi meiden,

Ik ben 23 weken zwanger van een jongetje en ben benieuwd wat jullie vinden van de naam Brett.

Wat voor associaties roept t op en bij welke namen zou het passen?

Vriendlief en ik vinden het wel een leuke naam maar zijn ook wel benieuwd wat de rest van NL vindt, niet dat dat doorslaggevend is maar toch.....

Ben benieuwd naar jullie reacties!
Hmmm, ik vind Brett niet zo mooi, beetje, tja hoe zeg ik dat nou, goedkoop/ordi? Maar dat komt vooral omdat ik die associatie met de meeste Engelse namen heb.... Niets persoonlijk hoor!!!!
thanks punkiedunkie! Haha, ik houd helemaal niet van Engelse namen dus vind het wel grappig dat je dit schrijft.

Goed, ben benieuwd hoe de rest er over denkt.
quote:Joma schreef op 16 augustus 2010 @ 21:03:

Hoi meiden,

Ik ben 23 weken zwanger van een jongetje en ben benieuwd wat jullie vinden van de naam Brett.

Vriendlief en ik vinden het wel een leuke naam maar zijn ook wel benieuwd wat de rest van NL vindt, niet dat dat doorslaggevend is maar toch.....

Ben benieuwd naar jullie reacties!

als ik heel eerlijk ben, vind ik brett geen mooie naam.. maar waarom? geen idee.

klinkt een beetje hard vind ik.
Ik vind Luut een leuke naam. En jullie?
Ik vind Luut een leuke naam. En jullie?
Brett zou ik persoonlijk niet voor kiezen. Het lijkt een verschrijving (van Brad). Verder heb ik het idee dat het snel als bed of bert zal worden uitgesproken.
Bij Brett denk ik aan brood.
quote:Joma schreef op 16 augustus 2010 @ 21:03:

Hoi meiden,

Ben benieuwd naar jullie reacties!Dan vind ik Brent leuker.
quote:sien78 schreef op 16 augustus 2010 @ 22:09:

Ik vind Luut een leuke naam. En jullie?Sorry, ik vind hem niet zo geweldig.
Kennen jullie babybytes al. Daar kun je een naam intypen (eerst naar babybytes en dan naar namen) en daar krijg je allerlei info over de naam. Ook zeggen mensen die die naam hebben wat ze van hun naam vinden en ook anderen vertellen wat ze van de naam vinden. Ik vond het vooral leuk om te lezen wat mensen met de namen die ik aan mijn kinderen had gegeven over hun eigen naam te zeggen hadden.
Hmm, Luut, ik weet het niet zo goed... Bijzonde, dat zeker, maar ook een beetje hard of een soort afkorting van iets.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven