Jongensnamentopic!
zondag 15 augustus 2010 om 21:02
Heyy
Ben ik ook weer eventjes..
Ik zag de naam Djeno voorbij komen, ondanks dat ie heel weinig voorkomt stond deze dus ook bij ons op het lijstje.
En nu ik hem dus weer voorbij hoor komen, vind hem toch wel erg leuk hoor!
Lastig lastig.. en nog altijd geen keuze kunnen maken..
Misschien Djeno toch nog eens overwegen..
Ik zag de naam Djeno voorbij komen, ondanks dat ie heel weinig voorkomt stond deze dus ook bij ons op het lijstje.
En nu ik hem dus weer voorbij hoor komen, vind hem toch wel erg leuk hoor!
Lastig lastig.. en nog altijd geen keuze kunnen maken..
Misschien Djeno toch nog eens overwegen..
zondag 15 augustus 2010 om 21:05
Zonnetje, Luca vind ik ook leuk hoor, wel een hele andere naam dan de namen de jij op je lijstje had staan geloof ik.
Hier verschillen vriend en ik niet zoveel geloof ik.
Alleen als hij een keuze moet maken kiest hij voor Jay en bij mij blijft de twijfel bestaan.
En geen twijfel over de naam Jay, of deze wel of niet leuk is.. maar eerder of Jayvi, Djeno etc toch niet leuker is dan Jay... Lastig he.
Als ik echt een keuze zou hebben gemaakt, zou vriend het geen probleem vinden om erin mee te gaan. Hij vind ze op zich allemaal wel leuk.
Hier verschillen vriend en ik niet zoveel geloof ik.
Alleen als hij een keuze moet maken kiest hij voor Jay en bij mij blijft de twijfel bestaan.
En geen twijfel over de naam Jay, of deze wel of niet leuk is.. maar eerder of Jayvi, Djeno etc toch niet leuker is dan Jay... Lastig he.
Als ik echt een keuze zou hebben gemaakt, zou vriend het geen probleem vinden om erin mee te gaan. Hij vind ze op zich allemaal wel leuk.
zondag 15 augustus 2010 om 22:51
james en een butler ???? whahaha nooit van gehoord eigenlijk..
idd kloontje, luca is een iets "simpelere" naam dan de andere namen van ons lijstje .. maar ik vind wel meer namen mooi hoor... dus zit niet ergens heel erg aan vast ofzo.
Luca was ooit mijn 1e keus.. maar omdat ie zoveel voorkomt .. twijfel ik dus.
idd kloontje, luca is een iets "simpelere" naam dan de andere namen van ons lijstje .. maar ik vind wel meer namen mooi hoor... dus zit niet ergens heel erg aan vast ofzo.
Luca was ooit mijn 1e keus.. maar omdat ie zoveel voorkomt .. twijfel ik dus.
maandag 16 augustus 2010 om 07:39
Zonnetje, jammer dat je ff moet switchen, maar goed, wel belangrijk als jullie het samen eens zijn he?
wat Luca betreft...volgens mij valt het wel mee, qua populariteit. Ik hoor hem de laatste tijd niet veel meer (werk in het zkh op couveuseafd.), Lucas hoor je veel meer.
dus als je het leuk vindt, gewoon doen! Vind het leuker als James, en moet denken aan die leuke dokter uit ER....
Mika, ook nog een optie?
wat Luca betreft...volgens mij valt het wel mee, qua populariteit. Ik hoor hem de laatste tijd niet veel meer (werk in het zkh op couveuseafd.), Lucas hoor je veel meer.
dus als je het leuk vindt, gewoon doen! Vind het leuker als James, en moet denken aan die leuke dokter uit ER....
Mika, ook nog een optie?
maandag 16 augustus 2010 om 11:13
maandag 16 augustus 2010 om 16:43
maandag 16 augustus 2010 om 21:03
Hoi meiden,
Ik ben 23 weken zwanger van een jongetje en ben benieuwd wat jullie vinden van de naam Brett.
Wat voor associaties roept t op en bij welke namen zou het passen?
Vriendlief en ik vinden het wel een leuke naam maar zijn ook wel benieuwd wat de rest van NL vindt, niet dat dat doorslaggevend is maar toch.....
Ben benieuwd naar jullie reacties!
Ik ben 23 weken zwanger van een jongetje en ben benieuwd wat jullie vinden van de naam Brett.
Vriendlief en ik vinden het wel een leuke naam maar zijn ook wel benieuwd wat de rest van NL vindt, niet dat dat doorslaggevend is maar toch.....
maandag 16 augustus 2010 om 21:49
quote:Joma schreef op 16 augustus 2010 @ 21:03:
Hoi meiden,
als ik heel eerlijk ben, vind ik brett geen mooie naam.. maar waarom? geen idee.
klinkt een beetje hard vind ik.
Hoi meiden,
als ik heel eerlijk ben, vind ik brett geen mooie naam.. maar waarom? geen idee.
klinkt een beetje hard vind ik.
maandag 16 augustus 2010 om 22:38
quote:Joma schreef op 16 augustus 2010 @ 21:03:
Hoi meiden,
Ben benieuwd naar jullie reacties!Dan vind ik Brent leuker.
Hoi meiden,
Ben benieuwd naar jullie reacties!Dan vind ik Brent leuker.
dinsdag 17 augustus 2010 om 00:42
Kennen jullie babybytes al. Daar kun je een naam intypen (eerst naar babybytes en dan naar namen) en daar krijg je allerlei info over de naam. Ook zeggen mensen die die naam hebben wat ze van hun naam vinden en ook anderen vertellen wat ze van de naam vinden. Ik vond het vooral leuk om te lezen wat mensen met de namen die ik aan mijn kinderen had gegeven over hun eigen naam te zeggen hadden.