Jongensnamentopic!

28-09-2009 21:25 2768 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voilá een nieuw deel om jullie namen te spuien!

Het oude deel vinden jullie hier Jongensnamentopic
ik vind djeno trouwens leuker dan danio :-) ben ik nu achter hehe

vinden jullie djeno lastig uit te spreken? ik zie op internet dat de naam heeeel weinig voorkomt ...
je kan het toch maar op 1 manier uitspreken...en zag hem nu ook voor het eerst, maar dat mag de pret niet druken toch....

Jairo vond je niet leuk?
quote:njb schreef op 13 augustus 2010 @ 11:19:

Ben op zoek naar namen met een afkorting in zich:

David-Dave

Benjamin-Ben

Lukas -Luke

Zoiets dus...

Ook mooie Engelse/Amerikaanse namen mogen langskomen...

Engelse/Amerikaanse namen kijk ff de posts door, zitten er al heleboel bij

Sam-Samuel

Thom-Thomas

Chiel-Michiel

Jur-Jurriaan

(a la Owen, Colin etc)
@raspberry:

Inderdaad, Tieme vind ik erg leuk! Want ik vond variaties als Tijme en Tiemen niet zo, en Siem en Timo te soft.

Bedankt, ik zal het eens voorstellen bij mijn vriend. En anders moet ie er maar aan wennen, haha!

Ik vind Fenne ook leuker als Fenna inderdaad. Ik stond gisteravond verbaasd te kijken toen mijn vriend Lisette voorstelde... Hij wil absoluut geen Lise, maar Lisette wel.. grr mannen! Ik vond Linet altijd al leuk, maar zo heet mijn nichtje al, dus Liset is een mooie combi van Lise en Linet!
nou, leg het maar eens even in de week bij je vriend, ik vind Tieme ook heel leuk.

Lisette vind ik idd antiek...Lise is wel leuk!

en Liene? of Line, net hoe je het wil

Liset blijf ik (sorry), ook een beetje oubollig klinken

Fiene vond je niets trouwens, of Niene?
Fiene of Niene vind ik niet zo inderdaad. Liene of Line vind ik wel mooi. Line is alleen in het Engels een beetje vreemd, "hello, my name is Line" maar ja dat zijn zoveel Nederlandse namen he? Lizet met een z vind ik trouwens al moderner, wat jij?
Ik zit trouwens in het verkeerde onderwerp voor meisjesnamen, sorry!
geeft niks, je zoekt toch beide..

zeg ff waar je op wilt voortborduren...

kijk ik ff voor jou

het zit hem in de Zet of Set, wat ik niet zo mooi vind qua klank, maar ook dat is persoonlijk
Lieke

Fieke

Lisha

Liz

Finet(te)

uitspraak houd je toch, de namen van mijn kids (chiel en imke) vinden ze in het buitenland ook moeilijk, maar ja, meestal zijn ze toch hier in NL
Zonnetje!

Vind het een mooie naam Djeno, alleen nog even wennen aan de schrijfwijze, gek hè!

En susie

Lise misschien wat? Erg leuke naam!
Zonnetje!

Vind het een mooie naam Djeno, alleen nog even wennen aan de schrijfwijze, gek hè!

En susie

Lise misschien wat? Erg leuke naam!
Oeps
Lise wil suzie niet heletrotsemam...zie meisjesnamentopic inmiddels

Djeno zou je ook nog als Dieno met puntjes kunnen schrijven, net als bij Diego
he trotseman2 .. ik moet ook nog wennen aan de schrijfwijze hihi.. maar vind djeno wel leuk klinken. Ken de naam niet, maar wie weet. Even kijken wat mijn vriend ervan vind hihi.

Denken jullie aan een buitenlands kindje bij het horen van djeno ?

Raspberry: ja diëno zou ook nog kunnen inderdaad...Denk toch dat ik djeno leuker vind en dan weer net iets meer nederlands.

Jaïro vind ik ook wel leuk, maar nog meer buitenlands klinken. Dat vind ik dan weer niks.
Oh sorry, kom niet op de meidennamen topic!
Hej allemaal! Wat een leuk en handig topic! Ik ben inmiddels 3 maanden moeder maar vond de naam uitzoeken ook erg lastig. Wij hebben voor een echte Hollandse naam gekozen die niet vaak voor komt: Ot.

De een vind het geweldig de ander vreselijk. Misschien zijn er hier aanstaande moeders die het ook een leuke naam vinden! Wij krijgen er veel leuke reacties op en onze zoon is ook een echt Ot vinden we zelf!
bijzonder Ot, vind het niet heel lelijk, maar iets te oud Hollands...maar als jullie er blij mee zijn, prima!
en zonnetje, djeno associeer ik niet met een buitenlands gezin...vind deze schrijfwijze ook het mooist

wat vond papa in spe er van?
een jongentje bij ons op de camping heette Delany of Daylany,iets voor jou zonnetje??

uitspraak Deelaanie
@Nic1983: Leuke naam hoor Ot!
The time is now
haha papa in spe heeft de naam nog niet gehoord, ik vind namelijk dat meneer zelf ook even moeite moet doen en een lijstje moet maken grrrr.

delany : ik vind het te buitenlands klinken. Thanks voor je tip.

Ot vind ik wel grappig, maar te oud-hollands inderdaad.
Ik ben het eens met zonnetje wat de namen betreft! Te engels, maar Oké

Ot vind ik wel een super stoere naam, maar zou bij ons niet passen! Maar erg leuk!
heeee daar ben ik weer (A)

oke lijstje toch maar met mijn vriend doorgenomen, hij vind het meeste helemaal niks (zucht). Hij kwam aan met de namen daan / sasha / valentijn / nathan --> vind ik niks.

Dus we staan weer op nul hehe.

Nu hebben we toch de naam Luca die we beide erg mooi vinden, maar in mijn ogen wordt deze naam zo vaak gebruikt. Ik wil graag jullie mening hebben !

dus naam Luca .. en ook over de naam James.

dank je wel alvast !
Super leuk! Luca het mooist, en ja hij komt vaak voor, dat weet jij ook:) maar het blijft een mooie naam! En als jullie hem beide mooi vinden. Doen!
Luca vind ik erg leuk maar bij James denk ik aan een butler (reclame ofzo, met James onze trouwe butler).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven