Jongensnamentopic!
vrijdag 13 augustus 2010 om 11:28
quote:njb schreef op 13 augustus 2010 @ 11:19:
Ben op zoek naar namen met een afkorting in zich:
David-Dave
Benjamin-Ben
Lukas -Luke
Zoiets dus...
Ook mooie Engelse/Amerikaanse namen mogen langskomen...
Engelse/Amerikaanse namen kijk ff de posts door, zitten er al heleboel bij
Sam-Samuel
Thom-Thomas
Chiel-Michiel
Jur-Jurriaan
(a la Owen, Colin etc)
Ben op zoek naar namen met een afkorting in zich:
David-Dave
Benjamin-Ben
Lukas -Luke
Zoiets dus...
Ook mooie Engelse/Amerikaanse namen mogen langskomen...
Engelse/Amerikaanse namen kijk ff de posts door, zitten er al heleboel bij
Sam-Samuel
Thom-Thomas
Chiel-Michiel
Jur-Jurriaan
(a la Owen, Colin etc)
vrijdag 13 augustus 2010 om 12:15
@raspberry:
Inderdaad, Tieme vind ik erg leuk! Want ik vond variaties als Tijme en Tiemen niet zo, en Siem en Timo te soft.
Bedankt, ik zal het eens voorstellen bij mijn vriend. En anders moet ie er maar aan wennen, haha!
Ik vind Fenne ook leuker als Fenna inderdaad. Ik stond gisteravond verbaasd te kijken toen mijn vriend Lisette voorstelde... Hij wil absoluut geen Lise, maar Lisette wel.. grr mannen! Ik vond Linet altijd al leuk, maar zo heet mijn nichtje al, dus Liset is een mooie combi van Lise en Linet!
Inderdaad, Tieme vind ik erg leuk! Want ik vond variaties als Tijme en Tiemen niet zo, en Siem en Timo te soft.
Bedankt, ik zal het eens voorstellen bij mijn vriend. En anders moet ie er maar aan wennen, haha!
Ik vind Fenne ook leuker als Fenna inderdaad. Ik stond gisteravond verbaasd te kijken toen mijn vriend Lisette voorstelde... Hij wil absoluut geen Lise, maar Lisette wel.. grr mannen! Ik vond Linet altijd al leuk, maar zo heet mijn nichtje al, dus Liset is een mooie combi van Lise en Linet!
vrijdag 13 augustus 2010 om 12:25
vrijdag 13 augustus 2010 om 12:42
vrijdag 13 augustus 2010 om 15:49
he trotseman2 .. ik moet ook nog wennen aan de schrijfwijze hihi.. maar vind djeno wel leuk klinken. Ken de naam niet, maar wie weet. Even kijken wat mijn vriend ervan vind hihi.
Denken jullie aan een buitenlands kindje bij het horen van djeno ?
Raspberry: ja diëno zou ook nog kunnen inderdaad...Denk toch dat ik djeno leuker vind en dan weer net iets meer nederlands.
Jaïro vind ik ook wel leuk, maar nog meer buitenlands klinken. Dat vind ik dan weer niks.
Denken jullie aan een buitenlands kindje bij het horen van djeno ?
Raspberry: ja diëno zou ook nog kunnen inderdaad...Denk toch dat ik djeno leuker vind en dan weer net iets meer nederlands.
Jaïro vind ik ook wel leuk, maar nog meer buitenlands klinken. Dat vind ik dan weer niks.
vrijdag 13 augustus 2010 om 17:17
Hej allemaal! Wat een leuk en handig topic! Ik ben inmiddels 3 maanden moeder maar vond de naam uitzoeken ook erg lastig. Wij hebben voor een echte Hollandse naam gekozen die niet vaak voor komt: Ot.
De een vind het geweldig de ander vreselijk. Misschien zijn er hier aanstaande moeders die het ook een leuke naam vinden! Wij krijgen er veel leuke reacties op en onze zoon is ook een echt Ot vinden we zelf!
De een vind het geweldig de ander vreselijk. Misschien zijn er hier aanstaande moeders die het ook een leuke naam vinden! Wij krijgen er veel leuke reacties op en onze zoon is ook een echt Ot vinden we zelf!
zaterdag 14 augustus 2010 om 10:16
zondag 15 augustus 2010 om 09:40
heeee daar ben ik weer (A)
oke lijstje toch maar met mijn vriend doorgenomen, hij vind het meeste helemaal niks (zucht). Hij kwam aan met de namen daan / sasha / valentijn / nathan --> vind ik niks.
Dus we staan weer op nul hehe.
Nu hebben we toch de naam Luca die we beide erg mooi vinden, maar in mijn ogen wordt deze naam zo vaak gebruikt. Ik wil graag jullie mening hebben !
dus naam Luca .. en ook over de naam James.
dank je wel alvast !
oke lijstje toch maar met mijn vriend doorgenomen, hij vind het meeste helemaal niks (zucht). Hij kwam aan met de namen daan / sasha / valentijn / nathan --> vind ik niks.
Dus we staan weer op nul hehe.
Nu hebben we toch de naam Luca die we beide erg mooi vinden, maar in mijn ogen wordt deze naam zo vaak gebruikt. Ik wil graag jullie mening hebben !
dus naam Luca .. en ook over de naam James.
dank je wel alvast !