Jongensnamentopic!

28-09-2009 21:25 2768 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voilá een nieuw deel om jullie namen te spuien!

Het oude deel vinden jullie hier Jongensnamentopic
quote:r2685777 schreef op 23 augustus 2010 @ 15:36:

Wat vinden jullie van Jesper? net weer wat anders als Jasper, daar hebben we al zoveel van Leuk en best origineel!
quote:catastrofe schreef op 23 augustus 2010 @ 21:00:

Ik ben nu 2 maanden zwanger en vind het echt heel moeilijk om leuke namen te vinden, voor jongens en meisjes. De namen moeten Engels/Amerikaans zijn, omdat mijn man uit Amerika komt en we daar in December gaan wonen. Hebben jullie misschien wat leuke tips?Nick/Nicolas, Mick, Syl/Sylvester, Ronan, Victor, Seán, Joshua, Thom/Thomas, David/Dave, Jim, Ray, Jay, Jace, Timothy, Max.
quote:blogbabe schreef op 23 augustus 2010 @ 21:38:

[...]

Nick/Nicolas, Mick, Syl/Sylvester, Ronan, Victor, Seán, Joshua, Thom/Thomas, David/Dave, Jim, Ray, Jay, Jace, Timothy, Max.

Nick vind ik leuk, Thomas en Jay stonden al op het lijstje, mijn vriend is helemaal WEG van Jay

Ook leuk vind ik: Ryan, Brian, Tyler.
Ryan vind ik toch niet zo, Brian wel, en Tyler vind ik ook leuk, maar het mag dan wel weer net wat aparter, als jullie snappen wat ik bedoel
Wat vinden jullie van Noah, Quinn en Mason?

* zucht * jongensnamen zijn zoveel moeilijker...
Catastrofe : Die laatste namen zijn leuk.

Wat dacht je van:

Quinten - Trevor -Dan - Bruce - William - Brent - Collin 0f Owen?
quote:Melodie74 schreef op 23 augustus 2010 @ 23:42:

Catastrofe : Die laatste namen zijn leuk.

Wat dacht je van:

Quinten - Trevor -Dan - Bruce - William - Brent - Collin 0f Owen?

William, Bruce, Brent en Dan en Collin vind ik niks,

Quinten vind ik leuk, Trevor ook, maar is dat niet een beetje ouderwets? :o

en Owen is ook wel leuk maar niet echt mijn smaak.
Mijn mannetje heet Roan!

Stoer, simpel en internationaal uitspreekbaar.

Ook mooi vind ik; Dion, Léon, Nathan, Milan en Owen
quote:sweetlilmickey schreef op 23 augustus 2010 @ 10:43:

Wat vinden jullie van de naam Wiebe? Mijn man wil erg graag vernoemen. Vind de gedachte heel mooi maar wil mijn kind niet opschepen met een naam die ik zelf niet zo leuk vindt. Het enige leuke wat ik nog van deze naam kan maken is;

Wybe

Heeft iemand anders nog leuke ideeen? Of weet je misschien een naam die ik erachter kan zetten, waardoor het wat leuker klinkt...?Ik vind Wybe wel een leuke naam! Maar ik houd ook van Friese namen, maar als je twijfelt kan je Wybe toch ook als tweede naam gebruiken? Hidde Wybe bijvoorbeeld?
quote:catastrofe schreef op 23 augustus 2010 @ 21:00:

Ik ben nu 2 maanden zwanger en vind het echt heel moeilijk om leuke namen te vinden, voor jongens en meisjes. De namen moeten Engels/Amerikaans zijn, omdat mijn man uit Amerika komt en we daar in December gaan wonen. Hebben jullie misschien wat leuke tips?Joshua, Jonathan, Aidan, Sam(uel), Oliver, Daniel, Ethan, Benjamin, Nathan, David.
quote:catastrofe schreef op 23 augustus 2010 @ 22:34:

[...]

mijn vriend is helemaal WEG van Jay

Misschien nog een originele variant op Jay: Jace.
quote:catastrofe schreef op 23 augustus 2010 @ 22:58:

Wat vinden jullie van Noah, Quinn en Mason?

* zucht * jongensnamen zijn zoveel moeilijker...Ik vind Noah de mooiste uit dit rijtje. En wat vind je van Quint ipv Quinn?
Bedankt voor de reacties....

@ Jelu, mijn man vindt dat als we gaan vernoemen het ook als eerste naam moet....!

@ Blogbabe, oewh Wiebert, nee dan vind ik Wybe geloof ik mooier.

@ Keeprunning, Hidde vind ik wel weer leuk maar in combinatie met Wybe niet echt. Dan heb je twee keer een naam die op de e eindigd. Vind zelf namen als Isak, Alec, Jesper, Ties, Edvin, Jarno, Jorn en Jannik erg mooi. Maar niet echt in combinatie met Wybe.

Iemand nog andere ideeen?
,
quote:blogbabe schreef op 24 augustus 2010 @ 11:22:

[...]

Ik vind Noah de mooiste uit dit rijtje. En wat vind je van Quint ipv Quinn?Hmm, Quint vind ik niet zo.
quote:keeprunning schreef op 24 augustus 2010 @ 11:11:

[...]

Joshua, Jonathan, Aidan, Sam(uel), Oliver, Daniel, Ethan, Benjamin, Nathan, David.Aidan vind ik leuk als je het zo schrijf: Aiden
@ sweetlilmickey, wat vind je van Wybe Joost, Wybe Jens, Wybe Jan, Wybe Stijn, Wybo, Wibe
quote:blogbabe schreef op 24 augustus 2010 @ 11:21:

[...]

Misschien nog een originele variant op Jay: Jace.Jace is idd ook leuk en kom je wat minder vaak tegen
Thomas

Aiden

Jay

Noah

Quinn

Jace

Brian

Mason

Die staan er tot nu toe op ons lijstje (willekeurige volgorde).

Maar er zal nog veel bij komen denk ik zo, nog 7 maanden te gaan. En we moeten natuurlijk ook nog als we dé naam hebben, een leuke 'middle name' zoeken.
Hoi! Wij zijn er uit, bedankt voor het meedenken! Als het een jongen wordt, laat ik tegen die tijd de naam nog wel ff weten!
Ik heb net ook een een berichtje achtergelaten in het meisjes namen topic. Heb namelijk inspiratie nodig voor namen. Ik heb wel al boekjes doorgekeken en namensites bezocht maar daar zie ik zoveel namen langskomen dat ik door de bomen het bos niet meer zie. We houden van een beetje klassieke tijdloze namen maar niet te kak of te boers, moeilijk hè. Hopelijk hebben jullie een paar ideetjes voor mij, alvast bedankt...
Ik hoef er eigenlijk nog niet over na te denken aangezien ik nog niet zwanger ben maar ik vind Tygo en Quinten erg mooi.

Vind het best moeilijk aangezien veel leuke namen al in de top10 of 20 staan.

Ga zo af en toe dit topic ook volgen, erg leuk!
voor bloemkool

JOris

Pepijn

Thijmen

MAthies

Leon

Mats

Mart
Hallo dames,

Wij verwachten onze 1 kindje en zijn dus druk op naamjacht. Maar een jongensnaam vinden we erg lastig...

Ikzelf vind Tobias erg leuk, maar Manlief is meer voor Daniel...

We komen er dus niet echt uit... Ik had verder ook nog op het lijstje, Liam (op zijn engels uitgesproken), Damian, Tristan, maar die halen het bij manlief allemaal niet. Liam vond hij ook nog wel leuk maar hij wil dan toch liever iets nederlandser.

Hebben jullie tips? Het mag iig niet met een O beginnen. Want O.B. is zo'n stomme afkorting he...

Alvast bedankt voor het meedenken!
quote:Cejo schreef op 24 augustus 2010 @ 16:23:

voor bloemkool

JOris Leuk, maar vindt man niks

Pepijn te kak

Thijmen leuk

MAthies nee

Leon mwah

Mats leuk

Mart zo heet familielidBedankt voor het meedenken, iemand anders nog suggesties??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven