Jongensnamentopic!
donderdag 8 oktober 2009 om 03:49
maandag 12 oktober 2009 om 19:03
vlindertjee; ik ken een jongen met de naam: winter... (sorry moeders van winters, maar dat vind ik echt niks)
Levi bij Liv en Liam is echt een grap denk ik.. Dat ga je toch niet combineren? Liv is al een korte versie van Levi. Dat zou dus net zoiets zijn als dat je een 3 kinderen hebt; Sena, Sebas en Sebastian.
Wat vinden jullie van Lei?
Levi bij Liv en Liam is echt een grap denk ik.. Dat ga je toch niet combineren? Liv is al een korte versie van Levi. Dat zou dus net zoiets zijn als dat je een 3 kinderen hebt; Sena, Sebas en Sebastian.
maandag 12 oktober 2009 om 19:49
quote:Catooo schreef op 12 oktober 2009 @ 19:03:
vlindertjee; ik ken een jongen met de naam: winter... (sorry moeders van winters, maar dat vind ik echt niks)
Nee was ik ook echt niet van plan hoor. Wij willen ooit nog wel eens een 3e kindje nu kwam van de week lief met die naam maar ik vind levi helemaal niet zo'n leuke naam. Maar ik vroeg mij af wat jullie er van vinden.
Wij denken daar soms wel eens over maar ik kan echt totaal geen naam bedenken dat er goed bij past.
Nu je het zo zegt moet ik gelijk denken aan kwik kwek en kwak
Lei, nee vind ik geen leuke naam.
Nee was ik ook echt niet van plan hoor. Wij willen ooit nog wel eens een 3e kindje nu kwam van de week lief met die naam maar ik vind levi helemaal niet zo'n leuke naam. Maar ik vroeg mij af wat jullie er van vinden.
Wij denken daar soms wel eens over maar ik kan echt totaal geen naam bedenken dat er goed bij past.
Nu je het zo zegt moet ik gelijk denken aan kwik kwek en kwak
Lei, nee vind ik geen leuke naam.
maandag 12 oktober 2009 om 20:28
Jon? Ik vind het verwarrend, zou gaan twijfelen hoe ik het uit moest spreken.
Ik heb het gevoel dat die naam een afkorting is van een andere naam, dan zou ik die naam kiezen en het eventueel afkorten tot Jon.
(Jonathan, Dion, Jonne,...)
En Julius?
- Floris
- Pepijn
- Gideon
- Boudewijn
- Pieter
- Simon
- Arthur
- Alexander
- Bertram
Ben benieuwd!
Ik heb het gevoel dat die naam een afkorting is van een andere naam, dan zou ik die naam kiezen en het eventueel afkorten tot Jon.
(Jonathan, Dion, Jonne,...)
En Julius?
- Floris
- Pepijn
- Gideon
- Boudewijn
- Pieter
- Simon
- Arthur
- Alexander
- Bertram
Ben benieuwd!