Jongensnamentopic!
zaterdag 27 februari 2010 om 22:56
quote:Zamirah schreef op 27 februari 2010 @ 22:55:
En wie had ook wel weer een Storm, en een Bloem??Angela Schijf heeft een Bloem en een Mensje (ja, jongens, we zouden ons eens vergissen en denken dat het een zebraatje was!) en dat andere wicht, hoe heet ze, die met Steve Te Pas is getrouwd heeft een Storm.
En wie had ook wel weer een Storm, en een Bloem??Angela Schijf heeft een Bloem en een Mensje (ja, jongens, we zouden ons eens vergissen en denken dat het een zebraatje was!) en dat andere wicht, hoe heet ze, die met Steve Te Pas is getrouwd heeft een Storm.
Am Yisrael Chai!
zaterdag 27 februari 2010 om 22:57
zaterdag 27 februari 2010 om 22:59
quote:Ries schreef op 27 februari 2010 @ 15:01:
Hallo allemaal!
Wij zijn in verwachting van een zoontje en komen niet uit de keuze voor een naam... We zoeken een naam die niet te popu is.
Zouden jullie eens willen meedenken en de namen in jullie favo volgorde willen zetten met evt commentaar?
Siem Leuk! Ties niet leuk
Eli stom Jules kak maar leuk. stond hoog op mij lijstje in andere variant
Lou heel popu
Sep nog popu-er grachtengordel
Hallo allemaal!
Wij zijn in verwachting van een zoontje en komen niet uit de keuze voor een naam... We zoeken een naam die niet te popu is.
Zouden jullie eens willen meedenken en de namen in jullie favo volgorde willen zetten met evt commentaar?
Siem Leuk! Ties niet leuk
Eli stom Jules kak maar leuk. stond hoog op mij lijstje in andere variant
Lou heel popu
Sep nog popu-er grachtengordel
zaterdag 27 februari 2010 om 23:03
quote:Ann Liv schreef op 27 februari 2010 @ 22:59:
[...]
Zéér begrijpelijk. Ik ben nu wel benieuwd over welke naam jullie wel overeenstemming hebben bereikt.
ze heet Shaniqua Djaleesha Juanita Quinty Shanaaija
Volgens het foute namen topic hoort deze er bij maar ik vind het nog steeds een prachtige naam
gelieve niet quoten, ik haal het zo weer weg
[...]
Zéér begrijpelijk. Ik ben nu wel benieuwd over welke naam jullie wel overeenstemming hebben bereikt.
ze heet Shaniqua Djaleesha Juanita Quinty Shanaaija
Volgens het foute namen topic hoort deze er bij maar ik vind het nog steeds een prachtige naam
gelieve niet quoten, ik haal het zo weer weg
zaterdag 27 februari 2010 om 23:04
quote:louisavuitton schreef op 27 februari 2010 @ 23:01:
[...]
hoeveel namen heeft dat meisje dan? 5? wist niet dat Is en The namen waren, trouwens Beautifull en Truth ook niet...
vreselijk
De naam was geweigerd omdat een zin geen naam kon zijn, en toen hebben ze er streepjes tussen geplakt. Dus ze heeft twee namen. Als je het namen zou willen noemen, tenminste.
Ohhhh.. dankzij Eleonora kom ik niet meer bij nu.
[...]
hoeveel namen heeft dat meisje dan? 5? wist niet dat Is en The namen waren, trouwens Beautifull en Truth ook niet...
vreselijk
De naam was geweigerd omdat een zin geen naam kon zijn, en toen hebben ze er streepjes tussen geplakt. Dus ze heeft twee namen. Als je het namen zou willen noemen, tenminste.
Ohhhh.. dankzij Eleonora kom ik niet meer bij nu.
Am Yisrael Chai!
zaterdag 27 februari 2010 om 23:05
zaterdag 27 februari 2010 om 23:06
Ja, Truusje is alweer fout inmiddels, he? Ik weet nog dat toen ik net op het forum was die naam altijd als een van de eerste werd genoemd in "Help ik zoek een mooie meisjesnaam!" topics.
fashionvictim wijzigde dit bericht op 27-02-2010 23:08
Reden: Sorry suus, niet gezien
Reden: Sorry suus, niet gezien
% gewijzigd
Am Yisrael Chai!