Jongensnamentopic
maandag 13 september 2010 om 13:40
Het is weer tijd voor een nieuw deel!
Het vorige deel vind je hier: Viva Angel5 in "Jongensnamentopic!"
Het vorige deel vind je hier: Viva Angel5 in "Jongensnamentopic!"
E-mail | redactievivaforum@gmail.com

donderdag 10 maart 2011 om 14:37
quote:Juniper_ schreef op 09 maart 2011 @ 18:27:
Hai Earth en Lieke
Ik zoek dus ook een jongensnaam. Nu hadden we al jaren 2 favorieten, maar nu het er echt toe doet gaan we twijfelen
onze favorieten waren:
- Nemo
- Abel
Ik vind Abel nog steeds geweldig, maar man niet. En Nemo zijn we allebei ineens niet meer zo gecharmeerd van.
Nu vinden we ook Rune en Leander mooi. Al met al dus hele verschillende namen allemaal. Het spoor een beetje bijster. Wie heeft er een leuke aanvulling op ons lijstje?
Edit: Noa vind ik ook erg leuk.
Wat vind je van:
Nilo
Lennox
Runer
Nino
Nuri
Ilay
Enzo
Jaden
Travis
Leroy
Hai Earth en Lieke
Ik zoek dus ook een jongensnaam. Nu hadden we al jaren 2 favorieten, maar nu het er echt toe doet gaan we twijfelen
onze favorieten waren:
- Nemo
- Abel
Ik vind Abel nog steeds geweldig, maar man niet. En Nemo zijn we allebei ineens niet meer zo gecharmeerd van.
Nu vinden we ook Rune en Leander mooi. Al met al dus hele verschillende namen allemaal. Het spoor een beetje bijster. Wie heeft er een leuke aanvulling op ons lijstje?
Edit: Noa vind ik ook erg leuk.
Wat vind je van:
Nilo
Lennox
Runer
Nino
Nuri
Ilay
Enzo
Jaden
Travis
Leroy
vrijdag 11 maart 2011 om 07:34

vrijdag 11 maart 2011 om 09:09
quote:Earthshrine schreef op 09 maart 2011 @ 19:20:
Hoi Juun!
Ik vind Abel leuk, maar bij Nemo denk ik aan de Disneyfilm.
Noa vind ik meer een meisjesnaam, Noah vind ik jongensachtiger.
Toffifee, ik zou voor een korte, krachtige naam gaan.
Sam en Max
Sam en Mees
Sam en Lev
Sam en Daan
Sam en Luuk
Sam en Dex
Even voor mijn beeld. Noah of Noa, dat spreek je toch hetzelfde uit?
Bedankt voor de tips. De namen die je tipt zitten wel in de goede richting maar zijn het nog niet helemaal. Luuk is wel een optie, maar ik wil dit keer graag geen top20 naam.
En idd, een korte naam!
Hoi Juun!
Ik vind Abel leuk, maar bij Nemo denk ik aan de Disneyfilm.
Noa vind ik meer een meisjesnaam, Noah vind ik jongensachtiger.
Toffifee, ik zou voor een korte, krachtige naam gaan.
Sam en Max
Sam en Mees
Sam en Lev
Sam en Daan
Sam en Luuk
Sam en Dex
Even voor mijn beeld. Noah of Noa, dat spreek je toch hetzelfde uit?
Bedankt voor de tips. De namen die je tipt zitten wel in de goede richting maar zijn het nog niet helemaal. Luuk is wel een optie, maar ik wil dit keer graag geen top20 naam.

vrijdag 11 maart 2011 om 11:53

vrijdag 11 maart 2011 om 12:17
vrijdag 11 maart 2011 om 20:25
quote:tijgermeisje schreef op 09 maart 2011 @ 22:17:
En van Thoran, Thorian, Ole, Olle, Wiron, Torben, Tibor?
Thoran staat nu in ons lijstje van mogelijke namen. Vriend vond hem erg leuk.
Ook ik vind een jongensnaam heel moeilijk. De leuke namen staan in de top 20 en dan wil ik liever niet.
En Noah spreek je hetzelfde uit als Noa. Ik vind het een mooie naam, alleen jammer dat iemand die ik ken haar zoontje ook zo genoemd heeft.
En van Thoran, Thorian, Ole, Olle, Wiron, Torben, Tibor?
Thoran staat nu in ons lijstje van mogelijke namen. Vriend vond hem erg leuk.
Ook ik vind een jongensnaam heel moeilijk. De leuke namen staan in de top 20 en dan wil ik liever niet.
En Noah spreek je hetzelfde uit als Noa. Ik vind het een mooie naam, alleen jammer dat iemand die ik ken haar zoontje ook zo genoemd heeft.
zondag 13 maart 2011 om 12:37
Nog bedankt voor het meedenken.
Ben vandaag weer eens wat sites aan het afstruinen.
Toch is Nemo bij ons weer favoriet. Ik baal er alleen zo van dat ze er zo'n stom visje naar vernoemd hebben . De film is alleen al 8 jaar geleden gemaakt en nog steeds associeert iedereen de naam daarmee. Ik heb de naam eigenlijk van All stars (de serie). Een van de karakters heette Nemo en dat vond ik toen al zo leuk.
Rune en Leander vind ik ook nog steeds heel mooi. Abel ook trouwens maar dat vind man weer niets meer. Jammer..
Ach we hebben nog even.
Earth, Ole vind ik ook een leuke naam. De namen die je vriend prachtig vindt vind ik ook niks. Lastig hoor voor anderen namen verzinnen. Wat vind je van Adam?
Ben vandaag weer eens wat sites aan het afstruinen.
Toch is Nemo bij ons weer favoriet. Ik baal er alleen zo van dat ze er zo'n stom visje naar vernoemd hebben . De film is alleen al 8 jaar geleden gemaakt en nog steeds associeert iedereen de naam daarmee. Ik heb de naam eigenlijk van All stars (de serie). Een van de karakters heette Nemo en dat vond ik toen al zo leuk.
Rune en Leander vind ik ook nog steeds heel mooi. Abel ook trouwens maar dat vind man weer niets meer. Jammer..
Ach we hebben nog even.
Earth, Ole vind ik ook een leuke naam. De namen die je vriend prachtig vindt vind ik ook niks. Lastig hoor voor anderen namen verzinnen. Wat vind je van Adam?
Schuin spaan en Zee gras planten potjes
zondag 13 maart 2011 om 19:09
Leuk om te zien dat iedereen een andere naam van mijn drie voorkeuren als favoriet heeft (Olivier, Thijs en Teije). Ik merk dat het moeilijk is om jullie de keus voor me te laten maken. Dat doe ik dus niet haha!
In plaats daarvan... misschien kunnen jullie me helpen met een evt tweede naam: hoe zouden jullie Hendrik en Willem vernoemen tot 1 leuke (of als het echt niet anders kan 2 leuke) moderne naam / namen?
Ben benieuwd!
In plaats daarvan... misschien kunnen jullie me helpen met een evt tweede naam: hoe zouden jullie Hendrik en Willem vernoemen tot 1 leuke (of als het echt niet anders kan 2 leuke) moderne naam / namen?
Ben benieuwd!