Jongensvariant van Mega Mindy?

06-05-2010 10:46 16 berichten
Hallo!

Een korte praktische vraag van mij waarvan ik hoop dat jullie mij met al jullie ervaring en wijsheid antwoord op kunnen geven.

A.s. zaterdag moet ik op een opendag kinderen schmincken, een leuke bijverdienste en leuk om te doen. Maar nu is het zo dat ik de laatste 2 jaar alleen maar meiden feestjes heb gehad, de prinsesjes, vlindertjes en mega mindy's heb ik aardig in de vingers zitten.

Maar nu zijn er hier ook jongetjes en ik ben me suf aan het piekeren over wat deze jongetjes leuk vinden.

Zelf kwam ik wel tot de piraat, spook, spiderman, batman en leeuw maar wat is de jongetjes variant van mega mindy? Ik heb geen idee en wil toch een beetje proffesioneel overkomen daar.

Wie kan helpen?

Groetjes,

Calm
Mega Toby, google daar maar eens op. Maar ik ben een meisjesmoeder, weet niet hoe cool jongetjes dat vinden. Op de creche van mijn dochter was er wel eens een jongetje met een Mega Tobypak.
Alle reacties Link kopieren
Mega Toby inderdaad...De blauwe versie van Mega Mindy.

Mega Toby inderdaad, maar die lijkt me meer iets voor jongensachtige meisjes. Mega Mindy is wel echt een meisjesding.
Inad en ik zijn echt twee verschillende personen.
Toby

Of anders logo's van voetbalclubs, doet het ook altijd goed
Mijn 3 jarige jongen wilde perse als Mega Mindy geschminkt worden , dus mss heb je helemaal geen Toby nodig
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Laat hem als Gordon gaan
Spongebob?

Bliksem McQueen van Cars?

De held van pokemon? (Ik weet niet hoe die heet)

Allebei misschien wat lastiger om te schminken, maar dit zijn de helden van mijn zoon en neefje.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Jom is ook fan van megamindy. Of van alles wat zijn zus leuk vindt. Is ook 3
Haha Boro lasten we het hopen want Mega Mindy die kan ik natuurlijk ondertussen schmincken als de beste (ik betrap mezelf erop dat ik soms smeek of ze niet iets anders willen! )

In ieder geval bedankt voor de tips! Ik heb eens gegoogled en Mega Toby moet inderdaad niet zo'n probleem zijn, gaat mijn blauwe schminck ook eens op . Die voetbalclubs logo's is idd ook een goed idee, even wat voorbeeldjes printen!

Dank jullie voor de tips!
Spiderman doet ook wonderen bij jongens!
Ja, die voetbal-logo's die doen het wel. Als ik terug denk aan de hekken die nodig waren bij de AH. Misschien willen de meisjes dat ook wel. Of anders van de komende voetbal WK.

EDIT: zolang het maar geen mummy-pak is.
quote:borodini schreef op 06 mei 2010 @ 10:56:

Mijn 3 jarige jongen wilde perse als Mega Mindy geschminkt worden , dus mss heb je helemaal geen Toby nodig

Mijn zoon wilde een roze fiets voor zijn verjaardag.

Vond de verkoopster maar vreemd.

We hebben er allemaal cars-stickers opgeplakt, dat dan weer wel
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
mijn zoon wil alleen maar treinen of rails op zijn smoeltje....
Ridder (ik doe hier de simpele variant van, zonder al die schaduwen)

Vlammen op de arm (hit bij mijn zoon)

Draak stap-voor-stap

Tribal draak stap-voor-stap
Voor inspiratie en voorbeelden ga ik altijd naar deze site: Hondermiljoen schminkvoorbeelden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven