Jubelei!! #25

07-12-2011 16:11 2631 berichten
Alle reacties Link kopieren

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

86 cm / 12,5kg

22/9 CBS: 23/09/11 4970 gr en 53 cm, helemaal gezond IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0995 cm / 14,4 kgJ: 30/12/108990 gr 76 cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

C: 09/07/2011 Some stats??Charlotte S: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg

30/03/12 02/02 vkMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg M: 27/10/114196 gram 52 cm JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

M: 10/01/1253 cm 3635HuskyI: 16/11/0992cm / 12,85kg

R: 03/05/118200 gram 68 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0986,5 cm / 13 kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr

02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 80cm / 11,5 kiloRainbowS: 08/07/10 87cm / 11,7 kg

MomoA: 10/07/10 81cm / 10,5 kg

KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr

21/06/12 1/2/2012 20 wk echoSpecu K: 28/01/11 11650 gram 78 cm Poll

Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
Geen idee ik denk eigenlijk niets ze was met de go mee
Char: ja is goed, stuur maar berichtje op haifs!

Succes bij de vk, al denk ik dat je inmiddels al klaar bent?? Hoe was het???

Moom: T gaat wel altijd mee naar de tandarts, en als ze wil mag ze in de stoel (wil ze niet, haha), maar hier doen ze idd ook vanaf 4 jaar behandelen..

Hus: Gelukkig was alles verder goed bij je meisjes! Wel vreemd dat ze nu niet weten waar die vermoeidheid van I vandaan komt..

En R van de lactulose af, als het altijd strijd is om te geven, is het het proberen waard toch? Je kan altijd weer beginnen..

Hier vanmorgen erg gelachen om T.... Ze was uit bed, en was aan het zoeken... onder de tafel, onder de bank, achter de gordijnen, in het dressoir... Dus ik vroeg aan haar: "T, wat zoek je??" Waarop T antwoord: "ik zoek M, ik zie M niet, is niet in kinderwagen, ook niet in box" Nou, ik had het niet meer van het lachen... Heb haar maar even uitgelegd dat M boven in zijn bedje lag, en lekker lag te slapen... En dat we die niet verstoppen onder de tafel, bank of waar dan ook...

T is nu op het kdv, M ligt te slapen, ik heb al even beneden alles afgestofd en stof gezogen, en al T haar speelgoed van het keukentje, en keukentje zelf schoongemaakt... Nu wachten op de wijkverpleegkundige...
woehahaha, kleine M verstoppen!

Husk, vervelend trouwens, dat ze niets bij I kunnen vinden, terwijl je zelf ziet dat ze niet lekker in het velletje steekt! Aan de andere kant wel goed nieuws voor R!
Gisteravond en vanacht was het trouwens 22.00, 2.00 en 5.30.

M heeft al een klokje lijkt het wel, elke nacht 2.00 en 5.30

Maar wat is het koud om 's nachts op te zitten om te gaan voeden... brrrrr.... En tegen de tijd dat ik er aan gewend ben, kan ik weer naar bed, die dan ook alweer koud is...

Onze rolluik op onze slaapkamer is ook nog eens stuk, en we hebben daar enkel glas... waar nu dus ook een enorme dikke ijslaag opzit! De monteur van de rolluiken is maandag al gebeld, maar het kan wel eind volgende week worden voordat die eens tijd hebben werd er gezegd... pffffff, afwachten maar, hoop wel dat het iets eerder word, nu met die kou....
Verwarming s nacht aanlaten justdeb? Deed ik wel toen h nog nachtvoedingen had ik ga echt niet zitten bikkelen dan
Oh heb zon leuke jas voor h gevonden is alleen nog steeds 80 euro

nog even afwachten mss gaat prijs nog naar beneden
dat vraagt om plaatje!!!! Heb je tapete shirt nog besteld?!
Bij vk goedgekeurd! Bloeddruk goed, ijzerwaarde heel mooi. Zelfs boven 8

En het is gedraaid! Nu netjes met hoofd naar beneden. Qua groei netjes, ong. 43cm nu en ruim 2kg.

Moet over 2 wk weer
weinig tribune hoor dames. Heb van 18.00 tot 11 geslapen en voel me nog echt niet fit. Gister koorts gehad nu niet meer
GW: heb de verwarming 's nachts nog wel iets aanstaan hoor, anders daalt de temperatuur zeker wel tot 14/15 graden in huis, als het niet kouder wordt.. Laat em nu op 18 staan.

Char: fijn dat alles goed is, en dat kleintje gedraaid is!

Becky: beterschap!!!!

Oh, het is zo'n heerlijk weertje!! Althans, in de zon, uit de wind! Wil eigenlijk wel even lopen met M, maar durf niet zo goed, omdat het uit de zon, en in de wind echt zooo koud is...

Denk dat we nog maar even wachten tot er niet meer zoveel wind staat...

Zo, nu weer wachten op degene die de gehoortest komt doen... Krijgen nu een uitgebreide, en M krijgt een aantal elektroden op zijn hoofdje en lichaam om te zien of er reactie komt op de geluidjes/tonen... Ben heel benieuwd... Gaat gelukkig maar om 1 oor, die andere is helemaal goed...
Ben benieuwd deb wat er uit de hoortest komt

hier heb ik de verwarming nu dag en nacht op 20,5 staan. normaal s nachts op 17,5, maar met deze kou duurt t s ochtends zo'n 4 uur voordat de kamer op temperatuur is. en zolang staat de ketel te loeien. dan kost t minder energie om de verwarming s nachts gewoon aan te houden
Nou M is geslaagd voor de hoortest Weer een zorg minder!
Justdeb: fijn! Wat een topper jullie M!
justdeb, fijn dat alles goed was met M zijn oortje! En lekker weer??? Ik weet niet hoor, maar hier vroor mijn hoofd er zowat af.... ik geloof dat ik onder lekker weer iets anders versta....

moom, deze vind ik heel leuk

tapete ook nog niet besteld, had ik bijzelfde shop gezien. En ik denk er nog over na
Jeeh, Justdeb, gelukkig maar!

Beterschap Becks.. Ellendig hè, ziek zijn..?

Hier nog steeds lang niet fit.. Thuiswerkdagje gehad, morgen ga ik weer naar t werk omdat ik iets heel belangrijks heb.. Anders was ik echt nog een dagje thuisgebleven.. Nog steeds een raar gevoel in mijn maag, en aan de diarree, en nog maar een slappe vaatdoek natuurlijk..

Ga mijn meisje ophalen!
wow, brigth, gw! hahahaha. als te verwachten was.

téring, wat is het koud!!!!
haha, ja ik geloof niet dat jullie dachten dat ik een jas in aardtinten zou bestellen

Zo, hier heeft H net even voor het slapen mijn laptop van de bank geslingerd, hoekje van de kast af.... grr was wel even pissig maar ze deed het om plek op de bank te maken voor mij om voor te lezen.... dus kon ook niet echt boos worden.
oh GW, das niet fijn! N. gooide vandaag d'r bord eten op de grond, vond ik ook niet tof.

Kath, had ik al gejubeld voor je zoon!?!?? Gaaf hoor!
Er moet trouwens weer een nieuw topic geopend worden, iemand zin en tijd??
Zien jullie trouwens die kat ook hiernaast? Iedere keer als N. hem ziet is het poesie mauw, komme gauw.
is goed, kom maar. kan je de OP mailen?
schattig becks, ik zing het ook vaak voor H, maar van het naxeggen is ze niet
quote:DJ.Momo schreef op 02 februari 2012 @ 21:13:

is goed, kom maar. kan je de OP mailen?naar je hotmail?
Deb, fijn dat M geslaagd is

Hier vandaag naar de ijsbaan geweest. Was echt heel erg leuk. Ijsbaan ligt uit de wind, dus het was er gelukkig niet heel erg koud. J1 heeft eerst een poos op de slee gezeten, en daarna wilde hij ook het ijs op. Hij viel alleen bij iedere stap, dus moest ik hem ondersteunen. hij was ook aan t schaatsen op zijn manier, een lol dat hij had. Net maar even van die "schaatsen" met 4 ijzertjes voor hem gekocht. Kijken of hij dat morgen wat vindt. Mijn eigen schaatsen zijn naar de slijper, morgen gelukkig alweer klaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven