Jubelei!! #25

07-12-2011 16:11 2631 berichten
Alle reacties Link kopieren

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

86 cm / 12,5kg

22/9 CBS: 23/09/11 4970 gr en 53 cm, helemaal gezond IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0995 cm / 14,4 kgJ: 30/12/108990 gr 76 cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

C: 09/07/2011 Some stats??Charlotte S: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg

30/03/12 02/02 vkMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg M: 27/10/114196 gram 52 cm JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

M: 10/01/1253 cm 3635HuskyI: 16/11/0992cm / 12,85kg

R: 03/05/118200 gram 68 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0986,5 cm / 13 kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr

02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 80cm / 11,5 kiloRainbowS: 08/07/10 87cm / 11,7 kg

MomoA: 10/07/10 81cm / 10,5 kg

KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr

21/06/12 1/2/2012 20 wk echoSpecu K: 28/01/11 11650 gram 78 cm Poll

Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
Kath, wat een ramp, zonder hulp, ik zou echt niet meer zonder willen/kunnen, vrees dat dat hier op een echtscheiding uit gaat lopen.

Hoe staat het eigenlijk met jullie huizentocht? Nog meer huizen bekeken? Of komt er niets voorbij?

Subtiel spelen speec.... H gooit nog steeds graag met bestek tijdens het eten... ik vraag me ook al af wanneer dat eindelijk voorbij gaat.....
Nog even een vraagje voor degene die een flatscreen hebben,

hoeveel inch is jullie tv?

Ik wil eigenlijk 37, man liever 42 maar dat lijkt me zon mega bakbeest...
GW ligt er aan hoe breed de afstand bank/ tv is. Wij hebben 42 inch en de afstand bank tot tv is 5,4 meter.
onze afstand is denk ik (geen zin om op te meten) 4 meter, volgens mij is die kleinder dan beter toch?
ik heb geen idee hoe groot ie is, gw.

kath, nog steeds veel aandacht nodig dus. En nogmaals, voor de basics vond ik het een leuke actie. dus ondershirts enzo. de grote jongens kleertjes vind ik echt niet leuk. meisjes hebben nog leukere spullen.

wij doen morgen avond niets. vent voelt zich niet top. misschien duiken we wel om 10 uur gewoon het bed in, vind het toch al de stomste feestdag. Zondag even naar jarige schoonmoeder, verder geen plannen.
oh, en speec, Sjaak kan tegenwoordig echt 'lang' op zijn fiets zitten. de duplo is voornamelijk leuk om om te gooien (doos) en dan door heen te lopen/fietsen of whatever. dan is het vaak weer een paar blokjes terug in de doos gooien, en dan ziet ie weer wat anders dat overhoop getrokken moet worden. (en ligt dus de hele woonkamer vol rommel....)
GW dan is een 42 inch niet nodig.
quote:Becky26 schreef op 30 december 2011 @ 22:18:

GW dan is een 42 inch niet nodig.Nu man nog overtuigen.
iemand interesse? let op de prijs!!!! nieuwe collectie zomer 2012!!!!

http://www.hummbee.com/ki ... e/noppies-jasje-leah.html
oh, en gw. ging jij nou echt een winterjas maat 104 voor H kopen? Verzuipt ze daar niet in dan (ook volgend jaar)? Welke maat heeft ze nu? Ik dacht dat 104 voor 3,5 a 4-jarigen zo'n beetje was... Htje is net 3 volgende winter.
Ze heeft nu maat 92 winterjas, die past maar houdt niet heel veel meer over.

dus 98 gaat ze volgend jaar winter zeker redden, volgens groeiboekjes is ze 100cm als ze 3 is. Dus dan moet 104 toch wel passen?

Blijft een gok, heb ook nog niets besteld.

Zomerjas is niet mijn smaak, iets te geblokt, ik hou meer van bloemen-bont
Maya, gefeliciteerd met J2! Alweer 2 grote boys.

Hier ook 1 + 1 gescoord bij Hma. Ik zag alleen op het kassascherm staan dat ik een jongensspijkerbroek heb. Nou ja, als N. hem past houd ik hem wel.

Daarnaast net 28 artikelen (voor ¤ 335) geshopt bij henm.nl. Daar moet je toch op tijd bij zijn, anders zijn de maten die ik nodig heb er niet meer. Wel lachen, legginkjes voor ¤ 3,33 dat tikt niet aan.

Charlot, fijn dat je geen dieet hoeft.

Deb je bent er, schoonmaaktechnisch, helemaal klaar voor hè?

Als ik jullie niet weer spreek, allemaal een hele fijne jaarwisseling gewenst morgen!
Haai!!
Morgen!

Lieve dames, ik wens jullie alvast een heel goed uiteinde!!
Proost duuv!

(lekker vroeg al aan de champagne!)

Hier weer tig keer eruit geweest voor drinken voor H, ik weet niet of het nu een fase is of dat ze echt zo'n dorst heeft, in ieder geval ga ik maandag een stick mee nemen en d'r op de badkamer vloer laten plassen
iedereen goed uiteinde!!!

hier was A pas om 9 uur wakker! wiehoe!!!

Verstandig gw. waar test je dan op, diabetes?
Suiker in urine
Haaaaaiiii!!

Hier was T pas om 8.30 wakker, dus beetje uitgeslapen! Heb zelf ook wel een redelijke nacht gehad... weer een uurtje of 5 geslapen...

Murron: zo, jij hebt even goed geshopt!

Moom: maat 104 voor 3-4 jarigen?? T kan het nu al aan (98/104) hahaha! Moet er wel bijzeggen dat het natuurlijk wel aan het merk ligt.

GW: je kan altijd even testen idd, beter een keer te veel dan een keer te weinig toch. Die stickjes kun je toch ook gewoon in een natte luier houden om te testen? Of is het dan niet betrouwbaar genoeg?

Ik wens jullie ook allemaal een heel goed uiteinde!!
Beetje wat is er veel geschreven even denken wat ik onthouden heb

justdeb, 37 weken al!

gw, jij dronk als kind ook veel toch? je kunt altijd even testen im t uit te sluiten

kath ging t slapen van f beter vannacht?

j2 heeft een leuke verjaardag gehad. veel kado's hij vond t krijgen vd kado's ook erg leuk uitpakken. ging nog niet echt maar daar wilde grote broer wel mee helpen.

J2 was vanmorgen pas om 9uur wakker en ligt nu alweer 2uur op bed. j1 was zelfs pas om 10.15 wakker!
Jeetje Murron, dat is nog eens shoppen! Hoe gaat t met de meisjes? Vind je al een lekker ritme, of is t nog wel lastig?

Maya, leuk dat J2 het leuk gehad heeft!

Hier een aardige nacht gehad: ze sliep uiteindelijk om 20:45, en werd om 23:30 wakker. Hysterisch natuurlijk. Bij ons in bed gelegd, wilde ze lekker gaan keten, maar toen mijn rug naar haar toe gedraaid, en hebben we met zijn allen lekker geslapen tot 8:45. Op zich een prima nachtje dus, op het bij ons in bed slapen na.. Ze slaapt nu overdag nog 1,5 uur, terwijl dat voorheen 2*1,5 uur was, dus aan teveel slaap overdag ligt t niet denk ik..

Moom, ik ben niet zo'n vooruitshopper.. Wel een leuk jasje by the way.

GW, wij hebben 37", maar zitten dichterbij de tv, zo'n 3 meter denk ik. Is prima grootte. Ik heb destijds ook een vetostem uitgebracht op de 42".

Goed, wij gaan middageten en tegen 4 uur op pad naar vrienden.. Als ik jullie niet meer spreek: Fijne jaarwisseling allemaal!!!
Ik was een vooruit shopper, maar ik durf het niet meer aan.. ik durf de gok niet te nemen met de maat... ik denk dat ze volgende winter in 98 zit ... maar vind het een moeilijke voorspelling

Maya, lief dat J1 geholpen heeft met uitpakken !!
een heleboel dingen kun je natuurlijk best vooruit shoppen, broeken ed die niet thermor zijn, shirtjes met lange mouwen etc.

En voor een leuke aanbieding wil ik de gok wel wagen. (maar ik heb nog geen jas besteld).

Maya, mijn bijnaam was vroeger nathals.... dus ik dronk idd als kind ook veel, dus zal wel niets zijn, behalve dat het rete-irritant is voor ons.

Justdeb, die luiers absorberen toch veel te goed om daar een stick in te kunnen duwen? Zie het in ieder geval niet voor me hoe ik dat moet doen.

Zo, hier meeste voorbereidingen klaar, heb allemaal lekkere hapjes/tapas gemaakt. Heb er zin in, kerstboom ook net opgeruimd (gasten komen met 2 hondjes en dat in combi met kat leek me de boom niet meer heel handig).

Murron, wat heb jij allemaal geshopt dan voor 300 euro? Alles opruiming of alweer nwe collectie?
En voor ik het vergeet

Fijne jaarwisseling allemaal!!
Wat GW zegt: heel veel kun je best vooruitkopen hoor. Alleen heel seizoensgebonden dingen als winterjas, korte broek of rendiertrui doe ik niet te ver van te voren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven