~ Juli 2005 ~

12-06-2007 09:43 2326 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:madootje schreef op 18 mei 2008 @ 07:30:

Charly, hopelijk is het vandaag D-day! Zet 'm op nog even.Vooralsnog geen beweging in te krijgen...
Hoestie vandaag Charly?
quote:madootje schreef op 17 mei 2008 @ 08:00:

Findi, ben je nu 4 of 6 weken vantevoren gestopt met werken? Wel lekker dat nu ook voor jouw het verlof nu is begonnen.

Ik zal op de msn wel wat vertelen over mijn nieuwe baan. Ben bang dat het anders allemaal wat te herkenbaar wordt.

Ben 4 weken vtv gestopt (op 13 juni uitgerekend. Dit kwam omdat de extrA 2 weken verlof in de horeca afgeschaft is en ik erna ws in de knoei kom met kdv etc. Ik vond het wel zwaar de laatste 2 weken, zeker omdat mijn lijf en hersenen compleet verweekt zijn.

Hoe veel dagen ga je werken?

En en en Charly, voel je al iets \\:-)//

Het praten van Minime gaat trouwens erg hard. Hele gesprekkene en ook nog allemaal te verstaan. Hij herhaalt ons ook de hele dag, erg lief! Hij is nu op kdv en ik verveel me al een beetje...Ga even kopje thee zetten.
My God wat een spelfouten, sorry
Nou nog maar een poging: internet heeft weer kuren (t is zo lang goed gegaan )

Nog steeds met inhoud, ik dacht vannacht dat het ging beginnen: misselijk en beetje zere buik. Ik kan het geen weeën noemen, maar toch....

Bij T. begon het ook met het idee dat ik buikgriep kreeg, maar helaas, baby heeft het schijnbaar nog teveel naar haar zin in mijn buik.

Vanmiddag weer naar de vlos.

Ik hou jullie op de hoogte.
Spannend Charly... hoe was het bij de verloskundige?

Als ik er weer aan terug denk kan ik zo terug halen hoe het bij Marit en Lotje begon.

Staat heel dicht bij he.

Leuke baan Madootje!

Hoe was het meedraaien?

He get Tomaatje zit jullie meiden niet mee he.

Geniet nog maar even van het vervelen Findi...! Kan je je straks niet meer heugen, is het de een niet, dan is het de ander wel

Barrel; hoe gaat het met de voorbereidingen? Je bent "manloos" inmiddels he... nou ja op je kleine man na dan he.

Lotje heeft veel last van doorkomende tandjes. Tenminste dat denk ik. Het wil maar niet doorzetten en ze is vaak niet in haar hum. Gelukkig reageert ze goed op paracetamol dus dit geef ik haar zo af en toe.

Afgelopen weekend onverwachts naar mn schoonouders afgereist. Zij zitten voor een weekje in CP. Hadden een 4 persoons luxe huisje. Mmm als ik dit geweten had, had ik het niet gedaan, ik moest er niet aan denken om met de meiden op 1 kamer te slapen (luxe paard als ik ben ). Maar het was ontzettend leuk. Marit sliep in de badkamer en Lotje bij ons onder de zonnebank..!

Ging prima. We hebben hele leuke dagen gehad. Zondag naar het zwembad. Dit keer vond Marit het geweldig (ja het kan echt he Charly..!) Zwemluier aan, bad pak showen aan opa en oma. In het zwembad gezellig met ons mee en ja ze moest wel even wennen maar daarna ging ze alleen van de glijbanen. Super gewoon.

Ook Lotje vond het heerlijk. Poepte dit keer niet het hele zwembad onder. Nee ze bewaarde dit voor thuis. Echt alles zat onder, zelfs mama haar kleren...

Na het avondeten weer naar huis. Allemaal genoten.

Morgen een dagje vrij omdat mn schoonouders er niet zijn en ik 3 dagen achter elkaar naar het KDV nog erg veel vind voor Lotje.

Vanavond kwam ons buurmeisje nog even met Marit spelen. Marit zei, Lotje is mijn zusje. Ja dat klopt. Ik vraag aan Marit is wat is I van je? Mn broertje zegt Marit!!

Ze is er erg mee bezig.

Ook leuk; mama Lot... ja dochter Marit, nee Marit M.... !

Houdt op de PC een documentje bij met uitspraken van haar omdat ik ze anders zo snel vergeet. Ik schrijf ze bij haar foto album (daar plak ik ook tekeningen ed in).
Zie je wel Lot, komt uiteindelijk allemaal goed!

Gisteren bij de vlos geweest: ze denkt dat het niet zo heel lang meer gaat duren, maar ja zij kan ook geen garantie geven.

Mijn verhaal klonk wel als voorweeën en het kindje ligt er ook helemaal klaar voor, dus laat het echte werk maar beginnen!

Het voelt nu nog steeds rustig in de buik, ga dus maar even de wc en badkamer poetsen (moet toch wat...)

Afspraak voor volgende week is gemaakt, als het nodig is wil ze me dan proberen te strippen. Ik hoop toch dat het voor die tijd geboren is.
Ohw Charly, wat spannend. Hoop dat het niet meer lang duurt nu.

Hier even druk weekje achter de rug, waterpokken bij Amelie en een hangerig klein mannetje, (die zal het ook vast krijgen).

MOet nu snel weer door, misschien later vandaag meer.

Daaag!!
Spannend Charly..! Zet hem op ennn geniet ervan he..!

Marit heeft ook de waterpokken nog niet gehad, dan zullen zij en Lotje het vast ook tegelijk of na elkaar krijgen. Heeft Amelie er veel last van gehad Sams?

Net wezen shoppen, he he eindelijk weer eens een normale broek voor mezelf kunnen kopen. Ga vrijdag skaten met een vriendin, moet ik vaker doen wellicht kom ik dan weer back in shape........
Ik verwachtte een waterpokken-uitbraak bij Jurre nadat een vriendinnetje, dat hier ruim 2 weken geleden een hele dag geweest is, de waterpokken kreeg. Maar vooralsnog geen waterpok te zien... Enersijds ben ik daar wel blij mee, maar je moet het natuurlijk tóch een keertje krijgen en dan maar liever nu ze nog jong zijn... Bovendien heb ik nog een kleine maand verlof en dat scheelt dus ook weer met de opvang. We wachten af...

Charly, ik hoop dat ukkie inderdaad snel haar neusje zal laten zien! Zal haarnog eens even toespreken (bij Tomaatje hielp het ook!):

Lieve Charly-frummel, wil je alsjeblieft snel je neusje laten zien aan je papa, mama en aan je grote broer? Ze willen nu wel heel graag weten welk wondertje in hun gezin komt wonen... (en wij willen ook graag weten welke mooie naam je papa en mama jou gegeven hebben!) Tot snel!!
Zo hier was ik weer. Gelukkig weer even een moment voor me zelf. Ze blijven heel schaars. Vriendlief is voetbal kijken bij vrienden.

Zucht... en daar hoor ik Thibault. Nog even wachten nog. Mijn god...zeg.

Amelie heeft behoorlijk last gehad van de waterpokken. Ze was al 2 weken niet erg in haar hum, maar zo'n 2 weken geleden begon het hele circus. De blaasje kwamen ook bij haar schaamstreek, wat ze natuurlijk had weten open te krabben. En toen ging mevrouw plassen wat natuurlijk ontzettend pijn doet. Dus ze besloot helemaal niet meer te plassen. 1x per 24 uur, omdat ze het echt niet meer kon op houden. En dat 4/5 dagen lang. De blaasjes/korstjes zijn zo goed als weg. En maar zo hopen dat Thibault het niet krijgt.

Meneer begint behoorlijk te gillen, dus voordat ie zijn zus wakker maakt ga ik toch maar even kijken....tot zo...
Ben heel lang niet hier geweest. Zal redenen wel op de groep zetten. We hebben hele heftige maanden achter de rug.

Charly-baby, kom en snel.

Hoop dat jullie niet te lang meer moeten wachten.

Her hebben alle jongens de waterpokken (gehad). Sem is 5 weken geleden ermee begonnen. 2 weken later Jip en nu 3 weken later is ook Bas de pineut. We kunnen ht maar gehad hebben. Maar wel zielig als ze zo'n jeuk hebben.

Barrel, nog van harte met de komende emigratie. Wij komen ook logeren.

En wat gaat het snel hier met al die zwangeren. Leuk.

Hier ook kriebels. Zijn niet weggeweest , maar mijn verstand wint het voorlopig nog van mijn verstand.

Kom snel weer bijlezen. (Charly, succes!)
hmmm.... Laluna... heleboel kindjes dus de pokken....

Weet niet wat er gebeurd is natuurlijk afgelopen maanden, heus niet erg dat je een tijdje niet bent geweest.

Trouwens, iemand wat van Isa vernomen ? Vergeet ik er nog meer die een lange tijd al niet geweest zijn ?

Thibault ligt weer in bed. Voor het eerst zonder bakerzak. Hoop dat ie goed slaapt, en anders baker ik hem weer in.

Sinds een week komt ie 's nachts ook weer. En hij sliep al zo'n tijd door. Ai, ai, wat balen zeg, en wat merk je dat aan je nachtrust.

Vandaag belde de creche dat Thibault honger had, of ik nog eten kon brengen. Meneer heeft 2x 180cc en 1x 200cc gedronken, terwijl het vorige week nog 2x 150cc was. Waarschijnlijk toch regelweekje ofzo.

Hoe gaat het met Stijn, Ernie ? Ook periode van regelgedoe ?

Barrel, hoe is het met de ontwikkelingen. Manlief weg ? En jij en Hidde achtergebleven ?

Madootje, van harte met je nieuwe baan. Spannend hoor.

Alle zwangere dames, sterkte met laatste weken, En Charly, you can do it !!!
Of het echt regeldagen zijn ,weet ik niet zo goed (ik mis nog steeds een maataanduiding op mijn borsten om te zien hoeveel hij precies drinkt, da's ook wel handig om te weten als ik straks flesjes afgekolfde melk ga geven...)... Stijn had afgelopen week wel een aantal dagen protest wanneer we hem in bed legden. Niet het normale gesputter alvorens in slaap te vallen, maar bijna een uur lang emmeren en wanneer we hem dan toch maar weer op paktn, bleek meneer nog ruim een uur reuze-gezellig te zijn... (terwijl hij toch echt aan het gapen en aan het emmeren was vóórdat we hem in zijn bedje legden...!)

Ach ja, de gebruiksaanwijzing voor Jurre hebben we ook zelf moeten ontwikkelen en die is ook nog steeds niet af en aan verandering onderhevig...

Charly, heeft ukkie geluisterd of heb je nog geen tijd gehad om je te melden vandaag?
Zou het dan misschien toch begonnen zijn bij Charly? Ze heeft zich niet gemeld vandaag...

Voor de zekerheid: GO CHARLY GO CHARLY!!
Jaaaaa ze is er!!!!!!

Ernie ik weet niet wat voor een gave jij hebt, maarhet werkt!

22 mei om 7.37 uur is onze prachtige dochter geboren.

Alles gaat goed. Kijk even op mn voor naam en overige info.
YESSS!!! Geweldig Charly, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Erg mooie naam en een leuke combi met T.!

Tja, gave? Weet nie hoor, maar vind het wel erg leuk dat zowel Tomaatjes ukkie als jullie dochter naar mij geluisterd hebben (beiden binnen 1 dag!) Hmmm, misschien toch maar eens gaan denken over een nieuwe job ....
Van harte Charly met de geboorte van jullie dochter!

Veel geluk met z'n viertjes!

Nu groep kijken voor naam. :-)

Ernie, jij bent goed. Is grof geld mee te verdienen hoor.
Ik heb jullie ernstig verwaarloosd... Mag ik nog even laten weten hoe het hier gaat?? Ben inmiddels 37+3 dagen zwanger en alweer 3 weken met verlof. De laatste maand was toch ook wel weer zwaar, ik pikte alles op wat er in de lucht hing (griep, buikvirussen, oorontsteking, Angina). Het gaat nu eigenlijk heel erg goed, ik verbaas me over de energie die ik nog heb. Ik onderneem nog alles met onze kleine man. Met hem ernstige bekkenklachten gehad en deze zwangerschap helemaal niks!!! Op de 2x na dan dat het eventjes niet goed stond. Vorig weekend wat gerommel gehad, veel buikpijn, harde buiken, steken. Het lag al ingedaald maar nu ligt het nog dieper in mijn bekken. Heb zelfs weer wat ruimte bovenin. Maar dat zegt natuurlijk allemaal niks. Heel raar, maar ben nog niet eens klaar met die buik. Misschien ook omdat ik weet hoe druk het straks gaat worden en omdat het (volgens mijn man) de laatste keer is. Maar ja, ik zal wel anders piepen als ik ga "overlopen".

Met onze kleine man gaat het heel goed buiten wat gebruikelijke peuterperikelen om. Hij kletst de oren van ons hoofd en we lachen wat af met hem af en toe. Hij weigert alleen het potje/wc en fietsen. Dat laatste had ik toch gehoopt voordat de baby zou komen. Wel handig als hij naast de kinderwagen kan fietsen straks en ik niet alles met de auto moet gaan doen (ik heb geen dubbele wagen).

@Charly; gefeliciteerd met jullie dochter!!

@Findi; dapper hoor, tot 4 weken vantevoren doorwerken. Geniet van je verlof!

@Madootje; gefeliciteerd met je nieuwe baan!!! Lange wachten dus toch ergens goed voor (ik wil ook!!!)

Ik kom snel weer terug... Moet nog hoop bijlezen.
Wow Charly. Gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine meid, Ik ga zo gauw eens kijken voor de naam! Hopelijk gaat alles goed en lig je nu te lekker bij te komen in je kraambed. Wel grappig trouwens, want ze is tegelijk jarig met Madokus.

Laluna en Isa, welkom terug. Leuk om van jullie te horen. Isa, wat fijn dat de bekkenproblemen dit keer zijn uitgebleven!

Hier hebben we eergisteren het ledikant van Bikkel moeten verruilen voor een gewoon bed. Meneer had ontdekt hoe hij zijn bed uit kan klimmen. Nou hadden we eigenlijk gehoopt dit moment nog lang uit te kunnen stellen, maar tot nu toe valt het niet eens echt tegen. Ik heb vanmorgen zelfs al het eerste voordeel ondervonden. Meneer werd vanmorgen om half 8 wakker om eerst nog een uur op zijn gemakje op zijn kamer te spelen. En dat terwijl Bink zowaar weer in slaap was gevalen na de papfles. Kon ik dus mooi nog een tijd blijven liggen.
O ja, vraagje van Findi. Ik ga 3 dagen werken. Kan incidenteel een halve dag extra zijn.
Wat goed van Bikkel Madootje!

Hoe gaat het nu met het inslaap komen (en overige vervelende zaken)?

Fijn weer iets van jullie te lezen Laluna en Isa!

Rot dat Sem niet naar de peuterspeelzaal wil Laluna. Marit heeft zo'n preriode gehad met het KDV. Tranen met tuiten. En thuis al zeggen dat ze niet wilde etc. Bij het ophalen en de verhalen, alles prima... Duurde een maand of 2 en toen plots was het over.

Isa; wij hebben zo'n meerijdt plankje onder de kinderwagen. Vindt het geweldig. Geen gezeur van getild willen worden. Nou ja dit wel proberen natuurlijk maar dat gaat niet, dus of zelf lopen of op het plankje. Eerst wilde ze veel op het plankje en nu loopt ze liever of helpt duwen (ziet er leuk uit)!

Gisteren met Marit naar de kapper, we laten het groeien maar dat moeten de vlassige puntjes er toch wel eens af. Toen ik zei dat we naar de kapper gingen zei ze; naar de Teletubbies.. (ze hebben er een speelgoed geval van de Teletubbies - vond het wel grappig dat dat haar associatie er mee is). Had Lotje ook mee. Zij heeft heel veel haar (voor een baby dan he) ook zij is bij geknipt, die er verzorgder uit. De plukjes heeft de kapster in folie voor me gedaan, deze moeten natuurlijk in het babyboek (moet er nog aan beginnen )

Morgen vieren we vriendlief zijn verjaardag. Toen ik Marit vroeg wat we voor papa moesten gaan kopen zei ze een kadootje... tja logisch mama!

En slingers! Dus deze heb ik net maar van zolder gehaald, hoort er voor haar echt bij!

Mmm vandaag weer voor het eerst een soort migraine aanval.. met spugen en al. Lang geleden (lang leve mn hormonen) maar wel heftig al duurde het gelukkig niet de hele dag en kon ik me tegen de avond nog op het bakken van de taarten storten.
He Isa, welcome back. Goed om te lezen dat je weinig last hebt van je bekken. En al ruim 37 weken. Mijn god wat vliegt de tijd.

Ik vind het zelf heel onhandig zo'n plankje. Je moet er scheef achterlopen, en dat is niet heel bevordelijk voor mijn gestel. Als je er geen last van hebt, is het misschien wel ok.

Balen, Lot van je migraine aanval.

Hier een veel te druk weekend gehad, wat ik nu moet bekopen van te veel rugpijn. Zucht. En een dochter die veel te weinig geslapen heeft. En een zoon die juist niet wil slapen. Ik hoop zo dat die pokken niet doorkomen. Gelukkig slaapt ie wel weer door, Ernie. Was dus echt een regel week. Hoop dat het bij jou ook weer wat rustiger is 's nachts.

Wij gaan komende maand ook aan het grote bed, madootje, voor Amelie. Thibault kan niet zo lang meer in wiegje. En hij gaat in ledikantje van Amelie.

Hoe is het met Charly en de babymeisje ?

Ik ga mijn zoon troosten.

KUS!!
Oké nog eventjes doorbijten dus... Moet er op het moment 1 á 2 kjeer per nacht uit en dat valt zwaar tegen als je weer gewend bent aan het doorslapen. Overdag komt hij nu ook weer om de 2,5 a 3 uur, terwijl dat tussen de 3 en de 4 uur was...pfff... Het begon afgelopen donderdag, dus dan nog een dag of 3 doorbikkelen??

Charly hoe gaat het met je uitgebreide gezinnetje?

Ja hoor, Stijn is weer wakker... Laatste voeding was 2.45u geleden...zie je wel!
Hier een gelukkige Charly

Het gaat allemaal erg goed, borstvoeding is goed op gang gekomen, aanleggen is wel pijnlijk en gaat niet altijd even soepel maar als ze eenmaal drinkt gaat het heel goed.

Net vanmiddag het hielprikje gehad, goh wat zielig!!!

Ik heb foto's van onze prachtige meid op hyves geplaatst.

Ik ben weer aardig op de been, was erg beurs van onderen, maar gaat nu aardig goed.

Mijn buik is alweer bijna weg

Ga morgen maar eens mijn gewone broeken uit de kast halen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven