JULI 2008 (deel 2)

13-12-2007 09:15 1607 berichten
Alle reacties Link kopieren
x
x
jaaaa, hier ook een goede echo!!! Alles zat erop en eraan, hartje klopte mooi en de uitgerekende datum is nu 5 juli. Zo bijzonder om eindelijk ons kindje te zien! heerlijk om zo het nieuwe jaar in te gaan.

Monx en lee, gefeliciteerd met jullie goede echo's! Ik hoop dat jij ook een goede echo hebt tantelo!
De echo was goed!!!!!!! Ik ben zo blij! Alleen werd ons geduld daar erg op de proef gesteld want we hadden de assistent van de gyn want de gyn was ziek, en ze kon niks op beeld krijgen dus naar een ander apparaat en daar zagen we iets en toen maar een andere gyn erbij gehaald en toen zagen we het eindelijk goed in beeld, incl. kloppend hartje! Helemaal blij dus!
B80 werk je samen met je zus? Ik hoop dat het vanavond een beetje meevalt. Ik vond de film ook tegenvallen, vooral het einde want ik vraag me dan af hoe hebben ze al die wezens kunnen inenten als het Will zelf ook niet lukte? Dat had ik dan wel graag willen zien en nu blijf je zo zitten met een onaf gevoel. Deel 3 van Jack was wel leuk. Ik heb alleen niet alles goed kunnen volgen want op een gegeven moment hadden we een ziek kind tussen ons in zitten. Maar ik vind het wel leuk gemaakt die films.

Lee he bah niks aan ziek zijn. Fijn dat je echo goed was.

Miti en Monx ook gefeliciteerd, fijn he!

Tantelo hoe was het bij jou?

Uggla balen van je koffer, al wat gehoord? Zijn je ouders geemigreerd en heb jij daar ook nog gewoond?

Tommie goed dat je je vriend erop uitgestuurd hebt voor de boodschappen want als het bij jullie net zo druk is als hier dan word je daar echt niet vrolijk van.
Lee, gefeliciteerd met je goed echo! En beterschap! Met emmer bij de pc is niet fijn inderdaad.

Juud, Miti en Monx, jullie ook gefeliciteerd!

Nu nog even wachten op Lo. Komt vast goed.

Ik ga kijken of ik ruzie kan voorkomen. We hadden eigenlijk met vrienden afgesprroken maar we zijn daar pas om half 12 welkom, nou ik denk dat ik dan al in bed lig maar we hebben er in eerste instantie niks van gezegd omdat ik met vriend wou overleggen, we gaan nu toch maar naar schoonzus maar dat moeten we dus nog even vertellen. Ik hou het toch niet langer vol dan een uur of 1, dan heeft het weinig zin vind ik.

Ik kom straks nog even kijken hoe het met Lo is gegaan.

XX
x
Hoi allemaal,

Ik zou graag met jullie mee willen schrijven. Mijn uitgerekende datum is 1 augustus, net op het randje dus. Ik was op de echo van 6 weken zwanger van twee vruchtjes, maar één is 'verdwenen'. Sinds vlak voor de kerst verlies ik wat bloed, steeds een klein beetje en soms een dag of twee niks. Daarom heb ik na de kerst een extra echo gekregen en daarop was één springerig gezond vruchtje te zien. Nu ben ik 9 weken en doe het heeeel rustig aan. Het bloedverlies kan, volgens de vlos, de baarmoedermond prikkelen om open te gaan staan en dat is niet de bedoeling.

Nou ja, het is een onzekere situatie, niet fijn. Zijn er meer mensen die bloedverlies gehad hebben?
Hoi allemaal! Weer terug van de echo, alles was goed, de uk groeit als kool! De uitgerekende datum is 2 dagen naar voren geplaatst, dus 25 juli. Ach, zal nog wel een paar keer veranderen, we zien wel. Als die kleine maar goed genoeg groeit, ben ik allang tevreden!

Ik hoop dat ik het vanavond een beetje vol ga houden, was vanochtend om half 6 al klaarwakker, kotsmisselijk en megachagrijnig (en dat laatste ben ik nog steeds, arm vriendje...) Ik heb echt HELEMAAL geen zin in vanavond. Vooral omdat er een stel blijft slapen. Kan ik er vannacht niet eens uit als ik me klote voel...

Ik was vandaag trouwens (als alles goed blijft gaan) voor het laatst bij de gyn.

Ik ga 13 januari naar de VK voor een intake beetje omgekeerde volgorde, maar ja.

We hebben trouwens besloten om niet voor de nekplooimeting te gaan.

Iedereen trouwens van harte met de goeie echo's!

Lee, ik hoop dat je snel weer helemaal opgeknapt bent?! Lijkt me echt heel naar om nu ziek te zijn...sterkte ermee...

Hele fijne jaarwisseling allemaal, morgen lekker uitslapen hoop ik voor iedereen!
@Miti: gefeliciteerd!! Heerlijk voor jullie!

@Juud: gefeliciteerd ook! Lekker dan, die assistente. Ik heb het er niet zo op... Ik heb ook ooit zoiets aan de hand gehad. Was vanwege vaginisme 1x operatief ingeknipt en gehecht. 7 hechtingen erin. Ging ze eruit laten halen. Coassistent zou dat wel ff doen. Nou, ik ging door de grond!! Uiteindelijk een gyn erbij en daar deed het minder pijn. Die had echter niet goed gekeken, want na 2 weken kwam Manf er echter nog 2 tegen (ik bleef pijn houden), De gyn die mij ook geopereerd had haalde uiteindelijk de laatste 2 eruit.

Ik bleef ook met een "hoekandatnou" gevoel zitten bij I am Legend. Ik vind Jack Sparrow heel leuk, maar op een of andere manier nog niet aan deel 3 toegekomen.

En ja, ik werk met mijn zus. Zij is 1 van de 6 vennoten in het bedrijf waar ik werk. Zij is juriste en ik ben daar de algemeen secretaresse/telefoniste/boekhoudster/congresorganistor/typmiep. zit niet tegenover haar ofzo, en voor haar z-schap werkte ze 5 dagen extern, maar nu weer 3 intern.

@Caro: zonde hoor. Ze moeten het maar gewoon begrijpen, niet? Zwanger gaat nou eenmaal gepaard met moe. Zullen ze daar moeilijk over doen?

@Tom: ja, hier ook! Het lijkt wel oorlog. We wonen aan een park, ze schieten er aardig op los. Wel lastig om vanavond je mond erover te houden. Misschien gaat het allemaal wel vanzelf. Ik merk zelf dat ik het juist wel fijn vind als het eens een hele avond niet over baby´s gaat. En als een ander het er niet over heeft is het voor jou ook makkelijk er niet over te beginnen. Alleen je zal je best wel eens verspreken, ja. Ach, anders kun je altijd nog je ongemak van tevoren proberen uit te leggen? Dat je het hen ook zo vreselijk gunt, maar dat je niet kan beloven dat het woord baby niet zal vallen die avond.

Hoe zou het met Lo zijn...

xx
Iedereen gefeliciteerd met de goede echo's!
x
Lee, Gonien, Lo, en Juud gefeliciteerd met jullie goede echo. Lekker 2007 uit.

Hier een rustig avondje. Trek het verplicht opblijven ook niet denk ik. Vandaag 2 positiebroeken gekocht, want de gewone passen echt niet meer. Ben gelukkig maar een kleine 2 kilo tot nu toe bijgekomen, minder dan de 1e keer.

Veel plezier vanavond. zoals ze hier zeggen een goeje roetsj!
Allemaal goede echo's! Wat heerlijk zeg! Gefeliciteerd allemaal!

Net 2 uur op bed gelegen, geen minuut geslapen maar toch wel een beetje uitgerust hoop ik.

Vanavond naar een feestje van een van mijn vriendinnen en tevens mijn buurvrouw (dat bied perspectief als ik moe ben!). Ze wordt 30 morgen (en ik 29) dus dat wordt wel een gezellig feestje. Maar ik hou ook niet van vuurwerk, ik blijf binnen en 'geniet' wel vanachter het voorraam, haha! Vuurwerk vind ik doodeng!

Elen, wat ontzettend naar en onzeker jouw situatie. Ik duim voor je dat alles goed gaat, gelukkig heb je een goede echo gehad. Lijkt me ook vreemd dat je eerst een tweeling verwacht en dat 1 van de twee het niet red. Gebeurd dit vaak? Hier op het forum hebben enkele van ons (weet niet meer precies wie), waaronder ik, een keer of een paar keer een beetje bloed verloren, maar dat is al een tijd geleden en weer over gegaan. Een vriendin van mij is 20 weken en in de 16e en 17e week verloor ze ook regelmatig bloed. Ze moest rustig aan doen maar dat ging moeilijk omdat haar vriendje een paar dagen in het ziekenhuis lag en ze ook een kleine van bijna 2 heeft. Maar ook dat ging vanzelf weer over. Schrijf maar lekker mee in elk geval.

Iedereen alvast een mooi (en niet al te misselijk/moe) uiteinde gewenst en een super 2008!

Tot volgend jaar!

xxx Monique
x
x
Iedereen een heel gelukkig nieuw jaar gewenst. Dat we allemaal maar hele mooie kindjes op de wereld mogen zetten...

Ik hoop dat iedereen een fijne jaarwisseling heeft gehad. Was bij mijn zus en mijn ouders kwamen ook, dus het viel alles mee. Beetje TV gekeken en gekletst. Gingen gelukkig vroeg weg en lag om half 2 op bed. Was wel om half 10 alweer wakker :(. Straks het verplichte bezoekje aan schoonouders (hiep hoi) en dan misschien maar weer ff mijn bedje in.

Iedereen fijne dag vandaag en voor iedereen die morgen weer aan de bak mag: succes.

xxx

@Lo: van harte gefeliciteerd meid, eindelijk een beetje rust. En nu genieten!!

@Elen: wat naar allemaal, maar schrijf gezellig mee en hou je ons op de hoogte?
Gelukkig nieuwjaar allemaal!

Mijn leeftijd in de tabel mag veranderd worden in 29 :(

Mijn oud en nieuw was ook gezellig, mooi vuurwerk en leuke mensen. Om 2 uur ging ik lekker naar mijn huisje aan de overkant en om half 3 kwam mijn kereltje ook al omdat iedereen weg ging. Vriendje heeft heel veel gedronken en daar gaat hij spijt van krijgen want hij wilde ook nog gaan klussen. Beetje jammer schat, maar was te voorspellen he! Wat dat betreft voordeel dat je niet mag drinken, voel me kiplekker!

Wij hoeven nooit verplichte bezoekjes te maken, dat moet iedereen bij ons komen doen, haha. Maar dit jaar komen alleen mijn ouders en schoonouders ff om uur of 4 vanmiddag. Dan drinken we een bakkie en eten we een taartje (in de kale stoffige 'woonkamer' beneden).

xxx Fijne dag
Gelukkig nieuwjaar allemaal!

Wij zijn gisteren even lang mijn schoonouders geweest en verder zijn we thuis geweest. Ik ben in slaap gevallen op de bank! Maar om 12 uur was ik weer wakker hoor! Het was een heerlijk rustige avond.

Mijn echo was gisteren ook goed gelukkig! Ik moet over 4 weken terug komen en op 13-2 staat de 20 weken echo geplaned. Ik ben zo benieuwd wat het is!

Iedereen gefeliciteerd met jullie goede echo's gisteren.

Fijne dag,

Groetjes
@Monx; gefeliciteerd!!! Dat je maar een heel oud vrouwtje (moedertje) mag worden. xx
x
Een gelukkig nieuwjaar allemaal!

Ik probeer me maar niet heel druk te maken, want het bloedverlies is steeds niet veel. Het raakt m'n onderbroek niet eens, zeg maar. (Goh, wat een details ). Daarbij heb ik geen buikpijn.

Er is een naam voor en het komt vaker voor dan gedacht. Op deze site staat duidelijke (en korte) info onder het kopje 'verdwijnende tweeling': http://tinyurl.com/2hsmj5

Waarschijnlijk zijn veel vrouwen in het begin zwanger van een tweeling en 'verdwijnt' één vruchtje. Bij mij is het ontdekt, omdat ik een echo kreeg voor de termijn bepaling bij 6 weken. Had ik, zoals normaal, bij 9 weken of later mijn eerste echo gekregen, dan had ik het niet eens geweten. Ik vind het niet erg, ben eerlijk gezegd wel opgelucht. Aan de ene kant leek het me heel bijzonder, aan de andere kant had ik heel sterk te behoefte om al mijn aandacht op één baby te kunnen richten en leek me dat wel pittig bij een tweeling. Het is toch heerlijk om je kindje bij wijze van de hele dag tegen je aan te dragen. Daar heb ik nu al voorpret van.
Monx- gefeliciteerd!

Tantelo- Even ter info voor de tabel. Ik ben 27, dit is de eerste, maak van de UD maar 31 juli en de volgende echo heb ik 8 januari.
x
Monx, van harte gefeliciteerd.

Elen, je wordt er wel een beetje onzeker van. Hopelijk blijft alles goed gaan.

Bah, ben zo moe. Kan niet meer tegen het late naar bed gaan. Vanmiddag nog even naar de verjaardag van mijn moeder en dan vanavond er vroeg in. Morgen weer werken.
x

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven