* * Juli 2009 * *

26-10-2008 19:26 5037 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor zover ik heb kunnen zien is er nog geen 'juli 2009' topic.

Ik ben zwanger en uitgerekend rond 4 juli 2009. Ik heb een dochtertje (Laura) die geboren is in juni 2007. Als de zwangerschap goed blijft gaan, is er dus een leeftijdsverschil van 2 jaar. Ik ben superblij, maar vind het ook weer spannend, net als de vorige keer.

Wie is er ook volgend jaar juli uitgerekend en heeft zin om mee te schrijven?

Liefs, Jane

What matters most is how you see yourself
Goedemorgen!

Hoera, eindelijk een plakvrij gaasje en pampertje vandaag! Het gleed er zo vanaf, man wat was ik opgelucht! Elke ochtend ging het daarmee mis, maar vandaag dus niet. Jano was zelf ook bang merkte ik, hij heeft door al die pijn gewoon angst als je daar in de buurt komt. Hopelijk is dat over voor hij zijn eerste vriendinnetje krijgt

Het ziet er vandaag stukken beter uit, volgens mij echt dankzij het drogen aan de lucht. Dus, ook vandaag de hele dag met de billen bloot en mama in de weer met handdoeken. Geeft nix, de wasmachine doet het meeste werk.

Jojon; hopelijk gaat het goed vandaag, maar vast wel! Vaak als je ergens tegenop ziet valt het mee. Het weer lijkt ook mooi te worden dus misschien kan ze lekker buiten spelen en kijk jij toe vanuit een luie stoel?

Engelbengel hoe was de eerste nacht in de nieuwe slaapkamer? Fijn hoor, dat het bij jullie nu ook lekker opschiet!

Meis succes met je laatste werkdag! Lekker dat jouw verlof dan ook eindelijk start.

Morgen Randy nog en dan zijn we er allemaal? Of Watever, die is niet ingevuld zie ik....

Ranja en Mardjen, poeh die zijn al heeeeel lang niet geweest geloof ik. Jammer!

Hoe zijn de nachten trouwens verlopen bij de andere dames?

Ik zat te denken, wie vond 09-07-09 nou alweer zo'n mooie datum? Ik moet namelijk 08-07 naar de gyn om te zien hoe het gaat en of ik ingeleid kan worden, dus ik maak ook kans op die datum. Het zou mijn voorkeur trouwens niet hebben hoor, ik vraag me ook af of je daarover nog kan praten? Ik zou het liefst toch tot de 40 weken wachten eigenlijk.... gek, terwijl ik eerst maar riep 'hoe eerder hoe beter'. Nou ja, afwachten maar. Ik ben zoooo benieuwd wie hier de volgende is! Bij juni lopen er een heleboel overtijd... hoop dat ons dat bespaard blijft.
quintie: klinkt een stuk beter vandaag, fijn!

pada: succes straks bij de gyn. Ben idd benieuwd wat de plannen worden!

Missie frambozenbladthee is geslaagd. Hij staat te trekken en ruikt ontzettend vies. Ga er maar een flinke schep honing doorheen roeren dadelijk!
Yeahhh de digitale drukproef van het kaartje is binnen. Hij is nu al leuk en kan niet stoppen met kijken. Wauw, dat is toch altijd een apart moment als je zo de naam ed op papier ziet staan voor de eerste keer. Leuk hoor.

Ik ga trouwens dit weekend weer eens richting schoonouders. We hebben zaterdag de hele dag een bruiloft van een goede vriend van mijn vriend (oei, vermoeiend, zeker omdat we daggasten zijn en lastig met black tie dresscode en zwangerschaps kleding) en we blijven daar vanavond en morgenavond slapen. Weet dus niet of ik hier veel kan zijn, maar ja, heb toch nog geen meldplicht

Ik spiek natuurlijk wel af en toe of er nog babies geboren zijn
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
he daar!

-meld-

chica veel plezier morgen!

Quinty wat is je zoontje dapper!

Net naar VK geweest voor de wekelijkse controle...goh wat is dat snel achter elkaar.

Nou dat ik niet helemaal lekker in mijn vel zat klopt. De kleine is een behoorlijk stuk ingedaald en valt nu in de categorie BIBI. De kans op draaien is nu dus echt heel klein geworden.

Leuke verrassing was de extra echo (vorige week ook al een). VK had de doppler in de auto laten liggen, dus dan maar een korte echo. Superschattig en de wangetjes zijn al lekker bol. Het hartje was zeer regelmaig en ook sterk. Op een of andere manier vond ik het vandaag veel emotioneler dan vorige week. Zal wel door de klachten van afgelopen week komen.

Voor degenen die dus ook nu ineens meer pijn in bekken en schaambeen hebben: het kan het indalen zijn. Bij mij is dit het geval.

Het kan dus voor een goed doel zijn!

fijne dag allemaal
*Meld!*

Vannacht heerlijk geslapen! Fijn weekend alvast allemaal,

Xxx
BIBI? Nog nooit van gehoord? Maar bij mij klopt het wel dat ik laatste 3 weken meer last van bekken en schaambeen heb. En soms ook meer druk op vagina, met het idee dat de baby er opeens uit zou floepen... Dat zou niet verkeerd zijn op zich

Het is natuurlijk ook een heel gewicht dat daaronder wordt opgevangen. Mijn buik groeit trouwens ook echt nog zichtbaar elke week.

Quintie: fijn dat het er bij zoon nu allemaal beter uitziet.

Pada: succes bij de gynaecoloog. Spannend hoe het nu bij jou gaat lopen!

Jojon: heb je nu de frambozenbladthee voor opwekking bevalling?

Chica: veel plezier op de bruiloft.

Ik heb morgen familiedag, maar ik ga denk ik alleen 's avonds naar het eten. Dan moet ik wel 1,5 uur met de trein, maar terug met vriend mee rijden.
*meld*

Sanloes, wat is de categorie BIBI? *voelt zich nu erg blond*. Fijn dat de kleine al helemaal goed ligt !

Quintie, dapper mannetje heb jij hoor. En heerlijk dat de wond al begint te drogen. Ik was degene die 9-7-09 wel ziet zitten, maar eerder mag ook .

Chica, gek is dat hè, om de naam van je baby al op het kaartjes te zien staan. Ik vond dat héél onwerkelijk.

Jojon, succes met je frambozenbladthee . Ik heb hier nog verse munt, dus ga een bakkie thee met honing zetten, mmmmm.

Pada, ik ben benieuwd naar je bloeddruk straks !

Engel, oh jaaa, nu weet ik dat verhaal weer van je moeder die de kwek niet kon houden (sorry voor deze oneerbiedige woorden). Fijn dat je je nichtje in elk geval wel eventjes gezien hebt !

Meis, jaaa, wat is zo'n babietje weer klein hè? Ik schrok daar laatst ook van bij een kraamvisite. Grappig hoe snel je dat zelf vergeet. Dat echte kleine duurt trouwens ook maar héél even. Als baby's zo'n week of 8 à 10 zijn is dat fijne er al vanaf, best jammer .

MissBR, hahaha, grappig dat je autostuur omhoog moest .

Ring, goed dat je toch naar het zh gegaan bent. Wat enorm spannend met je te hoge bloeddruk ! Gelukkig is er niets uit de andere tests gekomen, maar ik neem aan dat ze je niet te lang laten lopen met die bloeddruk. Misschien gaan we wel eerder inleiden ! Morgen maar eens verder horen.

Maria, heeeej, donderdag 2 juli is mìjn uitgerekende datum ja? . Maar ik heb besloten vanaf nu geen uur van huis meer te willen zijn. Ik blijf lekker in de buurt.

Pippa, neeee, wat balen dat je vanaf volg. week geen i-net meer hebt !!! Hoe moet dat nu? Bij anderen internetten en anders SMS-en naar iemand hè?

Ik heb ook nooit behoefte gehad aan speciale eetwensen hoor. Is lang niet bij iedereen zo.

Ranja, Mardjen, South, Loeki en MvYara zijn al heel lang niet meer geweest. Lezen/schrijven jullie nog mee? Anders haal ik jullie uit de lijst bij de volgende update, OK?

Ook al een paar dagen niet van Dufty gehoord, volgens mij.

Ooooh, jullie verhalen over pannenkoeken werkt aanstekelijk. Ik wil óók pannenkoeken vanavond, maar ik had eigenlijk een hele gezonde bloemkooltaart bedacht (ik hou helemaal niet van bloemkool.....).

Ik ben net naar de kapper geweest, net als een paar anderen van jullie. Want je moet er toch een beetje knap bij liggen in het kraambed hè? . Een klein stukje eraf en verder highlights en lowlights. Lekker !

Meiden, ik heb zin om meer donkerroze/-blauwe balkjes in het schema te zetten. Dussss, wie volgt?

Ik ga mezelf nu nog even een manicure behandeling geven in het zonnetje. En dan Laura weer ophalen van de crèche en vanmiddag gezellig samen zijn. Ik hoop maar dat ze een beetje meewerkt vanmiddag.

Ciao !
What matters most is how you see yourself
@ Maria:

bibi: beweegbaar in bekken ingang...sorry op de cursus een beetje geindoctrineerd!

de vk kon dus geen vingers meer tussen bekken en hoofdje doen, maar het hoofdje is nog wel bewegelijk en lig niet helemaal vast (VIBI of VIB = vast in bekken ingang)

leuk en familiedag, maa slim da je voor jezelf kiest.

Oja grappige annekdote: mijn schoonmoeder heeft nesteldrang.

Na 3 dagen schilderen vorige week bood ze eergisteren aan om volgende week het hele huis lekker schoon te komen maken. Ik zie het alleen niet zitten dat ze blijft slapen.....hoe fijn ik het ook vind dat ze alle wil schoonmaken, maar hoe vertel je aardig dat ze 2x 2uur in de trein mag zitten en dan hier de hele dag mag soppen....ik zou dat nooit willen doen en dus oo niet van iemand vragen.

Verder heeft e bedacht dat onze voortuin een opknapbeurt nodig heeft...of ik mee wil en op haar kosten plantjs wil uitzoeken.....zij gaat dan lekker daarmee aan de slag....wat een schat, maar die timing met ruim 38 weken.....
*Meld*

O ja, die termen heb ik mij laatst ook in verdiept. Bij mij is het de laatste twee controles VIBI, wat betekend: 'volledig in bekken ingedaald.' (Ze hebben zo'n handig lijstje met betekenissen erbij gedaan.) Fijn Sanloes, dat gaat de goede kant op!

Padababa, succes vandaag bij de gynaecoloog. Ik ben benieuwd.

Jojon, jij had de vorige keer dus ook zo'n hoge bloeddruk ineens? Ik vind het zo maf he, want op mijn werk was ik de laatste natuurlijk steeds druk en gestresst, maar mijn bloeddruk bleef steeds keurig. Nu in mijn verlof doe ik hartstikke rustig aan en is mijn bloeddruk ineens verhoogd. Nou snap ik ook wel dat het door de zwangerschap kan komen, maar toch.

Dat gekraak waar jij het over hebt in je bekken lijkt me een heel naar gehoor. En hoe was je frambozenblad thee?

Ik word trouwens 'gek' van mijn schoonmoeder. Die had tegen mijn vriend gezegd dat ik vast te zout had gegeten en dat daar mijn bloeddruk nu zo hoog van was. Op dat soort 'goed bedoelde' adviezen zit ik niet te wachten... Maar ja, zo zijn schoonmoeders. Als ze nou maar niet langskomt vandaag, daar zit ik niet op te wachten!

Quintie, wat fijn dat het beter gaat met Jano. Hou die stijgende lijn vast!

Chica, veel plezier op je bruiloft! Leuk dat je kaartje zo in de smaak valt!

Ik zag dat Mardjen nog wel in onze Hyves staat. Ik kwam namelijk iemand tegen die ik niet herkende, en dat bleek zij te zijn. Jammer dat zij (en Luaska en Ranja) niet meer meeschrijven hier. Ik weet wel dat ze heel actief zijn op een ander topic, met z'n drieën.
MvYara is deze week nog op Hyves geweest! Dat weet ik zeker.

Jane, ik ben ook benieuwd. Maar eerst morgen maar eens afwachten. Mijn collega's vonden het in ieder geval erg spannend. 'We gaan de computer in de gaten houden hoor!' Wel leuk om ze (en twee dermatologen) nog even gezien te hebben. Iedereen deed zo aardig. Dan denk je weer: 'o ja, werk is heus niet alleen maar vervelend zoals in die laatste weken, ik heb best een leuk team om me heen!'
Hé allemaal, 37 weken vandaag!

Jane, ik ben er nog!

Ik lees 2x in de week mee vanaf de pc van mijn ouders. Hele verhalen typen lukt me niet, omdat ik dan te lang zit: dat kan mijn bekken niet aan!

Omdat onze overstap van Ziggo naar KPN per 1 juni is 'mislukt' en ik de afgelopen 2 weken wel 20x met de klantenservice heb gebeld en nog eens 20 vage brieven heb gehad, die me teveel stress opleveren (ademhalen...), hebben we besloten NA de bevalling pas weer met klantenservicen, pakketten en monteurs aan de gang te gaan. Zucht...

Dit gezeur is al aan de gang vanaf feb/maart en ik dacht het nog lekker op tijd geregeld te hebben, zo per 1 juni. Niet dus.

Ik merk heel erg dat ik rust nodig heb, in mijn lijf, maar dus ook in mijn hoofd. Ik wil me alleen nog druk maken om babydingetjes (boekenplank ophangen, enveloppen voor kaartjes schrijven, ziekenhuistas pakken, lijst met belangrijke tel.nrs voor manlief klaarleggen e.d.) en niet om internet en schade aan mijn auto (niet schuldig!) en de nieuwe motor-aankoop van manlief...

De vk heeft mij vanwege mijn bekken ook de optie gegeven om de bevalling in te laten leiden, maar eigenlijk heb ik zoiets van: laat de natuur haar gang maar gaan, ik heb al een half jaar pijn, die paar weekjes kunnen er nu ook nog wel bij.

Ik wil niet het risico lopen dat het kindje er nog niet aan toe is en dat het een keizersnee wordt. Dan ben je toch nog verder van huis???

Vanmiddag gaat de vk een inwendig onderzoek doen en ik hoop echt zo dat 't er naar uit ziet/voelt, dat 't gewoon vanzelf eerder komt

Coppie en Sas: gefeliciteerd met jullie kindjes! Ik was erg verrast om te zien dat er al 2 juli-kindjes geboren zijn!

Meiden: ik blijf dus vooral een meelezer de komende tijd (ook erg leuk, al 'ken' ik jullie daardoor beter dan jullie mij, voor m'n gevoel), maar ik houd jullie zeker op de hoogte!
Die thee was goor! Maar had 'm lauw laten worden, dus kon hem gelukkig in een teug achterover slaan. Maar als het helpt heb ik het er wel voor over (dat hart van een ananas is ook niet te eten herinner ik me nog van de vorige keer maar als je maar graag genoeg wilt doe je alles volgens mij).

O ja dat geboortekaartje. Zó leuk die proefdruk, dan wordt het opeens ook weer even zo echt, dat je binnenkort echt dat kaartje naar iedereen zal gaan sturen. Leuk leuk leuk!

Ring, die bloeddruk stijging komt heus niet door te zout eten hoor. Wat een flauwe opmerking eigenlijk, je zit vast helemaal niet te wachten op iemand die je een schuldgevoel aan zit te praten. Het is gewoon een reactie van je lichaam en daar heeft zout eigenlijk niet mee te maken, althans niet meer zo laat in de zw.schap als je er opeens last van krijgt. Heb het toen namelijk nog gevraagd, of ik zoutloos moest gaan eten, maar dat was volgens de gyn toen achterhaald. Dus zolang je geen kilo's zoute drop eet en geen liters soep drinkt bijv, kun je er gewoon niks aan doen. Hoop dat het iets tijdelijks was, want mijn ervaring is wel dat het een behoorlijke belasting is voor jezelf en je partner om zo vaak naar het zh te moeten voor controles.

BIBI/VIBI had ik nog nooit van gehoord! Grappig dat iedere gyn/vk weer z'n eigen termen heeft. Heb het ook nog nooit op m'n zw.schapskaart zien staan eigenlijk.

Sanloes: heerlijk zo'n schoonmoeder, als jij d'r niet wilt dan kun je haar altijd naar mij toe sturen hoor!!! Zou haar er lekker aan toe laten geven, maar wel eerlijk zeggen dat je je er niet prettig bij voelt als ze blijft slapen, en dat je het niet erg vindt als ze dan besluit om thuis te blijven. Eerlijkheid duurt het langst en jij moet je gewoon prettig voelen in je eigen huis nu! Maar ze klinkt als een schat, hoop dat ze na de bevalling ook af en toe d'r handen uit d'r mouwen komt steken bij jullie!!!

Heb niet veel acher dochterlief hoeven aanrennen vanmorgen want ze is een beetje hangerig. Op zich wel gezellig hoor, dat ze de hele tijd wil kroelen bij me en het liefst drie keer achter elkaar de dvd van bumba wil zien, maar hoop niet dat ze ziek wordt! Ze eet slecht maar gelukkig gaat een flesje warme melk er bij onze dame altijd wel in. Heb d'r maar weer op bed gelegd in de hoop dat een paar uurtjes slaap haar goed doen. En straks is manlief ook weer thuis dus dan mag hij haar mee op sleeptouw nemen de rest van de middag. Die twee doen altijd op vrijdagmiddag samen de grote boodschappen, echt iets van hun samen. En zo heb ik altijd lekker een uurtje voor mezelf, althans, zo lang er nog geen baby is.
Loekie, sterkte met de laatste loodjes!!!
Ik ben blij dat jij het zegt Jojon, over dat zoutloze eten. Ik word er zo kriegel van dat zij het beter denkt te weten dan de arts! Net alsof ik het inderdaad niet goed heb gedaan!

Ik kan me trouwens voorstellen dat het een flinke belasting is als je zo vaak naar het ziekenhuis moet, zeker als het al een flinke tijd zo is (bijvoorbeeld bij jou en Padababa). Maar de gynaecoloog zei wel: als het zo blijft, wordt het tijd voor actie. Voordat het kindje het echt niet fijn meer gaat hebben daar binnen. Dus ik neem aan dat het geen vier weken plan meer is op dit moment. Maar you'll never know!

En om er dan maar een cliché in te gooien: gezondheid is hartstikke belangrijk! Dan maar een keer extra naar het ziekenhuis, liever dat dan dat er iets over het hoofd gezien wordt.

Morgen 38 weken in ieder geval!
Vanochtend rondje ziekenhuizen gebeld i.v.m. bult op vinger, maar wachttijden zijn overal erg lang. Eerst optie is 9 juli, maar dat is dus al na mijn uitgerekende datum.

En kinderdagverblijven; daar word ik ook beetje moe van. Een stichting krijg ik maar niet te pakken, terwijl ze melden dat je op woensdag- en vrijdagochtend kunt bellen over wachtlijsten. Op mails reageren ze ook niet... Dus nu weet ik nog niet wat ik kan verwachten (andere twee stichtingen hebben 12 maanden wachttijd).
Daar ben ik weer, bloeddruk was weer wat hoog, eerst 140/100, toen 140/95. Baby heeft het verder nog prima naar zijn zin, dus echt problematisch is het nog niet. In principe moet ik me woensdag weer melden, tenzij er van te voren iets gebeurd als hoofdpijn oid en dan gaan ze woensdag kijken of ik al inleidbaar ben, dan ben ik 38 weken.

Ring: ik had de vorige keer aan het einde ook hoge bloeddruk en heb toen ook gevraagd naar zoutloos eten, dat hoefde niet, alleen oppassen met bijv. zoute drop etc. Wij koken sowieso al niet met heel veel zout en dan was dat geen probleem. Het is gewoon een reactie dat je lichaam het zwaar heeft met de laatste loodjes, kun je verder niets aan doen.

Jojon: hopen dat je dochter niet ziek wordt, maar dat kroelen is wel altijd lekker vind ik.

Loekie: sterkte met de laatste loodjes, wat een gedoe met je internet. Heb zelf ooit zulk soort problemen gehad met @home en daar wordt je echt stapelgek van.

Sanloes: moest wel erg lachen om je schoonmoeder, kan me alleen wel voorstellen dat je geen zin meer hebt in een slaappartij.
Maria, je woont volgens mij niet bij mij in de buurt he? Op 'mijn' poli was namelijk de wachttijd net iets minder dan twee weken, toen ik met verlof ging. Maar ja, als het te ver voor je is, is dat niet echt handig...

Wat een gedoe met die kinderopvang.

Padababa, fijn dat de baby het nog goed naar zijn heeft. Jouw bloeddruk is precies net zo hoog als die van mij gisteren. Als de baby het goed blijft hebben, kan het dan zijn dat je nog langer moet wachten op inleiden? Of is dit sowieso jouw laatste week?
Quintie: stoer ventje heb jij, zeg! O, en volgens mij kan je geen eigen mapjes maken op onze hyve. Wel op je eigen hyves natuurlijk. Maar dan moeten we allemaal vriendjes van elkaar worden. Anders zie je nog steeds niks.

MissBR: wat vervelend dat je zoveel pijn hebt.

Sanloes: heerlijk zeg, zo’n schoonmoeder met nesteldrang.... Die wil ik ook wel!

Loekie: fijn om een berichtje van je te lezen, minder fijn van die bekkenpijn, zeg! Knap dat je nu nog zo kan denken: laat de natuur haar gang maar gaan! Ik zou denken: inleiden!!!! Dan ben ik van die f*ck-kl#te-pijn af! Sterkte met de laatste loodjes!

Ring: naar sommige schoonmoeders moet je gewoon lekker eigenwijs niet luisteren. Het lijkt me trouwens best een fijn idee om te weten dat het iig geen 4 weken meer gaat duren voordat je je kindje in je armen kan sluiten. Lijkt me een heerlijk idee! Heb echt geen zin om nog tot 42 weken te wachten. Ik wil nu!!!!!!!!! :-)

Ik leer hier steeds weer iets bij. Nu dus weer wat afkortingen geleerd. Volgens mij heb ik een VIBI als ik de vk moet geloven.

Hier geen gekke dingen wat eten betreft. Ik eet nog steeds heel goed (haha, ben gewoon een veelvraat!). Zelfs toen ik zo misselijk was, bleef ik gewoon lekker eten (oké, en het daarna weer uitspugen, dat dan weer wel...).

Nou, ik heb niet op iedereen kunnen reageren (jullie zijn gewoon TE actief hier!). Dus bij deze zwaai ik even naar diegenen die ik vergeten ben! *zwaai! *
Ring: langer als tot woensdag gaan ze niet wachten bij mij ivm de suikerziekte. Als mijn bloeddruk nog gaat stijgen voor woensdag of ik krijg bijv. hoofdpijnklachten of zo dan kan het zijn dat ze wel eerder beginnen. Mijn gyn gaf aan dat bij deze bloeddruk nu de baby er nog niet uit hoeft maar dat ze de baby wel scherper in de gaten gaan houden. Het inleiden hoeft volgens hem ook niet snel te gaan, omdat de baby het nog prettig heeft, kan dus best wel een paar dagen duren nog na woensdag voordat ik bevallen ben. Bij mijn eerste duurde het inleiden ook een aantal dagen.
Ach dat actieve hier op het forum neemt wel weer af als er meer babies worden geboren. Dan zijn watever, meis, quintie en ik alleen nog maar actief

Bibi ken ik niet/vibi klinkt meer als een afkorting voor een vibrator He schat waar heb je de Vibi gelaten???

Hier nog niet ingedaald, is een tweede kindje dus dat kan nog tot en met de bevalling. Ik zou willen dat ze wat indaald zodat ik meer lucht heb en mijn maag wat meer ruimte. Man, ik sta af en toe te hijgen als een oud paard. Echt, na 1 trap al en af en toe heb ik zon adem tekort dat ik bijv midden in een winkel even een paar keer diep moet ademhalen.

Net de vaderdagcadeaus gehaald. Hij krijg een boor. Haha vind hij vast niet leuk denk ik. Maar die we nu hebben is zo krakkemikkig en 10 jaar oud dat het bijna gevaarlijk is. Tevens nog lekkere Loreal crempjes en een lieve kaart en iets van het KDV van Anniek. Nou das toch best leuk????
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
Padababa: jee, wat schiet het op bij jou. Jee, wat spannend!

Vaderdag:

Heb voor Blogman een babyshirtje besteld met de naam van onze kleine meid erop en dan papa. Nu nog iets voor mijn vader en schoonvader verzinnen. Ik vind het eigenlijk altijd zo'n gedoe en je komt bijna altijd met iets on-origineels aanzetten. Maar om nou niks te geven, da's ook weer zoiets! Hebben jullie nog een leuk idee?
quote:Chica34 schreef op 19 juni 2009 @ 13:10:

Bibi ken ik niet/vibi klinkt meer als een afkorting voor een vibrator He schat waar heb je de Vibi gelaten???

(ik kende de afkortingen trouwens ook niet! Bij BIBI dacht ik alleen maar aan de spenen en flessen )

Loekie fijn om weer van jou te horen! Jij mag het schema niet uit hoor!!

Sterkte met de pijn... inderdaad heel stoer dat je ervoor kiest de natuur z'n gang te laten gaan!

Pada inleiding die een paar dagen duurt? Men! Ik zat al te mopperen over 8 uur... ik hoop toch echt dat deze bevalling sneller zal gaan dan je eerste!
Pff Blog moeilijk he, vaderdag? Ik ben dit jaar vreselijk laks, alleen het cadeautje wat Jano in elkaar heeft geknutseld op de creche ligt klaar. Verstopt tussen mijn ondergoed

Ik vind een fles drank altijd wel een geslaagd cadeau maar dat ligt misschien meer aan mijn vader en vriend hahaha....

Tja, verder dan aftershave of een boek kom ik anders ook niet.
Goeiemiddag! Hoofdpijn is gelukkig weg, en heb beter geslapen vannacht. Gaat dus allemaal beter. Ach ja, laatste loodjes he. Hier ook mama-dagje, niet al te veel plannen. Kleine man ligt nu lekker te tukken en ik ga ook zo even liggen.

Quinty, mooie foto's van mannetje!

Jojon, volgens mij had ik vorige keer ook frambozenthee gekocht, maar inderdaad erg vies.

Ik heb ook geen rare eetdingen, ik moet alleen juist veel zout eten anders word ik slap. Bloeddruk dus erg laag in tegenstelling tot vele van jullie, 90/50.

Fijne dag!
Dat een inleiding dagen kan duren weet ik nog wel van Yamuna. Tsjonge. Eerst moest die gel drie of vier keer ingebracht worden, om de baarmoedermond te laten verstrijken. Daarna kon het infuus pas. Bij de voorlichting laatst hebben ze ook verteld dat een inleiding niet automatisch betekend dat je die dag gaat bevallen.

Maar ja, als je wel ingeleid wordt, is het einde in zicht!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven